Jump to content

ulisses

Pasjonat
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About ulisses

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zrób logi, wrzuć na VAGLOGI - udostępnij Twoje logi z VCDS/VAG-COM VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum i wklej tutaj, standardowo 2+33, 3+20, 115+118. Kasujesz błędy, logi od 1,5k rpm na 3 biegu do odciny. Na gazie tylko 2+33, na pb wszystkie.
  2. Miska do zdjęcia, pompa oleju i smok do inspekcji.
  3. Zdecydowanie uderz do Soula.
  4. Uderz do: https://www.facebook.com/Kondziu4LPG/ kawałek drogi od Olsztyna ale to jeden z niewielu ludzi którzy ogarniają lpg w Twoich okolicach.
  5. No to odepnij ten przewód i sprawdź czy się połączysz.
  6. Być może masz podłączony sterownik gazowy pod obd. Spróbuj połączyć się w ciągu pierwszych 5 sekund po przekręceniu zapłonu albo spytaj gazownika czy podłączał sterownik pod obd (o ile Twój sterownik ma taką opcję).
  7. Czym prędzej miska do zdjęcia i smok do czyszczenia a pompa oleju do rewizji.
  8. Jak wszystko sprawdzone to problemem może być nowa dwumasa. Niestety zdarzają się nowe wyjęte z pudełka z wadą.
  9. Jak jest wygięta to na 99% jest uszkodzna, najtańsze i najlepsze wyjście: usuń drugą sondę programowo, a litr na 3kkm to 3 litry od wymiany do wymiany więc silnik/turbina raczej do remontu.
  10. ACW02 są głośne, im większe ciśnienie tym głośniejsze więc jeździć i się nie przejmować.
  11. Zależy jakie wtryski. Jeśli słychać je tylko rano możliwe, że ciśnienie na reduktorze zaraz po przełączeniu na gaz jest dużo wyższe niż na rozgrzanym silniki przez co wtryski mają ciężej otworzyć się i zamknąć i stąd to klepanie.
  12. Kto Ci podsunął pomysł na emulator pierwszej sondy? To strzał w kolano.
  13. Sprawdź wiązkę wtrysku benzynowego idącą do pierwszego cylindra, szczególnie miejsce rozcięcia/emulacji przez ecu lpg (jeśli tam będzie wszystko ok to możliwe, że będzie uszkodzony ecu gazowy).
  14. 90*C temperatura oleju, min. 1,2bar (wolne obroty), 3k RPM powyżej 3 bar.
  15. Tak, mam takie felgi i 320/288 pasują bez dystansów.
×
×
  • Create New...