Skocz do zawartości

Skowrix

Pasjonat
  • Postów

    217
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi społeczności

  1. Skowrix odpowiedź w Silnik 1.8T BFB w A4 B7 nie nagrzewa się po wymianie termostatu został oznaczony jako odpowiedź   
    W termostacie jest grzałka którą steruje ECU więc teoretycznie może on mieć zabezpieczenie że w przypadku błędu wentylatorów wymusza otwarcie termostatu wcześniej aby nie przegrzać silnika. Odepnij wtyczkę od wentylatorów i zobacz czy objawy wrócą.
  2. Skowrix odpowiedź w Napięcia na kostce od modułu sterowania szyb w A4 B6 został oznaczony jako odpowiedź   
    Pomarańczowe kable to magistrala CAN i do prawidłowgo działania jej przewody mają być ze sobą skręcone. Łączenie/naprawa przewodów CAN musi być zrobiona zgodnie ze sztuką aby komunikacja przebiegała poprawnie. Tutaj więcej informacji na ten temat:
     
  3. Skowrix odpowiedź w Analiza logów - długo kręci przed pierwszym odpaleniem został oznaczony jako odpowiedź   
    Zakręcić butle LPG, wypalić pozostałości z instalacji i wtedy sprawdzić czy problem nadal występuje. To że instalacja regularnie serwisowana nie znaczy że reduktor nie może się popsuć
    Jeżeli pompa po dłuższym postoju dobija to 4bar to raczej nie będzie jej wina (co nie znaczy że jest w pełni sprawna). Tak jak Darek napisał trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa pod obciążeniem.  
     
    A co do programu to turbo przez te 3 lata Ci wytrzymało wysterowanie Nki na 95% górą? Specem nie jestem ale wydaje mi się to niezbyt zdrowe dla turbiny ?
  4. Skowrix odpowiedź w Swap skrzyni w a6 c5 został oznaczony jako odpowiedź   
    Aby mieć to tak jak w oryginale to do czujnika wstecznego na pin nr 3 musisz pociągnąć (+) z bezpiecznika S231(15A). Natomiast pin nr 2 z czujnika musisz dociągnąć do 10-pinowej brązowej kostki w lewym słupku A i podłączyć do kabla na pinie nr 8 (niebiesko-czerwony). 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...