mahazel1989

Pasjonat
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O mahazel1989

    Informacje

    • Imię
      Piotrek
    • Lokalizacja
      Słupsk

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1986
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      BRB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. mahazel1989

      Cześć. Ja bym sobie odpuścił (posiadam takową funkcję u siebie). Kiedy kupowałem auto zwracałem na tę opcję nie mając w ogóle z tym do czynienia. Okazało się to "gadgetem" w zasadzie mało funkcjonalnym,ale "fabryka dała" to jest. Jak już jest to niech sobie poświeci przez chwile po zmroku:) z mojej strony nie zaczynałbym zabawy i pchania sie w koszta chyba ze masz nadmiar pln. Znajac życie zawsze wyjdzie jakiś czujnik...jakaś kostka, coś nie łączy ect. niepotrzebne nerwy... - ja bym odpuscił. Pozdrawiam Piter
    2. mahazel1989

      Właśnie sprawdziłem wskazane przez Ciebie grupy- 68 i 73 wyniki na zalaczonej fotografii... Co dalej...
    3. mahazel1989

      Dzisiaj sprawdzałem grupę 75 i jest dostępna, załączam foto. Nie wiem kto i jak wywalił dpf, mam samochód 2 miesiące. Ewentualnie które grupy jeszcze sprawdzić? Pozdrawiam Piotrek
    4. mahazel1989

      Kamil zobacz po odpaleniu na zimnym , na jałowym biegu EGR non stop praktycznie zamknięty +/- 99% ... kilka minut innym razem stałem i robiłem loga i to samo, nie ma jako takiego "otwierania i zamykania" egr. Wysokie spalanie może mieć coś z tym wspólnego? (powietrze ok, a koła swobodnie się kręcą, zaciski robione)
    5. mahazel1989

      Dokładam logi po odpaleniu po dłuższym postoju z grupą 007 (kilkukilometrowa jazda) Oraz logi z powrotu. Widzę że EGR prawie jest cały czas jest zamknięty, nie zdażyło się żeby cykl pracy spadł poniżej 69% nawet na zimnym... Czy oby na pewno jest wszystko ok? Nie daje mi spokoju to spalanie bo jest tragedia... na rezerwie robię około 50 kilometrów, nie wydaje mi się żeby to było normalne... proszę o pomoc Po odpaleniu grupy 3,7,11: http://vaglogi.pl/log-003_007_011_LJ154i.html Powrót grupy 3,8,11: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ZWIAHs.html (jazda mieszana)
    6. Cześć. Proszę serdecznie o ocenę logów silnika mojej B7 1.9 BRB Problem mój się wiąże z dość dużym spalaniem, 7 l /100 w trasie, w miescie około 9,5/100. Dodam że czuć gryzące spaliny (porównanie do starego Jelcza), kopci sobie na szaro w granicach przyzwoitości. Żadnych błędów nie ma. Wycięty DPF. Zbiera się przyzwoicie. Na wolnych obrotach na postoju przy kompletnej ciszy słychać delikatne podstukiwanie w środku auta... może jestem przewrażliwiony, ale poprzednia poczciwa A4 B5 1.9AFN miała "lepszą kulturę pracy" Auto od 2 miesięcy w moim posiadaniu. Będę wdzięczny za każdą pomoc. LOGI DYNAMICZNE: (2 PRÓBY) 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_s0L3CjZ.html LOGI STATYCZNE: 001: http://vaglogi.pl/log-001_6i7d13C.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_TOnhBKA.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_dctDbi.html 013: http://vaglogi.pl/log-013_2ew1ZB.html 023: http://vaglogi.pl/log-023_4V701.html POZDRAWIAM Piotrek
    7. mahazel1989

      Siema! tez zabieram sie za wymiane glosnikow w drzwiach przednich... Czuje bedzie niezla jatka - jestem masakrator laik w tych sprawach ale coz tam! U mnie jest system Bose i w drzwiach od kierowcy strasznie " pierdzi dolny glosnik" poza tym nizle gra... kable pozostawie takie jak sa! Wygłuszenie + jakosc glosnika musi dac efekt... postaram sie wszystko po kolei fotografowac a nastepnie umieszcze na forum, jak to robilem choc sam bym chcial miec taki przyklad:wink: B5 Avant
    8. mahazel1989

      Bardzo dobrze odczytujesz, autko bylo chipowane ponoc, wiec pojechalem to sprawdzic... hmmm. Pytalem o te logi dynamiczne ale on mi odpowiedzial ze nie oplaca sie robic... mowi ze nic wiecej sie nie dowiem jak na wykresie. Twierdzil ze ma za duze cisnienie w turbinie i jakis system ja rozlacza o ile pamietam bylo tam 2,5 i rozslo az system bezpieczenstwa rozlaczal. Mowił ze jest to wina -> oprogramowania (chip) lub zawor n75 lub turbine wyczyscic tudziez regeneracja... sam juz niewiem.... kuzwa ... ze nie jestem mechanikiem.... co dalej ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ---------- i jeszcze pytanko ile takie logi VAG-iem moga mnie kosztowac ... zbankrutuje...
    9. mahazel1989

      Po Hamowni... Do wypowiedzi zalączam link w ktorym znajdują sie 2 wykresy. Pierwszy zrobiony na samym początku (rozłączyło turbo) i tak za kazdym razem! Kolejny ktory gosc zrobil "po wypaleniu" czyli ustawial na swojej pieknej maszynie predkosc max 70 - 80 km/h i przepalal go. Po tym zabiegu turbo nie rozłączyło (proba kilka krotna) Mowił że auto i tak nie zachowuje sie normalnie - na kazdym wykresie inna moc (konikow), ale nie jest pewny w swoich wypowiedziach co jest nie tak! Wiec ja zwracam sie do SPECJALISTOW pomozcie .... Link: https://www.transferbigfiles.com/6e3f9574-193f-40b4-a766-6fff6e1ab0b3?rid=S5zF8r3aBpTwL1zmXRTYxg2 ---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ---------- Nie jestem mechanikiem ani nic z tym wspolnego nie mam! Jeżeli kogos urazilem to przepraszam za słownictwo! Potrzebuje pomocy a nie nauki fachowego słownictwa...
    10. mahazel1989

      Witam ponownie! Na 10:00 jestem umowiony na hamownie, wrzuce wszystko na forum po powrocie. Licze na pomoc:) pozdrawiam zainteresowanych...
    11. mahazel1989

      Dzięki za szybką odpowiedz. Teraz tak, nasuwa się kolejne pytanie odnośnie regeneracji turbiny - gdzie to zrobić? Czy wysyłać gdzieś do warszawy tudzież wrocławia do "profesjonalnego" zakładu czy poszukać gdz:good:ieś na mieście - Słupsk i tam się tym zająć? Może polecacie jakis zakład? Co z resztą, to jest jakieś przewody filtry ect? Jestem w tym zupelnie nowicjuszem i myślę że takie forum jest dla mnie zbawieniem. Dziękuje z góry. Pozdrawiam zaangażowanych w post! Piotrek:good:
    12. mahazel1989

      Witam! Mam problem taki jak poprzednicy. Mianowicie rozłącza mi turbine gdy jade 130/140 km/h (najczesciej podczas wyprzedzania) gdy silnik wylacze i odpale turbina chodzi bez zarzutów, czasami jej nie rozłącza i pracuje na wysokich obrotach. Przebieg 412 000 km. Zastanawiam sie na regeneracja turbo sprężarki, a nie chcę wyrzucac pieniedzy w bloto. Co polecacie zrobic, może ktoś odpłatnie oczywiście pomoże? Słupsk - Człuchów