Jump to content

toman

Klubowicze
  • Content Count

    173
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About toman

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A3 8P
  • Car body
    Hatchback
  • Year of production
    2004
  • Engine
    3.2 VR6
  • Engine code
    BDB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,448 profile views
  1. Ja co drugi tydzień mógłbym pewnie podlecieć Mam tylko takie zdjęcie, motó[email protected] nie zmieścił się w kadrze
  2. Problem ten sam, o którym rozmawiałem godzinę temu w pw na fb, powitać koleżkę Na potwierdzenie obserwuj stan oleju, ale moim zdaniem i tak wszystko wskazuje na kończące się turbo. Sam przerabiałem identyczne objawy dwa razy. Do tej pory nie wiem jakim cudem w trakcie prac u lakiernika zaczął mi tak dymić, że szosy nie było widać. Z dolotu zlałem prawie litr oleju, a olej był w tłumikach i na klapie. Myśl o hybrydzie
  3. Mam 1BE z sedana avj q
  4. Jeden karabin pod względem awaryjności. Optymalnie będzie brać BFB, bo nie widzę sensu dopłacania do BEXa tyle ile obecnie trzeba
  5. Trochę nie ten dział, ale mam głowice BEX
  6. toman

    Downpipe 2.0 tfsi

    DP ze zdjęcia wyżej pasuje p&p bez najmniejszej rzeźby, zarówno flansze, sonda jak i widoczny wspornik Jakby ktoś był zainteresowany, to zapraszam na PW.
  7. Nawet nie słyszałem o takiej możliwości, dobrze wiedzieć :-) Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
  8. Elegancko! W temacie mało się działo, a wbrew pozorom spoty hulały regularnie :-) Do następnego! :-)
  9. Zawór odmy - przy kolanku, które wymieniał mechanik. Wcześniej było pozornie ok, bo była nieszczelność, a teraz zasysa korek :-) Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
  10. U siebie mam 5b z avj i to teraz najgorsza rzecz w moim aucie, bo jest koszmarnie krótka... Na trasie MASAKRA. Przy 150 KM z quattro miało to sens, ale teraz przy 220 KM brakuje 6 biegu, albo dłuższej 5 :-) Silniki są jak pisałem plug & play, nic nie trzeba przerabiać. Licz się tylko z tym, że może się okazać, że poduszki masz rozwalone i będziesz szkoda składać na starych.. że sprzęgło się kończy itp. Zawsze jakieś dodatkowe koszty dochodzą :-) Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
  11. Łańcuch przy koszcie samego napinacza, to prawie nic, więc nie próbuj na tym oszczędzać :-) Czasami pomaga wymiana ślizgów i łańcucha. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie samego elektrozaworu, to jest wymienny, ale raczej nie do kupienia jako nowy.. z resztą wątpię, żeby chodziło o jego uszkodzenie :-) Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
  12. Bfb mechanicznie i w osprzęcie, to to samo tylko inny soft. Bex inne turbo, wtryski, soft, dwa intercoolery. Dlatego jeśli myślisz o późniejszym modzeniu i szukaniu turbo z bexa, to możesz kupić kompletny swap za około 3500 zł (więcej bym nie płacił), a swój silnik sprzedać na części i trochę się zwróci - pompa wspomagania, sprężarka klimy, alternator, turbo, ic i inne pierdoły. Jak będziesz chciał kupić coolery z bexa oddzielnie, to zapłacisz 600 zł, za turbo pewnie około 600-700 zł, wtryski 150-200 zł. My już piszemy o zmianie silnika, a jeszcze nie wiadomo co z Twoim tak naprawdę i ile będzie kosztować ewentualna naprawa.. [emoji3] Niezależnie od tego co wybierzesz, nie kupuj silnika w ciemno! Dużo jest wyjeżdżonych, z klepiącą głowicą. Musisz go posłuchać, zmierzyć kompresję. Dużo jest angoli na części. Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
  13. Ten sam temat przerabiałem w czerwcu tego roku. Tyle tylko, że ja wrzuciłem kompletny swap bexa z dsmic, turbo, kompem, osprzętem itd, a swój sprzedałem na graty, bo praktycznie na jedno mi wyszło cenowo :-) Wystarczy jeśli kupisz słupek, może być nawet AWT i przełożysz swój osprzęt. Różnice na jakie ja trafiłem, to inaczej poprowadzona odma (różni się też jednym króćcem kolektor ssący), żeby nie rozszczelnić układu, zostawiałem swoją sprężarkę klimy i okazało się, że bex ma innej wielkości koło, ale zostawiasz pasek avj i jest ok. Czujnik temperatury w dolocie ma inną wtyczkę, ale po prostu zostawiasz stary.. Te różnice podałem informacyjnie, ogólnie słupki plug&play :-) Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...