Jump to content

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Recommended Posts

  • Replies 7.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Turbo KKK K04

Kolektor wydechowy od TT

Blow Off

Intercoller - albo FMIC albo wsadzić z TT

Układ dolotowy zrobić

2,5' układ wydechowy

Wystroić to i masz jakieś 250KM i 370Nm

Link to comment
Share on other sites

Guest Czarunio
Hugo a da sie bez problemu zamontowac Blow Offa do 1.8T :?: Podobno sa z tym problemy przy wystrojeniu. Chyba predzej hybryde :razz:

Ja próbowałem z blow offami. Trzeba jakiś magiczny, kóry nie przepuszcza na wolnych obrotach. Inaczej nie ma mocy, przerywa i gaśnie.

Link to comment
Share on other sites

BOV do 1.8T trzeba dobrze dobrać,

Przeglądałeś forum streetracing.pl albo chociaż ten co podałem ?

Zobacz co inni na ten temat piszą

Link to comment
Share on other sites

a ja nie wiem po co wam ten bov,ja robie 1.8t bez tego i zamiataja :grin:

Link to comment
Share on other sites

To dla lansu :mrgreen: Zredukujesz bieg przy dyskotece i blachary sa twoje :cool:

A tak serio to seryjny DV wytrzymuje wieksze doladowanie :?:

daje rade

Link to comment
Share on other sites

jak zalozylem u siebie bova to roznicy zadnej nie ma tylko jest takie fajne psssssssssss

czasami tylko jak autko czasem przegonie to jak sie zatrzymam na swiatlach to ze dwa razy spadna wolne obroty tak do 600 obr i wracaja do normy

Link to comment
Share on other sites

czasami tylko jak autko czasem przegonie to jak sie zatrzymam na swiatlach to ze dwa razy spadna wolne obroty tak do 600 obr i wracaja do normy

to moze wina przepustnicy ? zalej V-Pover Racing i sie okaze czy jest zasyfiona

Link to comment
Share on other sites

Guest Czarunio

A co do obrotów. Teraz moje autko stoi w garażu bo nie ma mnie w kraju, ale przed wyjazdem zauważyłem dziwną rzecz. Turbina pompowała mi jakieś dziwnie duęe cisnienie, silnik się dławił i nie miał mocy. Sprawdzałem przepustnice i przepływomierz i wszystko było ok. Czy może mi ko powieziec co może się dziać?? Z góry dzięki.

[ Dodano: 2006-09-05, 12:48 ]

Turbo KKK K04

Kolektor wydechowy od TT

Blow Off

Intercoller - albo FMIC albo wsadzić z TT

Układ dolotowy zrobić

2,5' układ wydechowy

Wystroić to i masz jakieś 250KM i 370Nm

A ile to wszystko może orientacyjnie kosztować?

[ Dodano: 2006-09-05, 13:02 ]

Bo za wolno mi auto jeździ.

A obroty i zachowanie silnika mnie trochę martwi.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli turbina pompuje ci za dużo to sprawdź wydech.

U mnie jak się rozszczelnił przed pierwszym tłumikiem to przeładowywała i auto muliło, bo zaworek wszystko wypuszczał.

Link to comment
Share on other sites

Turbina pompowała mi jakieś dziwnie duęe cisnienie, silnik się dławił i nie miał mocy.

Duze cisnienie to wniosek "na sluch" czy vagiem sprawdzales ? jesli slyszysz ze swiszczy nienaturalnie glosno to sprawdz rure dolotowa za turbina, czesto robia sie mikro dziurki(= nieszczelnosc ukladu) co przy dosc duzym cisnieniu doladowania powoduje uciekanie powietrza, przeplywka widzi super ilosc powietrza,ktora Ci sie tak naprawde nie dostaje do cylinderkow, mam nadzieje,ze w jakis sposob pomoge pozdrawiam

PS przy przeplywce sprawdz parametry czasu podawania paliwa i powietrza (czy ktores nie opoznia sie wzgledem drugiego,bo niestety nie wyjdzie to jako blad na vagu itp.)

[ Dodano: 25-10-2006, 21:03 ]

[ Dodano: 2006-09-05, 12:48 ]

Hugo napisał/a:

Turbo KKK K04

Kolektor wydechowy od TT

Blow Off

Intercoller - albo FMIC albo wsadzić z TT

Układ dolotowy zrobić

2,5' układ wydechowy

Wystroić to i masz jakieś 250KM i 370Nm

A ile to wszystko może orientacyjnie kosztować?

