Skocz do zawartości

Mitshi

Pasjonat
  • Postów

    184
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mitshi

Informacje

  • Imię
    Seba
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mitshi

1

Reputacja

  1. Cześć. Bede przekładał w B7 skrzynie z multi na manual. Auto jest z tempomatem. Silnik to 2.0tdi 140KM, a przekladka bedzie z 1.9tdi 116KM 5b manual. Jakie piny musze pociągnąć, dorobić do wiązki zeby to działało? Vcdsa mam wiec sobie to przekoduje wszystko. Czy dwumasa bedzie pasować z 1.9 do 2.0?
  2. Majstry mam pytanie. Zaczynam przekładkę quattro i zastanawia mnie czy na gumach osłaniających przeguby w tylnych półosiach nie powinno być opasek od strony mniejszej średnicy? Od strony większej są, a od małej nie. Sadząc po śrubach nikt tego przede mną nie demontował, więc one zgniły i odpadły czy co? Do tego czy ktoś jest mi w stanie podać wymiary uszczelniaczy dyferencjału tylnego (ETS) i jaki tam olej ma iść? Bo poci się i od razu włożyłbym sobie nowe plus olej. Jeśli ktoś miałby też rozmiary uszczelniaczy ze skrzyni (GBB) to też będę wdzięczny za podrzucenie rozmiarów. Swap pochodzi z B6 2.5tdi 180KM AKE 2003r, skrzynia 6b ręczna.
  3. Tam fabrycznie są zgrzewy w tych punktach odwierconych.
  4. Mam pytanie w związku z tym chłodzeniem. Czy jak te przewody z mostkuję to olej się nie będzie gotował? I czy jeśli włożę zewnętrzną chłodnicę oleju to olej nie będzie osiągał temperatury pracy? Musi być taka jak ori? Niestety sprzedałem Tam fabrycznie są zgrzewy w tych punktach odwierconych.
  5. Mam 2x SMIC i turbo z AWX, program 160KM i wreszcie nie ma uczucia "puchnięcia" auta po dłuższej jeździe z większą prędkością. Lewy ori 1.9, prawy 3.0TDI.
  6. Cześć. Mam BKE z turbiną aktualnie AWX, auto wypluło 160 KM, wpadła mi w ręce GT2052V z B6 2.5TDI (wiem, że turbo wstaje późno i jest technologicznie stare więc biorę te konsekwencje na klatę). Pytanie czy spawając ją z kolektorem to się utrzyma nie wyrywając szpilek z głowicy, czy dorobić lepiej wzmocnienie na dole tak jak ma fabryczna turbina? Wydajność tej turbo jest według internetuf na około 200km, a planuję właśnie otrzymać 200+ (może być nawet 201KM i będę zadowolony ) Czy ktoś testował ile BKE przyjmie mocy tak, żeby po dodaniu gazu od razu korba się nie przywitała?
  7. Cześć. Wpadła mi w ręce cała B6 2.5 TDI AKE quattro na części i chcę przełożyć quattro do B7 z silnikiem 1.9 TDI BKE. Mam w związku z tym kilka pytań. Czy sprzęgło całe z dwumasą pasuje P&P z 2.5 do 1.9 czy będą jakieś komplikacje? Czy rozrusznik też trzeba będzie przekładać? Aktualnie jest 160KM sprzęgło dzielnie daje radę, ale wymiana z 228mm na 240mm brzmi lepiej tym bardziej, że planuję dołożyć mu jeszcze ze 40KM. Kolejna sprawa czy ktoś obijał takie sprzęgło kewlarem? Jak wrażenia? Nie działa za bardzo 0-1? Mam jeszcze jeden temat dotyczący napędu. Mianowicie skrzynia biegów (chyba ETS nie jestem pewny, dyferencjał na pewno ETS) ma puszczone przewody od chłodzenia oleju, oryginalnie szły do chłodnicy wody. Niestety chłodnicę sprzedałem i teraz mam pytanie dotyczące tego chłodzenia czy mostkować je na krótko, czy wkładać zewnętrzną chłodnicę? Fabrycznie chłodnica jest jakby wewnątrz chłodnicy wody co stabilizuje temperaturę oleju przepływającego przez nią i zastanawiam się czy z mostkowanie tych przewodów nie sprawi, że olej będzie się przegrzewał, za to zastosowanie zewnętrznej chodnicy nie sprawi, że olej się niedogrzeje?
  8. Siema. Po ostatnich gradach wymieniałem szybę i postawiłem na taką z czujnikiem, teraz muszę skompletować wszystko, a jak już wkładać to wszystko czujnik zmierzchu, deszczu i lusterko fotochrom. Szukam kogoś kto robił taki zabieg bo potrzebuję kilku porad
  9. Cześć. Zdobyłem zestaw quattro z A4 B6 2.5 TDI 180KM z 6 biegowym manualem i chce to wlozyc do B7 1.9. I teraz pytanie odnosnie pompy. Mam u siebie w aucie pompe abs/esp o numerach 8E0 614 517 AK, w B6 jest pompa i numerach 8E0 614 517 A. Z tego co doczytałem pompy z B6 nie pasują do B7. Czy będę musiał zmienić pompe? Jesli tak to o jakich numerach szukac i czy kazda z B7 quattro bedzie pasować (niezależnie czy to tfsi czy tdi)? Jesli nie wymienie pompy od razu przy zakładaniu to posypie błędami czy nie?
  10. Cześć. Mam pytanie odnosnie pompowtryskiwaczy do silnika 1.9TDI kod BKE. Jakie polecacie oprocz AL? Aktualnie turbosprezarka AWX prawy SMIC z 3.0TDI i program 157KM. Ile mocy po wymianie wtryskow mozna celowac i czy sprzęgło da rade (aktualnie na sprzegle 60tys przebiegu komplet sachs z dwumasem)?
  11. BKE 115KM 1.9TDI opony 205/55R16 na alu. Miasto 8-9l Trasa 6-7l Średnio 7-8l
  12. Właśnie ten pierwszy musiałbym kupić nowy, albo przednie sprężyny. A mam dostępny w dobrej kasie używany ten od 1050kg. Tylko szukam kogoś kto takie coś miał założone, żeby przód nie oświetlał nieba potem.
  13. Właśnie na tabliczce znamionowej jest: 1 - 1050 2 - 1080 A według H&R 1 <1050 2 >1050 Według moich poszukiwań w google są one w stanie spoczynku takiej samej wysokości, wydaje mi się, że te od 1050 będą po prostu sztywniejsze.
  14. Mam możliwość kupić sprężyny -35 H&R. Tylko mam pytanie czy ktoś do przodu zakładał takie o oznaczeniu H&R 29369 - 2 VA? Według producenta 1VA jest do 1050kg, 2VA jest od 1050kg. Można zamontować te z numerem 2 do 1.9? Będzie mieć to jakiś negatywny wpływ? Były w 2.0TDI, ale nie widziałem tego jak siedziały w aucie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...