Jump to content

ulisses

Pasjonat
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6

About ulisses

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziękuję serdecznie za poprzednie sprawdzenia, poproszę jeszcze 1: WAUZZZ8E16A127776
  2. Ten czujnik tylko ori, inne nie będą działały.
  3. http://gregor10.pl/oferta-uslug/3-0tfsi/stage-1/ - sam program http://gregor10.pl/oferta-uslug/3-0tfsi/stage-2/ - zmiana kółka kompresora + program http://gregor10.pl/oferta-uslug/3-0tfsi/stage-3/ - to co wyżej + wydech, dolot i lepszy wymiennik ciepła
  4. Ori: Audi VW Original Felge 4F0 601 025 B - 8-V-Speichen Design Ringmitte WWW.ORIGINAL-FELGEN.COM Lochkreis, Mittenzentrierung, Felgengewicht, Modelle, Traglast, Nabendeckel Bestell-Nr, Neupreis wrzuciłem dystanse 13 przód i 17mm tył i auto dużo lepiej wygląda (choć brakowało może 1-2mm z przodu.
  5. Podejdą bez problemu (bez dodatkowych dystansów), ja mam letnie 17 cali 7,5 et45 i przez nie musiałem dać dystanse (bo felga ocierała ramieniem o zacisk).
  6. Tak, podejdą, mam takie u siebie.
  7. Normalna sprawa w zimie (niestety), mało prężny gaz i reduktor nie ma z czego redukować ciśnienie (w butli np 2,5b a potrzeba 1,3b + 1,2b ciśnienie w kolektorze), można zmienić stację lub dobijać powietrza kompresorem i czekać na ocieplenie.
  8. Zapłon bardzo mocno cofa, skup się na znalezieniu przyczyny tego zachowania. I zrób porządne logi 3+20 a nie jakieś pomieszane grupy.
  9. Wstaw pozostałe logi: 2+33 i 3+20.
  10. Sprawdź do ilu V spada napięcie przy rozruchu (na klemach).
  11. Tak, lewa = strona kierowcy.
×
×
  • Create New...