[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi
25 25

    7350 postów w tym temacie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Turbo KKK K04

    Kolektor wydechowy od TT

    Blow Off

    Intercoller - albo FMIC albo wsadzić z TT

    Układ dolotowy zrobić

    2,5' układ wydechowy

    Wystroić to i masz jakieś 250KM i 370Nm

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Hugo a da sie bez problemu zamontowac Blow Offa do 1.8T :?: Podobno sa z tym problemy przy wystrojeniu. Chyba predzej hybryde :razz:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Hugo a da sie bez problemu zamontowac Blow Offa do 1.8T :?: Podobno sa z tym problemy przy wystrojeniu. Chyba predzej hybryde :razz:

    Ja próbowałem z blow offami. Trzeba jakiś magiczny, kóry nie przepuszcza na wolnych obrotach. Inaczej nie ma mocy, przerywa i gaśnie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    BOV do 1.8T trzeba dobrze dobrać,

    Przeglądałeś forum streetracing.pl albo chociaż ten co podałem ?

    Zobacz co inni na ten temat piszą

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    BOV do 1.8T trzeba dobrze dobrać

    Co masz na mysli :?:

    Jak mowilem chyba jedynym rozwiazaniem jest hybryda DV i BOVa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a ja nie wiem po co wam ten bov,ja robie 1.8t bez tego i zamiataja :grin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To dla lansu :mrgreen: Zredukujesz bieg przy dyskotece i blachary sa twoje :cool:

    A tak serio to seryjny DV wytrzymuje wieksze doladowanie :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    To dla lansu :mrgreen: Zredukujesz bieg przy dyskotece i blachary sa twoje :cool:

    A tak serio to seryjny DV wytrzymuje wieksze doladowanie :?:

    daje rade

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak zalozylem u siebie bova to roznicy zadnej nie ma tylko jest takie fajne psssssssssss

    czasami tylko jak autko czasem przegonie to jak sie zatrzymam na swiatlach to ze dwa razy spadna wolne obroty tak do 600 obr i wracaja do normy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    czasami tylko jak autko czasem przegonie to jak sie zatrzymam na swiatlach to ze dwa razy spadna wolne obroty tak do 600 obr i wracaja do normy

    to moze wina przepustnicy ? zalej V-Pover Racing i sie okaze czy jest zasyfiona

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A co do obrotów. Teraz moje autko stoi w garażu bo nie ma mnie w kraju, ale przed wyjazdem zauważyłem dziwną rzecz. Turbina pompowała mi jakieś dziwnie duęe cisnienie, silnik się dławił i nie miał mocy. Sprawdzałem przepustnice i przepływomierz i wszystko było ok. Czy może mi ko powieziec co może się dziać?? Z góry dzięki.

    [ Dodano: 2006-09-05, 12:48 ]

    Turbo KKK K04

    Kolektor wydechowy od TT

    Blow Off

    Intercoller - albo FMIC albo wsadzić z TT

    Układ dolotowy zrobić

    2,5' układ wydechowy

    Wystroić to i masz jakieś 250KM i 370Nm

    A ile to wszystko może orientacyjnie kosztować?

    [ Dodano: 2006-09-05, 13:02 ]

    Bo za wolno mi auto jeździ.

    A obroty i zachowanie silnika mnie trochę martwi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli turbina pompuje ci za dużo to sprawdź wydech.

    U mnie jak się rozszczelnił przed pierwszym tłumikiem to przeładowywała i auto muliło, bo zaworek wszystko wypuszczał.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wyregolowalem przepustnice vagiem i jest ok nawet o pare obrotow nie spadnie

    co ja bym bez was zrobil

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Turbina pompowała mi jakieś dziwnie duęe cisnienie, silnik się dławił i nie miał mocy.

    Duze cisnienie to wniosek "na sluch" czy vagiem sprawdzales ? jesli slyszysz ze swiszczy nienaturalnie glosno to sprawdz rure dolotowa za turbina, czesto robia sie mikro dziurki(= nieszczelnosc ukladu) co przy dosc duzym cisnieniu doladowania powoduje uciekanie powietrza, przeplywka widzi super ilosc powietrza,ktora Ci sie tak naprawde nie dostaje do cylinderkow, mam nadzieje,ze w jakis sposob pomoge pozdrawiam

    PS przy przeplywce sprawdz parametry czasu podawania paliwa i powietrza (czy ktores nie opoznia sie wzgledem drugiego,bo niestety nie wyjdzie to jako blad na vagu itp.)

