Skocz do zawartości

Mhl_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mhl_

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

377 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mhl_

0

Reputacja

  1. A to nawet chyba wiem o kogo chodzi, dzięki!
  2. Czyli na ten moment mogę to olać, tak? Nie ma ryzyka spotkania tłoka z zaworem? Czytałem o tym, że tak można zrobić, ale jakoś nie mam przekonania. Skoro producent tak zrobił to chyba musi być jakieś uzasadnienie, nie? Widzę, że jesteś z Puław, polecisz kogoś z tych okolic, kto ogarnia takie rzeczy i by mógł wyłączyć tę zmienną fazę? Lublin, Puławy, okolice
  3. Czyli logi w porządku? Jeśli tak to co zrobić z tym błędem? Pokusić się o wymianę napinacza i łańcucha czy olać temat? Istnieje ryzyko przeskoczenia/urwania łańcucha?
  4. Zdradzisz po czym można to wywnioskować? Myślałem, że kolumna, gdzie są wartości ON/OFF odpowiada właśnie za informacje o zmiennej fazie
  5. Dzień dobry, Wyskoczył mi dziś check engine, po podpięciu komputera ukazał mi się taki błąd: 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 - 002 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent - MIL ON Readiness: 0000 1000 Z tego co wyczytałem to może chodzić o napinacz łańcucha rozrządu, aczkolwiek żadnych objawów po za typowym, chwilowym "zgrzytem" lub "zachrobotaniem" przy porannym rozruchu nie zauważyłem, falowań obrotów raczej również brak. Dodam, że błąd usunąłem, ale po krótkiej przejażdżce wrócił. Napinacz chyba jeszcze oryginał, nic nie wiem o jego wymianie, autko z 2002 roku, przebieg ~270k km (chociaż w rzeczywistości może być więcej) Co mogę zrobić z tym fantem? Można tak jeszcze pojeździć czy naprawa konieczna na już? Zrobiłem logi dla grup 090 i 093, silnik może nie rozgrzany w stu procentach, ale woda miała 90 stopni, spokojna jazda na LPG oraz postój na biegu jałowym (pliki do pobrania poniżej, lub link bez pobierania) Spokojna jazda VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Pomiar na postoju VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Spokojna jazda Pomiar na postoju
  6. O to chodziło, dzięki bardzo Czyli na to wychodzi, że od ręki mam dostępną tylko wersję z B7 jeszcze bardziej boli, ale jak nie ma wyjścia to trudno to wiem akurat Dzięki za namiary, odezwę się.
  7. Masz jakieś namiary gdzie mogę kupić w fajnej cenie? Czy te 389 zł to ta fajna cena? 😆 A wiesz coś na temat tych numerów? Są jakieś różnice czy wszystkie z tych co podałem będą pasować?
  8. Dzień dobry, Mam problem ze swoim Avantem, mianowicie trzeci stop w klapie bagażnika prawdopodobnie przecieka. Generalnie zaczęło się od tego, że na rolecie nad bagażnikiem po deszczu zaczęły pojawiać się plamy. Tego tzw "rekinka"/anteny na dachu nie mam, więc podejrzanym stało się trzecie światło stopu. Generalnie minimalnie odstaje, widać, że uszczelka jest sparciała. Samo światło, gdy próbuję ruszać nim na boki troszkę się rusza. Generalnie działa, ale chyba konieczna jest wymiana. Moje pytanie, czy warto kupić zamiennik z allegro? Czy lepiej nówka z ASO? A może używka w ładnym stanie? Szczerze do trzeciej opcji jestem sceptycznie nastawiony ze względu na wcześniej wspomnianą uszczelkę. Generalnie w dwóch sklepach, które uchodzą za internetowy sklep ASO znalazłem trzy numery: 8E9945097 8E9945097A 8E9945097B Rozstrzał cenowy od ok. 120 zł do 389 zł. Są jakieś różnice oprócz ceny między tymi modelami? Jak mogę zobaczyć, który numer będzie pasował do mojego auta? Dla zainteresowanych, wcześniej wspomniane sklepy: Katalog produktów > eKatalog | Sklep Motorpol Wrocław MOTORPOLSKLEP.PL Poznaj ofertę sklepu Motorpol Wrocław, znajdź produkty, poznaj ceny, złóż zamówienie. czesci.benepol.pl CZESCI.BENEPOL.PL Z góry dzięki za odpowiedzi.
  9. otóż to! Szczerze to nie spodziewałem się poprawy po wymianie na 5w, myślałem, że w najlepszym wypadku będzie to samo, a tu niespodzianka ale to już takie moje luźne przemyślenia
  10. Odkopię trochę temat, ale myślę, że warto o tym wspomnieć Finalnie wybór padł na Valvoline 5w40, wiem, że Meguin byłby lepszy, ale ze względu na słabą dostępność odpuściłem. Przy następnej wymianie może coś się ogarnie... To tak... Jedną dolewkę 500 ml już zrobiłem, ale uwaga - po 2800 km od wymiany daje to niecałe 180ml/1000km, co w porównaniu z ubytkami ostatniego oleju (dla przypomnienia 10w40 Castrol) daje ponad dwa razy mniejszą ilość! Na Castrolu było to coś około 400-500ml/1000km. Żadnej płukanki, chemii itd nie zdecydowałem się zastosować, sama wymiana oleju (i filtrów oczywiście, ale to nie ważne). 180ml/1000km 5w40 to już chyba wartość nawet akceptowalna jak na ten silnik, nie? Co myślicie? Zdrowy silnik niby nie powinien pobierać w ogóle oleju, no ale nie oszukujmy się, te jednostki mają już swoje przejechane. Jak na to ile wcześniej musiałem dolewać to nie powiem, nawet mnie to ucieszyło
  11. Też mam ten problem tyle, że w pełni seryjnym b6. Gdy dodam trochę gazu, powiedzmy na 900-1000 obrotów to drgania ustają. Jeszcze nic z tym nie robiłem, ale z tego co wyczytałem to częsty problem w audi z 1.8t i przyczyna tego nie do końca jest jednoznaczna jednak wnioskując po innych tego typu przypadkach teoria z poduszkami i przednim odbojem wydaje się najbardziej sensowna, od tego też zacznę u siebie.
  12. Jasne, dzięki jak coś to się odezwę
  13. Może i bym chciał, tylko trochę więcej niż 5L bo na ewentualne dolewki jeszcze trzeba
  14. No i tu jest właśnie problem, żeby jakiś syf nie przyjechał ale widzę, że sklep z pierwszego linku ma dużo pozytywnych ocen chociażby na ceneo, więc chyba jest w porządku, szkoda tylko, że Eurola tam nie ma, bo z kolei ten drugi sklep nie ma żadnych ocen Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...