Skocz do zawartości

Buchcio080

Pasjonat
  • Postów

    177
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Buchcio080

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Hutki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

895 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Buchcio080

5

Reputacja

  1. Temat dość dziwny... według mnie to wina sprzedającego. Nie szczelna sprężarka i olej z czasem wypłynął. Drugą sprawą może być źle obliczona maksymalna ilość oleju w całym układzie. Może było tego oleju za dużo i doprowadziło do uszkodzenia. Ja bym reklamował sprężarke na podstawie jej nieszczelności
  2. Do taśmy nigdy się nie maluje. Mnie interesuje informacja tylko na temat czy można rozcieńczalnikiem zacieniować te łączenie
  3. Witam. Po pomalowaniu zaprawki widać miejsce łączenia starego lakieru bezbarwnego z nowym. Nie było malowane do taśmy. Można taki wyschniety juz lakier wycieniować jakims specjalnym rozpuszczalnikiem?
  4. Zbyt mocno ztoczone koło zamachowe i tu problem jest. Odpowietrzone dobrze sprzęgło? Płyn nowy? Sprawdź czy przy nie wcisniętym do konca sprzęgle da się wbić bieg. Czyli wciśnij w połowie i sprawdź
  5. Nie spotkałem się z takim przypadkiem. Widać ze ciśnienie wraca do normy po odpaleniu (zresztą to logiczne) niepotrzebnie ecu czyta ciśnienie na zgaszonym silniku. Do tego błąd vin ecu. Podejrzewam, że coś jest nie tak z ecu silnika. Albo ktoś robił mapę o coś pochrzanił. Uprzedzam ze to tylko moje domysły.
  6. Niee... ja mam dobry słuch i wrażliwy na każde stukanie dlatego dużo inwestuje w usuwanie takich problemów[emoji14]
  7. W awt musisz trochę rozszlifować otwór na termostat z avj/bfb/bex
  8. To jest naprawdę zagadka u mnie to znowu ucichło i nic się nie dzieje
  9. Manometry mam dwa i pokazują dobrze chyba wiem co jest problemem. To się zaczęło dziać po wymianie filtra oleju wymieniłem filter na Mann i mam trase do radomia w weekend to sprawdzę czy sie polepszylo
  10. Nowa 900zł pieeburga czy jakoś tak A kosz sklejony rozebranie trochę ciężkie. Nie tak jak w a4 b6.
  11. Na zimnym 2.0-2.2 na rozgrzanym 90 stopni plus 30 minut czekania wychodzi 1.7-1.8 bara
  12. Ahm. Czyli trzeba ściągać michę... znowu ogólnie myślę nad sprzedażą autka i nie wiem czy się w to bawić bo przy 160 km/h przez 3 godziny jazdy nic się nie działo zachorowałem na jeepa v8 A jest możliwe że się regulator ciśnienie oleju zawiesił chwilowo? Bo tak w te stronę jeszcze myślę.
  13. Witam. Dziś wybrałem się do Wrocławia samochodem. Przy jeździe 140km/h wszystko ok. Gdy zacząłem jechać 180-190 zaczął się świecić olej i rzegotać łańcuszek. Zjechalem na pobocze chwile studziłem turbo i zgasilem auto. Olej pełny stan i czysty (konsystencja wody) 5w40. Przy montażu silnika czyściłem smoka. Ruszyłem i ciśnienie oleju ok. przy 140 nic się nie świeci. Jest możliwe że pompa oleju już kończy żywot? Jadę dalej i przy przepisowej jeździe wszystko ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...