Skocz do zawartości

Kuba_Zett

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kuba_Zett

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Lipinki Łużyckie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kuba_Zett

0

Reputacja

  1. Chyba masz racje, właśnie skończyłem pomiar: Wtyczka podpięta- wskazówka na 90C po przejechaniu 2,7km Wtyczka odpięta- wskazówka na niecałych 70C po przejechaniu 2,7km. Przejechałem jeszcze około 5km, wskazówka nie drgnęła. Warunki podobne- 15 lub 18 stopni C na zewnątrz, prędkość również niezbyt duża w obu przypadkach. Klima wyłączona. Dodatkowo przy odpiętej wtyczce słychać było niemiłosierne przelewanie wody zaraz po ruszeniu wozem- to chyba właśnie te awaryjne otwarcie termostatu. Bo po co termostat ma się otwierać (a po odgłosach myślę że otworzył się na max) zaraz po odpaleniu auta. Dla reszty: błąd 18080 mocno współpracuje z jakimkolwiek niepożądanym działaniem układu chłodzenia silnika u mnie było trochę szczęścia bo to tylko niedopięta wtyczka, ale może komuś się przyda taki przypadek Pieknie dziękuję za pomoc.
  2. @FiFfson Dzięki za podpowiedź, sprawdziłem, jest oryginał. W międzyczasie ogarniałem też błąd 18080 - sterowanie wentylatorem chłodnicy. Okazało się że wtyczka była niedosunięta. Poprawiłem, przejechałem się, sprawdziłem vcdsem sprawność wentylatora- działa 1 i 2 bieg. Czy to mogło mieć wpływ na działanie termostatu? Fakt może głupie pytanie, ale zaraz po tym przejechałem się z włączoną klima i wskazówka stoi deba nawet milimetr nie ruszy ani w jedną ani w druga. Zawsze zwłaszcza przy włączonej klimie i podobnej temperaturze na zewnątrz wskazówka schodziła w okolice 70C i podnosiła się jak stałem na światłach/w korku. A może układ się odpowietrzył po czasie? Termostat wymieniany no z półtora tygodnia temu, w tym czasie były dojazdy do pracy (5km) i kilka dłuższych po 200km. Co myślicie?
  3. Oddałem do mechanika z poleceniem żeby wymienić na ori. Potwierdził mi numery części które miałem z carprog i mówił że wstawił identyczną część. Raczej mają dojścia z jakiś hurtowni, z aso bezpośrednio raczej nie zamawiał.
  4. Dzięki za info, Wiesz może gdzie szukać dalej przyczyny? Podczas jazdy wskazówka waha się między 70 a 90 stopni. Włączę klime to wskazówka ma „ciężej” się podnieść.
  5. Cześć, Auto po wymianie termostatu (wywalało błąd i spadała temperatura podczas jazdy), niestety dalej nie trzyma temperatury. Sprawdziłem bloki pomiarowe 1 oraz 17 (silnik i zest. wskaźników) i na zimnym silniku wartości były zbliżone. Na nagrzanym aucie blat pokazywał 90stopni, blok 1 98stopni a blok 17 93stopnie. Chciałem zbić temperature i obserwowałem bloki. Włączyłem nagrzewanie i wartości zaczęły spadać. Blok 1 zatrzymał się na 89stopniach, a blok 17 spadł do 83stopni. Wskazówka na blacie nie drgnęła. Czy to jest oznaka walniętego czujnika G2/G62? Czy może wadliwy termostat? Dodam, że podczas rozgrzewania auta do temp. roboczej słychać było przelewanie się wody. Potrzymałem jakiś czas na 2 tyś. obrotów i przelewanie ustąpiło. Termostat wymieniony na ori. Będę wdzięczny za info.
  6. Dziękuję dopiero teraz, bo jestem świeżo po wymianie. Kupiłem taki jak napisałeś i dobrze że wymieniłem bo poprzedni był taki sam, tyle że z 2006 roku… i już sobie sikał paliwem 😂 Dzieki piękne!
  7. Kuba_Zett

    ET28 w A4B7

    Racja, mój błąd, naklejka mówi 235/45 Fajnie to u Ciebie wyglądało chyba się skuszę na ten rozmiar opon, dzięki!
  8. Kuba_Zett

