Skocz do zawartości

Jarkoo97

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarkoo97

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

975 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jarkoo97

0

Reputacja

  1. Dzięki za wiadomość, w takim razie próbuje dorwać, żeby trochę polepszyć dźwięk wystarczą puchu z 2.0tfsi ?
  2. Cześć, Mój ori środkowy zaczyna być dziurawy jak sito, macie do polecenia jakiś środkowy tłumik?
  3. Temat ciekawy, więc warto było odkopać, szkoda... Chciałem kupić VFiza ale nigdzie nie ma i qmatis też nie odpowiada, więc chociaż chciałem tym się pocieszyć haha 😜
  4. Cześć, Czy temat temperatury oleju na kolorowym fisie już ogarnięty ?
  5. Cześć, Tak jak w temacie znalazłem takie oto błędy w A4 B6 1.8T Q (LPG) Gdzie szukać przyczyny? 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit P1237 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded Readiness: 0000 1000 01561 - Left Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01560 - Passenger Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent
  6. Jarkoo97

    B6 DIVISION

    Wracając trochę do tematu, co ciekawe terkotanie występuje z reguły po dłuższej jeździe i rozgrzaniu samochodu (kilka kilometrów), i tak jak mówię dźwięk jest ledwo słyszalny trzeba się dosyć wsłuchać.
  7. Jarkoo97

    B6 DIVISION

    @Langista Raczej mój mechanik nie zrobiłby tego byle jak i sprawdził wszystko było nowe z Intercarsu. Sprężyny raczej nie były ruszane przy okuwaniu kevlarem Bo tak komplet z dwumasa Sachs ale tarcza stara była z luka (lecz raczej to nie powinno robić problemu)
  8. Jarkoo97

    B6 DIVISION

    Cześć, Pojawił mi się ostatnio problem a przynajmniej niedawno go zauważyłem. Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem komplet sprzęgła w swoim 1.8T quattro bfb. Wsadzone komplet sprzęgło Sachs (z awx) z dwumasa i stara tarcza BFB obita w kevlar (trochę osób na forum polecało ten zabieg ponieważ tarcza sprzęgła z awx nie ma tłumików drgań) Przy wciśniętym sprzęgle do końca słychać tak jakby terkotanie (słychać to tylko jak jest pełna cisza w aucie, wyłączony climatronic oraz radio) biegi wchodzą plynnie nic nie szarpie ... Przejmować się tym ?? Co to mogłoby być i czy warto to robić? Pozdr
  9. Podpinam się pod temat A4 B6 1.8t quattro również najchętniej Wrocław
  10. Cześć, Mam problem w swoim sedanie A4 B6 z lampką w bagażniku. Otóż na fisie nie pokazuje otwarcie bagażnika, mam żarówkę ledowa i świeci ale bardzo delikatnie. Ma ktoś jaki pomysł gdzie szukać rozwiązania problemu?
  11. Jestem po wymianie kompletu w moim 1.8TQ BFB Włożony komplet(z dwumasą) Sachs awx + stara tarcza z Luka (z tłumikiem drgań) obita w Kevlar i zestaw działa bardzo dobrze
  12. Cześć, Też stoję przed pewnym wyborem w moim B6 1.8T Quattro BFB kończy się sprzęgło z dwumasa i teraz pytanie czy kupować komplet sprzęgła z dwumasa BFB i tarcze w Kevlar czy zrobić inny zabieg ?? Planuję w niedalekiej przyszłości podnieś moc pod 240km
  13. @Dev Niedługo też mnie czeka wymiana sprzęgła 1.8T BFB quattro 6 biegów, w jakiej cenie obecnie masz komplet sprzęgła z dwumasa ?
  14. Cześć, Czy ktoś z Wrocławia byłby w stanie podpiąć taki moduł Pozdr,
  15. Na razie dopóki mocy nie będę podnosił zostanę przy aktualnych wymiarach Swap wejdzie jak moc skoczy do góry a to jeszcze chwilę potrwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...