Jump to content

ulisses

Pasjonat
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

About ulisses

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Normalna sprawa w zimie (niestety), mało prężny gaz i reduktor nie ma z czego redukować ciśnienie (w butli np 2,5b a potrzeba 1,3b + 1,2b ciśnienie w kolektorze), można zmienić stację lub dobijać powietrza kompresorem i czekać na ocieplenie.
  2. Zapłon bardzo mocno cofa, skup się na znalezieniu przyczyny tego zachowania. I zrób porządne logi 3+20 a nie jakieś pomieszane grupy.
  3. Wstaw pozostałe logi: 2+33 i 3+20.
  4. Sprawdź do ilu V spada napięcie przy rozruchu (na klemach).
  5. Tak, lewa = strona kierowcy.
  6. Są zamienne ale różnią się wyglądem:
  7. Tak czy siak, nowy akumulator ze sklepu jest w większości przypadków niedoładowany, najpierw go doładuj a potem zajmij się zdobyciem numerów do zakodowania go poprawnie.
  8. Nie wadliwy tylko niedoładowany. Naładuj go porządnie prostownikiem.
  9. A jaką temperaturę pokazuje z OBD?
  10. ulisses

    Wypadanie zapłonu

    Kupujesz albo kawałek wiązki z wtyczką i normalnie lutujesz do starej wiązki w miejscu gdzie stara wiązka jest już ok albo nowe przewody, wtyczkę i piny które po zaciśnięciu na przewodach osadzasz w nowej wtyczce.
  11. ulisses

    Wypadanie zapłonu

    Masz w błędach co jest problemem, zwarcie do plusa wtrysku pierwszego cylindra. Wiązka i wtrysk do weryfikacji.
  12. Sprawdź skąd są wzięte obroty (co jest zaznaczone w programie staga) oraz czy fizycznie przewód od obrotów jest podłączony do cewki.
  13. Nie zmieniaj tego parametru (czas błędu ciśnienia) bo usmażysz głowicę. Tam ma być 300ms max 400ms. Strojenie tylko na korekty obd, żadne mapk się nie sprawdzą. Dobierz ciśnienie i dysze tak aby czasy lpg na jałowym były o ok 1,2-1,5ms dłuższe niż czasy pb (oczywiście przy takich samych wartościach korekt krótkich). Dopiero potem strojenie na drodze.
×
×
  • Create New...