    [ Dodano: 25-10-2006, 21:03 ]

    [ Dodano: 2006-09-05, 12:48 ]

    Hugo napisał/a:

    Turbo KKK K04

    Kolektor wydechowy od TT

    Blow Off

    Intercoller - albo FMIC albo wsadzić z TT

    Układ dolotowy zrobić

    2,5' układ wydechowy

    Wystroić to i masz jakieś 250KM i 370Nm

    A ile to wszystko może orientacyjnie kosztować?

    [ Dodano: 2006-09-05, 13:02 ]

    Bo za wolno mi auto jeździ.

    A obroty i zachowanie silnika mnie trochę martwi.

    w vtg okolo 15 tys, a jesli sam to zlozysz to zmiescisz sie mysle w 7 tysiach. pozdr

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    w 7 tysiącach ????

    chyba dolarów... to zawsze sie tak mowi ze 7k a potem jak sie robi to zeby sie wszystko zgrało wykłada sie większą kase - o wiele wiekszą kasę, która w tym wypadku jest zależna od dostępu do lepszych cen częsci itd.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    e da rade cos zrobi za 7 tysi

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    :polew: dobre to powinien byc jakis nowy watek jak mocnego Blow off zamontowac zeby wyrywac blachary :polew: a tak apropo to co mi proponujecie wcisnac do mojego 1,8T AEB dodam ze to A6 ale braknie mi troszke mocy w niej :confused4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Poziu, mam banalne pytanie. Sypie mi się plecionka i przy okazji chciałem usunąć kata "na korzyść" rurki 2,5cala.

    Tylko nie bardzo wiem gdzie ją dostać. Kwasówkę, naturalnie.

    Dobrze kombinuję? Bo zwykła rura to jakoś mi nie pasi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Poziu, mam banalne pytanie. Sypie mi się plecionka i przy okazji chciałem usunąć kata "na korzyść" rurki 2,5cala.

    Tylko nie bardzo wiem gdzie ją dostać. Kwasówkę, naturalnie.

    Dobrze kombinuję? Bo zwykła rura to jakoś mi nie pasi.

    Kwasówka...gdzie dostać w twoich okolicach nie mam zielonego pojęcia... :confused4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Poziu, mam banalne pytanie. Sypie mi się plecionka i przy okazji chciałem usunąć kata "na korzyść" rurki 2,5cala.

    Tylko nie bardzo wiem gdzie ją dostać. Kwasówkę, naturalnie.

    Dobrze kombinuję? Bo zwykła rura to jakoś mi nie pasi.

    a moze chcesz kompletny wydech. mam taki na zbyciu.

    http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=55940&hl=

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a moze chcesz kompletny wydech. mam taki na zbyciu.

    Dzięki, ale nieco za ostro. Nie pasuje do mojej koncepcji. Wolę raczej słynną rurkę i końcowy np. Ulter.

    Wracając do rurki. Mam na myśli ogólne wskazówki, gdzie szukać kwasówki? Sklepy tuningowe, jakieś inne specjalistyczne sklepy?

    Czy wszczepić kawał zwykłej rury?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dwa przeloty, ból głowy murowany na dłuższej trasie :>

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok, czyli warczenie i zero przyrostów. kumam.

    Aleś się żachnął.

    :dziura: Niestety, nic nie kumasz.

    Wyobraź sobie, że niektóre auta jeżdżą nieco więcej i dalej niż parę razy tygodniowo 400m.

    Mało tego, wożą nawet dzieci.

    I co więcej, 5 dni w tygodniu jeżdżą nimi kobiety...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam przelot tak samo jak jozin, tyle ze "DP" mam jeszcze 2,75" i w aucie jest cichutko.

    Co do rurki to poszukaj na googlach skład materiałów kolorowych, albo sprzedaz materiałów kolorowych i swoją okolice to napewno znajdziesz.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    cichutko.

    TO cichutko to pojęcie względne. Dla jednego będzie cichutko, a to samo dla drugiego będzie mu dynie rozwalało i na odwrót. Ja coś o tym wiem, robiłem trasy 1200km z przelotowym tłumikiem. Po 500km gdy układ wydechowy się naprawde nagrzeje dudni 2x tak jak normalnie. Nigdy więcej. Przelot nadaje się do pokozaczenia po mieście albo do 1/4 i jeśli ktoś do tego właśnie używa auta to Ok! ale nie za bardzo do codziennego normalnego użytku.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja bym polemizowal. U mnie jest naprawde cicho. Mam dwie dosyc duze puszki zrobione przez m-tech i daja rade. Mozna jezdzic po milion km :naughty:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za porady. Zostaję przy swoim, nie trawię cwaniakowania ryczącym wydechem, zresztą nasze audi jest dość intensywnie ujeżdżane przez moją żonę.

    Miałem kiedyś w coupe kompletny Remus i ten styl mi odpowiada. Cena trochę mniej.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?

    Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    25 25

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members