Jump to content

Skowrix

Pasjonat
  • Posts

    104
  • Joined

  • Last visited

About Skowrix

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    Nowa Dęba/Ropczyce

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Skowrix's Achievements

19

Reputation

  1. Moim zdaniem każde zabezpieczenie będzie ok, nie ma co tracić czasu i wziąć to czym będzie Ci najwygodniej pracować Baranki różnią się zapewne 'gradacją' a więc wielkością ziaren co skutkuje grubością powłoki. Ja na podwoziu używałem GRAVIT 600 i póki co po 1 zimie jestem zadowolony A jeżeli masz za mało opcji do wyboru to są też woski do konserwacji podwozia
  2. Jesteś pewien? Jak ostatnio czyściłem smoka, a więc siłą rzeczy z silnika został usunięty cały olej, to wlałem równo 4l i jest tylko minimalnie ponad stan z bagnetu.
  3. Nie przyglądałem się temu zaworkowi dokładnie a że wiele już 'rzeźb' widziałem, to wolałem ostrzec żeby później nikt nie miał pretensji, że mu się auto spaliło po tym jak sie naczytał porad na forum.
  4. 1 - sprawdzić kostki i kable w przelotakch drzwi 2 - sprawdzić wiązki i kostki wewnątrz drzwi 3 - jeżeli kostki i wiązki będą ok to do wymiany zamki 4 - jeżeli powyższe nie pomoże to uszkodzony może być sam Moduł Komfortu Podobnych tematów jest conajmniej kilka na forum więc po wszelkie szczegóły odsyłam tam.
  5. Możliwe też, że złe podłączenie uszkodziło przepływkę więc miej to na uwadze. Najlepiej zrób logi żeby zobaczyć co pokazuje przepływka.
  6. Według ELSY: 2 czarno-niebieski 3 brązowo-biały 4 biało-fioletowy 5 zielono-brązowy 1szy pin pusty
  7. Skowrix

    [ASN] A4 B6 2002

    90% 'serwisów LPG' jak wypalisz do nich z takim tekstem to zzielenieje a przynajmniej tych w mojej okolicy
  8. To z linku to zestaw do pomiaru kompresji (ciśnienia sprężania w cylindrach), nie da się tym zmierzyć ciśnienia paliwa. Szukaj takiego jak pokazał kolega spiecho. Nie da się tego zrobić wężykiem i opaską bo trzeba wcisnąć zaworek na listwie (jak wentyl w oponie). No chyba że wykręcisz zaworek ale ja bym nie ryzykował ewentualnej nieszczelności na listwie paliwowej...
  9. Z tym łożyskiem miałem podobne przeboje jeszcze w B5 - przeguby wymienione a dalej przy skręcie coś jakby właśnie tarło/przeskakiwało - dopiero po wymianie łożyska problem znikł. Do tej pory nie wiem jak łożysko, które nie huczało i nie było jakoś mega rozwalone mogło powodować takie zachowanie @Darek s4 przy max skręcie biją oba koła czy tylko jedno (wewnętrzne/zewnętrzne)?
  10. Skowrix

    B6 DIVISION

    Aa to ok nie chciało mi się doczytać szczegółów
  11. Skowrix

    B6 DIVISION

    Ciekawe jak ze szczelnością zaworów bo normalnie po wymianie prowadnic obrabia się (osiuje) też gniazda i szlifuje zawory żeby mieć 100% szczelności
  12. Pojeździj trochę i wtedy zobacz. Ja miałem taką akcję, że na początku było ok ale jak zacząłem jeździć to powoli spadało (jazda na LPG) a jak zeszło poniżej 1/4 to wskazówka opadała w oczach i już się nie podniosła pomimo tego, że miałem jakieś 20l.
  13. Z tego co pamiętam to wystarczy zdjąć osłonę progu a więc dosłownie kilka sekund
  14. Czarna kostka w słupku A (obok podstopnicy) - pin 9.
  15. Zadam tu bardzo ważne pytanie - problem pojawił się nagle z nikąd czy coś konkretnego było robione i od tego momentu tak masz? Najprostsza czynność przy tej diagnozie to będzie właśnie zamiana miejsc wtryskiwaczy i obserwacja czy błąd 'przeskoczy' na inny cylinder Jeżeli to nie pomoże to jak wcześniej napisał przem8 sprawdź dokładnie wiązkę w miejscu gdzie są wpięte przewody od LPG - powinieneś znaleźć bez problemu. I trzeba to zrobić dokładnie, bo wygląda na delikatnie naderwany przewód lub korozję i w losowych momentach od wibracji i temp. przerywa obwód. Możliwe też, że komputer LPG padł. Błąd wskazuje przerwę w obwodzie wtrysku a instalacja LPG jest wpinana m.in. właśnie w obwód wtryskiwaczy tak, aby go przerwać i to właśnie sterownik LPG 'zwiera' obwód wtryskiwaczy Pb. Jeżeli do Twojej instalacji LPG jest dostępny pinout wtyczki sterownika to można by spróbować odpiąć sterownik i zmostkować odpowiednie piny żeby ominąć LPG i tym samym wykluczyć tą przyczynę. Jednak zacznij od zamiany wtrysków, później DOKŁADNE sprawdzenie wiązki i na koniec sprawdzenie kompa LPG.
×
×
  • Create New...