Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje poczynania z B7 1.8Tq BFB - w drodze po 300KM


XsiX

Rekomendowane odpowiedzi

Hello, chciałbym założyć temat w którym będę opisywał swoje poczynania z b7 bfb, które docelowo mają pozwolić uzyskać +-300KM. Na pewno będę miał kilka pytań i tu będę liczył na bardziej doświadczonych z 1.8t userów. Być może wywiąże się z tematu ciekawa dyskusja z której inni userzy będą mogli skorzystać chcący podnieść moc w swoich bfb. Ja również jestem bardzo otwarty na nową wiedzę, także z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i uwagi. :D

Wykonane logi jako 100% seria bfb.

Doładowanie mbar i odczyt maf g/s

boostmaf.jpg

Doładowanie psi i afr

boostafr.jpg

Otwarcie wtryskiwaczy

injector.jpg

Także zdaje się, że wszystko wygląda w najlepszy porządku i na zdrową serię. :)

Oczywiście w pierwszej kolejności seryjny IC zrobił wypad i w jego miejsce wjechał fmic 550x180x65.

Sporo czasu zajęło na ze znajomym żeby go dopasować tak jakbym chciał ale myślę, że na tą chwilę jest zrobione perfekt. :naughty: IC jest opuszczony maksymalnie do dołu, dzięki czemu jest cały odsłonięty, a nie schowany pod belkę. Seryjna wyjścia są ucięte i wspawane pod kątem, dlatego nie trzeba było w żaden sposób ciąć zderzaka i nic się o niego nie wypiera, można założyć np. oryginalne zaślepki przy halogenach i wówczas wogóle nie widać rurek i silikonów.

a4b7.jpg

a4b72.jpg

a4b73.jpg

Później wrzucę zdjęcia jak to leży ze zderzakiem.

W tej chwili jestem w trakcie tworzenia DP i częściowo wydechu. :)

Edytowane przez XsiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz kupiłem 2;p, typowo do zabawy;) trzeba zaktualizować bo b8 też już nie mam:D

Edytowane przez PASSATB5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd jesteś ? Jak uda mi się coś podstroić gruza to będę musiał gdzieś podlecieć na hamownię zobaczyć co te moje wypociny dały (póki co na seryjnym turbie). Pewnie gdzieś na podlasie - łomża lub zambrów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie :)

W Białymstoku firma turbodiesel.pl godna polecenia na zwiekszenie mocy???

A moze w łomzy ktos ogarnia to bym miał blizej??

P.S. W łomzy jest maha 4x4 mozna tez.... siedziba obok osrodka egzaminujacego

Edytowane przez Marecki1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbodiesel ostatnio znajomemu robili program ale do a8 4.0tdi no i w sumie jeździ okej. Raczej są w porządku. Jeszcze jest w Zambrowie AWracing, który współpracuje z Rperfomance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprocz softu, to wyłaczyc 2 sonde bo bedzie DP i wyleci odkurzacz czyli pompa SAI to rowniez wyciac trzeba bedzie z softu..... plan na seryjnej turbinie 200KM.... mysle ze realne.... kolega robił w białymstoku i wyszło lekko ponad 200KM ale dodatkowo i wydech zmieniał ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fmic założyłeś standardowy z fmic.eu? Dobry pomysł z przerobieniem wejścia/wyjścia, może też spróbuję pójść tą drogą u siebie, bo nie przepadam za cięciem i przerabianiem np belki :)

Podrzuć to foto zderzaka, ciekaw jestem jak to leży w całości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ic standardowy ale nie brałem z fmic.eu, tańsze rzeczy mają w turboworks. :)

Ja muszę się przyznać, ze niestety podciąłem belkę za zderzakiem ponieważ od razu sugerowałem się tym co piszą w internetach ale myślę, że dałoby radę bez cięcia, ewentualne miejscowe podgięcie by wystarczyło. Bynajmniej w B7, nie wiem czy w B6 jest identycznie. Plus taki, że wszystko mam przygotowane pod ewentualną zmianę na wyższy ic 230 chociaż nie wiem czy taki kiedykolwiek będzie mi potrzebny. :P

Tak to wygląda za zderzakiem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, również z działania

IMG_4849.jpg

IMG_4850.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Orientujesz się czy przy tym IC zmieszczą się pod zderzakiem w B7 halogeny i spryski?

Fajny projekt!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wszystko zostaje na swoim miejscu jak fabryka. Wiadomo zwykle najprościej jest to coś wywalić jak przeszkadza, to pociąć zderzak jak się nie mieści ale ja nie lubię takiej roboty. :) Żeby zapobiec spadaniu silikonów rurki w miejscu gdzie są łączone silikonem zostały tak zakończone (fota przykładowa, rurki akurat do innej fury).

rurki.jpg

Udało się zrobić również downpipe z wydechem. Póki co wydech do wysokości tłumików środkowych ponieważ czekam na tłumik. Jak będzie to się dokończy resztę do końcowych. Średnica dp i wydechu 2,5cala.

dpb7.jpg

b7dp1.jpg

dp3b7.jpg

Zastanawiam się co z końcowymi tłumikami zrobić czy te seryjne zbyt mocno nie blokują, może ktoś ma coś godnego polecenia ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wywaliłem tego, bo na tą chwilę jeszcze nie jest wyłączone w programie i by rzucało błędem, zgadza się ? A jeszcze nie wiem jak szybko dojdę do tego jak to wyłączyć w programie. :) Podobnie z drugą sondą ale tam i tak docelowo zamontuję drugą sondę szerokopasmową ze sterowniki lc1 do obserawcji afr live, bo leży mi zbędny taki zestaw. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do celu to daleko droga jeszcze, bo wiadomo wiąże się to ze zmianą turba, mam na półce garretta tb28 po regeneracji i rozważam jego montaż. Ale mówię to na spokojnie. :)

garrett.jpg

Póki co zobaczymy co dam radę zrobić na seryjnej k03 w trochę odblokowanym bfb. Ogarnę do końca wydech, wyspawam tipa.

Miałem coś zacząć kombinować z programem jednak sprzęgło jest w słabej kondycji i nie przyjmie dodatkowej mocy. Jak już mam tam zaglądać to szukam sposobu jak wzmocnić by bez problemu później ogarniało ~300KM. Może z jakiegoś innego modelu Audi docisk z tarczą, może tarczę obić kevlarem ? Ktoś coś poleci ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...