[ Dodano: 2006-09-05, 13:02 ]

Bo za wolno mi auto jeździ.

A obroty i zachowanie silnika mnie trochę martwi.

w vtg okolo 15 tys, a jesli sam to zlozysz to zmiescisz sie mysle w 7 tysiach. pozdr

Link to comment
Share on other sites

w 7 tysiącach ????

chyba dolarów... to zawsze sie tak mowi ze 7k a potem jak sie robi to zeby sie wszystko zgrało wykłada sie większą kase - o wiele wiekszą kasę, która w tym wypadku jest zależna od dostępu do lepszych cen częsci itd.

Link to comment
Share on other sites

e da rade cos zrobi za 7 tysi

Link to comment
Share on other sites

:polew: dobre to powinien byc jakis nowy watek jak mocnego Blow off zamontowac zeby wyrywac blachary :polew: a tak apropo to co mi proponujecie wcisnac do mojego 1,8T AEB dodam ze to A6 ale braknie mi troszke mocy w niej :confused4:
Link to comment
Share on other sites

Poziu, mam banalne pytanie. Sypie mi się plecionka i przy okazji chciałem usunąć kata "na korzyść" rurki 2,5cala.

Tylko nie bardzo wiem gdzie ją dostać. Kwasówkę, naturalnie.

Dobrze kombinuję? Bo zwykła rura to jakoś mi nie pasi.

Link to comment
Share on other sites

Poziu, mam banalne pytanie. Sypie mi się plecionka i przy okazji chciałem usunąć kata "na korzyść" rurki 2,5cala.

Tylko nie bardzo wiem gdzie ją dostać. Kwasówkę, naturalnie.

Dobrze kombinuję? Bo zwykła rura to jakoś mi nie pasi.

Kwasówka...gdzie dostać w twoich okolicach nie mam zielonego pojęcia... :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Poziu, mam banalne pytanie. Sypie mi się plecionka i przy okazji chciałem usunąć kata "na korzyść" rurki 2,5cala.

Tylko nie bardzo wiem gdzie ją dostać. Kwasówkę, naturalnie.

Dobrze kombinuję? Bo zwykła rura to jakoś mi nie pasi.

a moze chcesz kompletny wydech. mam taki na zbyciu.

http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=55940&hl=

Link to comment
Share on other sites

a moze chcesz kompletny wydech. mam taki na zbyciu.

Dzięki, ale nieco za ostro. Nie pasuje do mojej koncepcji. Wolę raczej słynną rurkę i końcowy np. Ulter.

Wracając do rurki. Mam na myśli ogólne wskazówki, gdzie szukać kwasówki? Sklepy tuningowe, jakieś inne specjalistyczne sklepy?

Czy wszczepić kawał zwykłej rury?

Link to comment
Share on other sites

Dwa przeloty, ból głowy murowany na dłuższej trasie :>

Link to comment
Share on other sites

ok, czyli warczenie i zero przyrostów. kumam.

Aleś się żachnął.

:dziura: Niestety, nic nie kumasz.

Wyobraź sobie, że niektóre auta jeżdżą nieco więcej i dalej niż parę razy tygodniowo 400m.

Mało tego, wożą nawet dzieci.

I co więcej, 5 dni w tygodniu jeżdżą nimi kobiety...

Link to comment
Share on other sites

Ja mam przelot tak samo jak jozin, tyle ze "DP" mam jeszcze 2,75" i w aucie jest cichutko.

Co do rurki to poszukaj na googlach skład materiałów kolorowych, albo sprzedaz materiałów kolorowych i swoją okolice to napewno znajdziesz.

Link to comment
Share on other sites

cichutko.

TO cichutko to pojęcie względne. Dla jednego będzie cichutko, a to samo dla drugiego będzie mu dynie rozwalało i na odwrót. Ja coś o tym wiem, robiłem trasy 1200km z przelotowym tłumikiem. Po 500km gdy układ wydechowy się naprawde nagrzeje dudni 2x tak jak normalnie. Nigdy więcej. Przelot nadaje się do pokozaczenia po mieście albo do 1/4 i jeśli ktoś do tego właśnie używa auta to Ok! ale nie za bardzo do codziennego normalnego użytku.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za porady. Zostaję przy swoim, nie trawię cwaniakowania ryczącym wydechem, zresztą nasze audi jest dość intensywnie ujeżdżane przez moją żonę.

Miałem kiedyś w coupe kompletny Remus i ten styl mi odpowiada. Cena trochę mniej.

Link to comment
Share on other sites

Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?

Link to comment
Share on other sites

Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?

Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...