Jump to content

bartek02

Pasjonat
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About bartek02

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

268 profile views
  1. Nie mam czasu i umiejętności żeby samemu działać z autem, ale fundusze nie ograniczają mnie, aczkolwiek TUNE-UP raczej już nie odwiedze więcej, byłem raz, czekałem na termin logów 2 tygodnie, jak się doczekałem, to dowiedziałem się, że nie może połączyć się kompem z silnikiem i tyle się dowiedziałem, o warsztat zapytałem, to właścieciel powiedział, że to już nie jego warsztat i to nie z nim o tym rozmawiać, to pojechałem z tamtąd w piz*u
  2. No trochę tak jest, to prawda masz racje takiego tunera właśnie szukam ale zupełnie nie wiem do kogo podbić... a jeszcze gorszy problem w tym wszystkim jest taki, że pracuję co dzień od 6 rano do 18 i nie mam czasu na nic no nic, dzięki wszystkim za pomoc, mam od Was dużo cennych porad, i coś w tej materii podziałam dalej
  3. ale fotę jak co jest zamontowane ? N75 ?
  4. Albo zapytam inaczej, co byście zrobili na moim miejscu ??? co sprawdzili ? co wymienili ?
  5. wymieniłem ori n75 na ori n75 (z getem), bez przyczyny, tak po prostu bo miał 10 lat niestety już go nie zamontuję, bo koledze oddałem co do sztangi, to już sam nie wiem, turbo poprawiał po Perunie Geremi, trochę mam obawy co do moich umiejętności, chyba i Geremi i Perun mają o tym kapkę większe pojęcie ode mnie na prawdę Panowie dziwna sytuacja, co ja już warsztatów zjeździłem, i osprzętu w aucie wymieniłem, to już nie potrafię zliczyć... a co myślicie o tym pomysle żeby ominąć N249 i podpiąć do testów DV do kolektora ???
  6. Dzięki wielkie Panowie za pomoc ! jak znajdę trochę czasu, to się pobawię z tym dam znać jak poszło, bo może komuś się przyda info na przyszłość
  7. A podczas logowania po regulacji WG też robić to na odpiętym N75 ? i też 115+118 ?
  8. DZIĘKI WIELKIE ! i to może być powodem tego, że turbo niedoładowuje ??? mam ciągle błąd 16683.
  9. Mam jeszcze plan w sobotę podpiąć DV bezpośrednio pod kolektor (ominąć n249) i sprawdzić czy to niedoładowanie nie jest spowodowane właśnie n249, bo podobno bywa i tak :) ale póki co proszę Was o pomoc w analizie logów, bo ja w tej kwestii jestem laikiem...
  10. Panowie mam loga 115 + 118 z odpiętym n75, sory za zapis, ale jakiś chłop mi wyjechał i przerwałem, dałem mu odjechać i ponowiłem próbę :P co można z tego wywnioskować ? https://log.malonetuning.com/chart/251660#H8KLCAARw7%2FCpFwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D
  11. okej, sprawdzę też dzięki
  12. N75 i DV wymieniłem tak profilaktycznie w sumie, a auto strojone i jeżdzone na lotosowskim 98 i od święta shellowym 100. Wymieniłem też cewki na NGK bo padła jedna, może cewki kiepskie ?
  13. okej, dzięki wielkie ! jak znajdę chwilę to podjadę do kumpla i zlogujemy
  14. Panowie, a te logi co mam dotychczas jak wyglądają ? Wszystko jest okej, czy coś po nich niepokojącego można wywnioskować ?
  15. okej kumam, jak zrobię, to wrzucę i też od 2000 do końca aż go kręcić pomimo tego, że muł będzie ?
×
×
  • Create New...