Jump to content

kazzi

Pasjonat
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About kazzi

Informacje

  • First name
    Kacper
  • Location
    Szczecin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.olx.pl/oferta/kratki-zderzaka-a4-b6-plaster-miodu-CID5-IDAx2Rw.html
  2. A coś więcej o niej? ile RAMu? Jaki android?
  3. Na sprzedaż kilka gratów, które zostały z modów AUDI A4 B6. Wycieraczka A3 wraz z piórem - 20zł Śrubki wraz z podkładkami - 10zł Listwy progowe - 29zł Wtryski BEX - 150zł Grill czarne bez znaczka audi (możliwość powrócenia do chromu) - 50zł NOWE znaczki sline - 20zł Radio RNS-D POLSKIE MENU + instrukcja obsługi wraz z KODEM + kabel AUX - 300zł Możliwość wysyłki!
  4. rafal12331, właśnie zaczynam urlop, od poniedziałku biorę się za to dam znać!
  5. Witam, czy ktoś z obecnych wybiera się w niedziele 7 lipca na lostnisko do Piły? na III rundę Fmic.pl Grand Prix Polski 1/4 mili 2019? Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/448654939240031/ Możemy zebrać większą ekipę i pojechać w grupie
  6. kazzi

    S LINE po kosztach

    Dokładnie tak właśnie jestem po takim zabiegu i szczerze powiem jestem mile zaskoczony efektem
  7. Już jakiś czas temu dotarły do mnie właśnie takie końcówki z alli i powiem szczerze że jestem mile zaskoczony. Byłem przekonany że to jest zwykła naklejka a okazało się że dodatkowo jest to polakierowane, dzięki czemu (mam nadzieje) nie zejdzie to po kilku myciach auta, swoje waży, nie jest robione z blachy którą wygnę w rękach Jak tylko znajdzie się chwila wolnego czasu to lecą na auto
  8. Dokładnie pomaluj na gładko, też tak zrobiłem możesz zobaczyć u mnie w wątku, jednak popełniłem mały błąd bo nie dałem jakiegoś konkretnego podkładu, teraz kupiłem dopiero podkład do plastiku i na niego dopiero dam bazę i klar. Czekam tylko aż pogoda się unormuje i odrobinę czasu znajdę żeby ściągnąć obecny lakier.
  9. Olej u mnie w normie, żadnego poboru. Sytuacja dość dziwna. Wsadzony został ponownie katalizator, auto nadal kopciło tak samo. Po podpięciu auta pod komputer pojawiły się dwa błędy: jeden od drugiej sondy (jeszcze za czasów DP) a drugi od przepływomierza. Po skasowaniu ich obroty stoją w miejscu a auto nie kopci.. nie czuć oleju. Sprawdziliśmy też grupy 90-93 i oto wyniki. Podobno wartości mają być 0? We wtorek odstawiam ponownie auto na sprawdzenie rozrządu, czy został dobrze złożony i ustawiony.
  10. Właśnie jestem po wymianie takiego i również w BFB Pasuje jak trzeba, tylko z programu trzeba wywalić.
  11. Na sprzedaż DP 2,75' z miejscem na jedną sondę. DP jeździło w BFB i pasuje p&p. Przejechało maksymalnie 100km. Zakupione od słynnego Tomka K. za kwotę 350zł.
  12. Jutro zakładam spowrotem kata, wyciągnę też turbine aby dokładnie ją obejrzeć. Okazało się że końcowe tłumiki są przelot w połączeniu z dp robi miazge i jak dla mnie jest za głośno..
  13. A czy po wymienię turbo i pozostawienie dp problem w jakimś stopniu też będzie? W sensie czy kopcic będzie. Bo nie wiem czy powrócić do kata i wymienić turbo czy wymienić turbo i zostawić jednak to dp. I czy po wymianie turbo ewentualnie na hybryde muszę regulować ja w programie?
  14. Witajcie, Panowie mam problem. Oddałem auto na większy serwis do mechanika (wymiana rozrządu, napinacza, oleju, płynów, filtrów, czyszczenie smoka, wymianę krócca wody i zaslepki w bloku silnika oraz WYWALENIE KATA a włożenie DP). Dzisiaj po odbiorze auta, wsiadam jadę przed pierwsze kilka km nic, jednak jak auto się zagrzalo to na światłach zaczęło strasznie kopcic, jak lokomotywa! Dodam że przed wymiana tego DP żadnego kopcenia nie było. Najbardziej kopci na biegu jałowym na światłach, jak przegonie auto i nagle staje. Wróciłem do mechanika, mówi że sprawdzizmy na szybkości luz na wirniku. Odpielismy dolot a tam praktycznie zero luzu. Twierdzi że jak odpinał dolot to wyleciało z niego troszkę oleju. Pytanie czy problem może tkwić właśnie w turbinie? Istnieje jeszcze jakaś możliwość sprawdzenia tego? (nie chciałbym wyciągać i wysyłać do regeneracji zdrowej turbo). Auto przyspiesza dobrze, słychać turbie znacznie. Mechanik zaproponował przegonienie auta na trasie około 100km żeby przepalilo ten olej z dolotu. Jakie jest wasze zdanie? Może miał ktoś podobny problem? Dodam też że na postoju auto znacznie faluje obrotami, jednak wydaje mi się że to z powodu odpietej 2 sondy? Jeszcze nie jest usunięta z programu.
  15. Zebrałem wszystkie graty potrzebne do STAGE 1 w moim BFB, poszukuje zakładu który postawi mi nową mapę + wywali z softu 2 sondę za katalizatorem, pompę SAI oraz fazator napinacza (wsadzony nowy bez niego). Najlepiej Szczecin bądź okolice, jednak jestem w stanie podjechać gdzieś dalej jak zakład będzie godny polecenia
×
×
  • Create New...