Skocz do zawartości

Marcelix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcelix

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marcelix

1

Reputacja

  1. Dev, czy z mojej odpowiedzi jednoznacznie wynika, iż uważam że mam przed sobą "debili i innych wyznawców... " ?? (tu proponuję mniej polityki - nie o tym jest temat" Najlepiej pośmiać się z kogoś, bo to takie Nasze Polskie. Co do mojej wiedzy na temat hamulców, to spoko może nie jest tak bogata jak Twoja. Tutaj szacun - podziwiam, ja nie mam tyle czasu, żeby tyle wiedzieć. Ja wiem jak uzdrowić Moje hamulce, a "mój" tokarz ma wiedzę, umiejętności i narzędzia żeby to zrobić. Jak znajdę czas, to może pochwalę się wynikami tego zabiegu, ale niczego nie obiecuję. Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia i skutecznych hamulców 🙂
  2. To zależy co pokaże czujnik zegarowy na piastach i na tarczach. Wtedy będzie wiadomo, które powierzchnie będzie korzystniej zebrać.
  3. Co do przetoczenia, wszystko się da, tylko trzeba znaleźć tokarza, który wie jak prawidłowo trzeba to zrobić, bo nie każdy się na tym zna. Ja też mam po swapie na heble z S4 j moje bremvo z przodu mają trochę ponad rok i żona gdzieś załatwiła że biją ale mają znikome zużycie i też wybieram się do znajomego tokarza. Mimo że znajomy, to muszę jemu powiedzieć o co biega.Mam nadzieję że będzie dobrze.
  4. Niestety, nadal sprawdza się stara zasada - bez młota nie robota.😁
  5. Chyba tylko optycznie Ci się wydaje. Niech wypowiedzą się Ci co wiedzą.
  6. Skoro jest tak jaj opisujesz, to obstawiałbym, że problem jest z pompą. Należałoby ją sprawdzić i zweryfikować jej stan.
  7. Ja kupowałem przewody w oplocie na Alle...o od użytkownika desmo999 Nie są to firmy Hel, tylko Włoskiej produkcji "Allegri" używam ich już ponad rok z zestawem hamulców z S4 (345/300) i nic się złego nie dzieje. Niczym nie odbiegają od Hel
  8. Marcelix

    Duży ubytek oleju

    To, że nie było luzu jak piszesz, to nie znaczy, że turbawka ma sprawne uszczelnienia. Może puszczać Olej skoro "trochę" go tam znalazłeś.
  9. Marcelix

    Duży ubytek oleju

    Stara szkoła mówi tak, że jak zakładasz nowe pierścienie, to na początku silnik może chlapać olejem do wydechu póki pierścienie się "ułożą" Nie wiem ile km zrobileś od remontu, ale skoro piszesz, że łyka 1L/1000 to mniemam, że trochę nakręciłeś. Po tysiącu - dwóch powinien się ułożyć, a jak pobiera dalej to obstawiam turbinkę.
  10. Marcelix

    Mruga check przy 200

    Szesc proponuję na jakiś czas podpiąć kompa i z nim pojeździć, poobserwować, może akurat coś wypatrzysz, tylko z rozwagą i patrzeć na drogę też.
  11. Dodam i ja swoje 3 grosze. Otóż w lutym tego roku siedziałem na kovidowym jak wielu z Nas. wiedząc że "nasze" B7 słabo hamuje w serii, poczytałem ten temat od początku, bo miałem litry czasu i wyciągnąłem z tej lektury, tylko jeden wniosek. Ano taki: ...że jak wisieć to za jaja, a nie za nogę Wybór padł na 345/300 P/T i powiem tak: kasa może i spora, ale ja lubię jak auto zatrzymuje się przewidywalnie, bo za dużo mam do stracenia. Chłopaki z tego forum ogarniają temat wzorowo. RS Dziadek dostarczył zaciski w dobrej monecie, a kolega Dev Tarcze i klocki do tego kompletu Powiem tak, na początku dopóki klocki i Tarcze się nie ułożyły to było lekkie zdziwienie z mojej strony. Dałem auto żonie i ostrzegłem, że hamuje tak troszkę lepiej niż wcześniej, ale żeby nie "heblowała" bez przesady - zrozumiała. Zrobiła tak około 3 tyś km. Jak wsiadłem któregoś razu i nie świadomie zahamowałem, to cała rodzinka zameldowała się u kierowcy i zjebka od żony, ale banan z gęby nie zniknął mimo to. Żona do dziś nie wie ile wydałem na heble, ale sama twierdzi że takie hamulce są warte każdej wydanej przeze mnie złotówki. Na hamulcach nie wolno oszczędzać. Pozdrawiam i życzę dobrych hamulców
  12. Odświeżę troszkę. Potrzebuję ten drucik sprężynkę do tego przycisku. Ktoś posiada coś takiego na sprzedaż?
  13. Dzięki Pany wszystkim za podpowiedzi. Już ręczny działa jak powinien. RSdziadek wszystko mi ładnie opisał co i jak z tym samoregulatorem pod podłokietnikiem i jak go "zresetować"
  14. Ten zestaw był tak zrobiony, że nie było potrzeby zdejmowania linki z zaczepu na wahaczu wszystko P&P złożyłem to wszystko bez najmniejszych problemów. Tylko ten ręczny jakoś tak jak nigdy wcześniej. Jutro jadę do Radomia mam 300km w jedną mańkę, może coś się ułoży, jak nie to po weekendzie rozbieram tylne zaciski, tak być nie może.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...