    ET28 w A4B7

    Cześć, Stoje przed koniecznością wymiany opon i dowiedziałem się, że posiadam oryginalne felgi ale z innego modelu (chyba A5). Czy Waszym zdaniem nie wystają za bardzo poza obrys auta? Nie chce mieć problemów, dlatego zanim wydam kilka tysięcy na opony, zapytam się Was o zdanie. Felga: 8T0 071 497 ET28, 7,5” szerokości, rozmiar 17”, otwór 66,5 Opona: 225/50 R.17 Z nalepki czytam, że wstawiać mam 245/45, no ale to będzie zbyt szeroko, pewnie jeszcze bardziej będą wystawać. Co sądzicie? Wymieniać komplet kół na zgodne ze specyfikacją auta czy zostawić felgi i dać nowe opony?
  9. Bardzo Wam dziękuję za pomoc, nakierowaliście mnie odpowiednio
  10. Kabel HEX-V2 lub inne narzędzie diagnostyczne Zobacz ogłoszenie Hej, Chciałbym zakupić kabel diagnostyczny HEX-V2. Chcę mieć coś własnego na jakąś podstawową diagnostyke, kodowanie (zamierzam odblokować FIS) Wiem oczywiście, że można kupić ten kabel z oficjalnej strony https://www.vag-com.pl/, ale to wydatek rzędu 1,5k zł. Może znacie jakieś tańsze odpowiedniki? Czy do podstawowej diagnostyki kosztuje to aż tyle? Poprzeglądałem sieć i można znaleźć jakieś używki, ale nie jestem ich pewien czy faktycznie są oryginalne i czy będą działać, możecie zerknąć? https://www.olx.pl/d/oferta/interfejs-vcds-hex-v2-atmega162-CID5-IDZ4EV3.html https://www.olx.pl/d/oferta/vcds-hex-v2-online-arm429-CID5-IDZ25Yp.html https://allegro.pl/oferta/bezprzewodowe-zlacze-diagnostyczne-vcds-hex-v2-v2-15240447726 Użytkownik Kuba_Zett Data 03/05/24 Cena Kategoria Kupię  
  11. To ogłoszenie wygasło!

    • Kupię
    • Nowy

    Hej, Chciałbym zakupić kabel diagnostyczny HEX-V2. Chcę mieć coś własnego na jakąś podstawową diagnostyke, kodowanie (zamierzam odblokować FIS) Wiem oczywiście, że można kupić ten kabel z oficjalnej strony https://www.vag-com.pl/, ale to wydatek rzędu 1,5k zł. Może znacie jakieś tańsze odpowiedniki? Czy do podstawowej diagnostyki kosztuje to aż tyle? Poprzeglądałem sieć i można znaleźć jakieś używki, ale nie jestem ich pewien czy faktycznie są oryginalne i czy będą działać, możecie zerknąć? https://www.olx.pl/d/oferta/interfejs-vcds-hex-v2-atmega162-CID5-IDZ4EV3.html https://www.olx.pl/d/oferta/vcds-hex-v2-online-arm429-CID5-IDZ25Yp.html https://allegro.pl/oferta/bezprzewodowe-zlacze-diagnostyczne-vcds-hex-v2-v2-15240447726

    Do ustalenia

  12. Cześć, Chcę wymienić filtr paliwa, koniecznie na ori tylko nie mogę dowiedzieć się jaki mam nr części. Audi A4B7 1.8T Quattro BFB WAUZZZ8E67A156918 Przeszukałem forum, nie znalazłem nigdzie numeru części do swojej wersji, tymbardziej, że są dwa rodzaje z 3 lub 4 króćcami w zależności do roku produkcji zdaje się.
  13. Cześć, Czy mógłbyś pomóc również mi z tym filtrem paliwa? Już głupieje, bo chcę wymienić na ori a nie wiem czy 3 czy 4 króćce. Audi A4 B7 1.8T BFB Quattro Sedan WAUZZZ8E67A156918
  14. Cześć wszystkim, od tygodnia jestem posiadaczem Audi A4B7 1.8T BFB Sedan. Jest to moje pierwsze Audi w życiu, a już wiem, że nie ostatnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...