Skocz do zawartości

adams78

Pasjonat
  • Postów

    790
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adams78

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Kruszwica

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adams78

0

Reputacja

  1. adams78

    Przyciemnienie szyb

    Odkopię, bo nie ma sensu nowego zakładać. W kuj-pom wiecie kto mi ogarnie to bez połamania plastików, niechlujnego montażu itp kwiatków? Interesuje mnie cały tył i przednie drzwi, a wiadomo że trzeba rwać boczki. Chociaż z ciężkim sercem to zrobię, bo nic tam na pewno nie było grzebane, a potem to może być różnie...
  2. Przecież masz z S4 wszystko oprócz silnika... To po co zmieniasz S4 na S4? Rura z tyłu to dramat, ale jak lubisz taką wiochę... chociaż, jak dodasz z drugiej strony też taką to dopiero będzie grubo!
  3. Koledzy, niech mnie ktoś oświeci: gdzie się wlewa płyn do sprysków w B9 Allroad? Szukam i nie wiem...
  4. Quick, nic nie zdziałasz. To śruba z mimośrodem przy zwrotnicy i nie wykręcisz jej tym bardziej jak się zestaliła z wahaczem. Zaopatrz się w używany wahacz + śruba (raczej ASO, używek brak) i dopiero wtedy podejdź do tematu wyjęcia wahacza z kątówką w dłoni. Przerabiałem to już. Oczywiście nowa śruba na smar miedziany (z tuby, nie w sprayu) aby znów z tym nie walczyć za rok czy parę lat. Sanek nie trzeba opuszczać.
  5. Jeśli zależy Ci na wyglądzie to szukaj ET35, jak nie bardzo to 45 też może być. Wyższe ET to bardziej schowane koła w nadkolach.
  6. Cześć! Jeśli można w temacie sprzęgła: lepiej kupić zwykły seryjny LUK i wyślij do Radzikowskiego na wzmocnienie - na seryjnej tarczy zrobi mocny podwójny docisk i to w zupełności obskoczy planowaną tutaj moc i zachowasz komfort. Mi to w zupełności starcza, a przejechało już ok 100kkm. Chyba że co wieczór będziesz strzelał, to jednomas a Audi 80 2.0 i masz pancerne sprzęgło. FMIC tej wielkości w zupełności wystarczy. Wtryski 440. Wydech docelowo musisz uwolnić, końcowe zastąpić przelotami, w środek też przelot. Rezanie na seryjnej turbinie nie ma sensu, lepiej te wysiłki + kolejne włożone w większe turbo od razu skierować w montaż dużego turbo. Sumarycznie mniej roboty i taniej. AW Racing to dobry adres, jak masz blisko to podjedź, nawet jak nie masz przygotowanego seta.
  7. adams78

    Kontrolka EPC

    Ten czujnik na szrocie kosztuje 20zł (ja tyle płaciłem), więc po prostu go kup i wymień. Zajmie Ci to max 20min.
  8. Akcja dział cały czas, trzeba podać VIN aby się dowiedzieć czy auto jest objęte akcją. Moje np miało już dokonaną wymianę, ale cewki miałem gówniane ori VW AG. Chyba poprzedni właściciel zostawił sobie te wymienione i sprzedał mi ze starymi. Czesem się odzywały, ale po założeniu LPG nie dało się jechać, więc musiałem wymienić. ASO sprzedaje cewki Eldor, a nie Bosch, Beru czy jak tam wielu z Was pisze. Wie ktoś o co kaman?
  9. Skoro na Pb jest ok, a na LPG lipa to instalacja do korekty, pewnie wtryskiwacz lub czujnik ciśnienia padł. Cewki to ostateczność, jak już świece nie pomogą. A świece NGK do 1.8T jak najbardziej tak, ale tylko PFR6Q lub (jeśli auto po modach) BKR7EIX. Ile u Was ASO woła za cewkę? U mnie 210zł, czytałem że ktoś kupił ori za 170...?
  10. Nie przesadzaj, chodzi o torsen a nie skrzynię. Tu ważne jest tylko zachowanie jednakowej średnicy i profilu opony, a to że któraś opona będzie miała lepszy, a inna gorszy bieżnik to nie ma dużego znaczenia. Chociaż znam przypadek, gdzie koleś przejechał ok 30tkm na oponach 205/55/15 przód i 195/65/15 tył. Nie był świadom że quattro wymaga dbałości o takie szczegóły. Torsen to naprawdę niezniszczalny mechanizm, nie słyszałem przypadku aby padł, a luzy jakie czasem łapie zdarzają się też w zadbanych egzemplarzach.
  11. Do tej mocy i pojażdżawek po torze szukaj mocnych wyścigowych hamulców z bardzo dobrą tarczą. Zwykłe z S4 nadają się na autostradę, przy regularnym mocnym hamowaniu popłyną w 5min. Jak gadasz z SID-em to coś Ci znajdzie, tylko budżet masz za mały. Dev, sorry ale głupotą jest polecać do torowego auta seryjne 320/288. Nawet na zwykłej drodze łatwo ta zagotować. Zawołaj ile chcesz to Ci powiem.
  12. A ja szukam tylnych zacisków S4 B6. Ma ktoś w normalnych pieniądzach same zaciski?
  13. Rajd Sardynii: Świetny piątek Kubicy. Będzie walka Volkswagenów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...