Jump to content

Skowrix

Pasjonat
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

About Skowrix

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    Podkarpacie

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Skowrix's Achievements

9

Reputation

  1. Nie wiem jaka jest różnica we wiązce - nigdy nie miałem w rękach. Możesz odpalić sobie else online i zobaczyć czy połączenia się zgadzają ale najlepiej gdybyś podpiął się pod kompa i zobaczył z czym dokładnie masz problem. Samą wiązkę sprawdziłeś czy przewody przy wtyczce od słupka nie są połamane? To bardzo częsta przypadłość ostatnio, praktycznie co tydzień podobny temat sie pojawia na forum
  2. Według mnie gryzą się sterowniki drzwi (z opisu wynika że wymieniłeś sterownik pasażera na sterownik kierowcy i obecnie masz 2x sterownik kierowcy). Dla pewności możesz sprawdzić błędy w MK ale na 99% będa tam błedy komunikacji. Musisz przełożyć instalację na taką, ze sterownikiem dla pasażera czyli z prawych drzwi EU.
  3. Cześć, zakupiłem przypadkiem (jako dawce wtyczek i gniazd) zegary kolorowe z B7 2.0 TDI UK (8E0920982M) - pytanie do specjalistów w tym temacie - czy jest opcja przeszczepienia ich do B7 1.8T? Wiem że są tam różne immo ale może ktoś już robił takie kombinacje z sukcesem?
  4. Cześć, tak da się go wyjąć bez zdejmowania szyby, robiłem to z 2 tygodnie temu w aucie ojca. Trzeba było odkręcić jedną ze śrub trzymających ramkę szyby (chyba poniżej zamka) i ostro tam manewrować. Nie jest to przyjemna robota ale jest to wykonalne. No i trzeba mieć w miarę małe dłonie żeby się tam dostać i rozpiąć cięgno od klamki
  5. MK znajduje sie pod fotelem kierowcy (w skrzynce pod wykładziną) więc zgodnie z Twoim opisem na 95% masz właśnie zalany MK.
  6. Za dobrą flachę to można sobie samemu sobie kupić chiński endoskop do telefonu z alledrogo i będzie na przyszłość Nawet idzie tym coś zobaczyć bo tu i ówdzie już tym zaglądałem
  7. Jeżeli jest mocno zaśniedziałe to sam preparat może nie dać rady, lepiej wyczyścić to mechanicznie. No i rozumiem, że sprawrdziłeś zarówno blaszki mocujące żarówkę jak i samą kostkę lampy?
  8. Jedyna rzecz jaką przekodowałem robiąc swapa u siebie to licznik (podłączenie 2go pływaka) i wszystko śmiga. Teoretycznie powinno się jeszcze zmienić pompę ABS na taką z Q. Wszystko jest opisane w temacie na forum.
  9. No ciężko by było wyciągnąć MK spod siedzenia kierowcy do bagażnika Zainteresował bym się samą lampą a nie modułem. Sprawdzić styki w lampie i kostce - obstawiam, że tam leży problem. Sam miałem podobnie z 3 światłem stopu
  10. Na pewno nie jest to normalne a wierzyć sprzedającemu to wiecie... Jest jeszcze opcja że może to nie ori Quattro tylko swap i przy uślizgu tyłu sterownik nie ogarnia sytuacji i wywala błąd? Ośka i Q mają inne sterowniki więc moze tu leży problem.
  11. Skowrix

    Cofanie paliwa

    Rozumiem, że miałeś ten wyciek z tyłu, w okolicy zbiornika paliwa? Nie ubywa Ci paliwa jak jeździsz na LPG? Jeżeli pompa była wymieniana to w sprawdzibłym czy wszystko na pewno jest tam dobrze podłączone bo wygląda na jakiś przeciek w układzie przez co zeszło ciśnienie i nie chciała odpalić po postoju. A paliwko mogło się zebrać gdzieś w zagłebieniu i jak ruszyłeś to się zaczęło 'chlupać' i wtedy zauważyłeś wyciek.
  12. A wiązki do tyłu masz z jakiego rocznika? Jeżeli starsze niż 2004 (chyba wszystkie B6) to musisz w słupku B podpiąć tak jak masz z przodu a jeżeli masz wiązki z B7 to wg. schematu z manuala.
  13. Skowrix

    Check engine....

    Ciekawy przypadek. Błędy sprawdzane VCDSem? aż nie chce mi się wieżyć, że check świeci bez żadnych zapisanych błędów w sterowniku...
  14. Gaz jest bardziej wrażliwy na zapłon więc jeżeli na gazie jest ok a problem występuje tylko na Pb to szedłbym w stronę braku paliwa. Problem może leżeć we wtryskiwaczu Pb albo uszkodzonego sterownika LPG. Może mieć jakiś problem z tranzystorami i powoduje przerwę w obwodzie wtrysku benzynowego. Jeżeli masz kompa do LPG to możesz spróbować przełączać pojedyncze cylindry na Pb i może uda się znaleźć winowajcę.
  15. Widziałem kiedyś w toyocie coś takiego i było to od alarmu.
×
×
  • Create New...