Skocz do zawartości

przemek530d

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemek530d

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    a-chów/b-b

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemek530d

3

Reputacja

  1. przemek530d

    Uszczelniacze zaworowe

    No chyba nie, wg kanału "garage poland" specjalizującego się w bbk, remont to jakieś 15k zł+ więc...
  2. rozstaw śrub się zgadza, średnica otworu centrującego też, jedynie ET inne i felga będzie bardziej "wystawać" względem ori z et47, o 22mm, więc zmierz sobie na aucie jak by to wyglądało
  3. a tył od sq5 to czasem nie tarcza 330mm czyli to samo co w serii s4 b8/b8.5 ? jedynie w kolorze różnica?
  4. Napisz coś więcej o tym, metalowe katy stopił ?? cpsi 100 czy 200 to były? wręcz nieprawdopodobne, a piszą że metalowe wytrzymują do 1300stC gdzie ceramiczne tylko do 850stC
  5. typówka dla 3.0 tfsi, przy jakim przelocie umarło koło pasowe?
  6. g71 to ten za, a g31 to ten map z boku kompressora a nie stracił się czasem przy tuningach katalizator? a tu opis błędów z wiarygodnego źródła 16452/P0068/000104 - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM 16619/P0235/000565 - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM
  7. kompressor sprawdzisz rozbierając go i oglądając powierzchnie, jak będzie za mało ładował nie wywali nawet błędu. Jak reszta osprzętu sprawna, to tylko w logach wyjdzie że za mało ładuje boost'u
  8. nieszczelności raczej w dolocie 3.0tfsi nie będzie, pewnie nie działa Ci przepustnica, ale ta baypassu compressora. Miałem już taką awarię, a u mnie objawiało się to takim szumem (trochę jak odkurzacz) przy pełnym bucie jakbyś miał polifta to mam obie przepustnice na sell czy chociażby żeby wrzucić do auta na sprawdzenie czy to to
  9. z filmiku normalnie odpala, gdzie tam do 5sekund kręcenia
  10. 3.0tfsi rzeczywiście nie odpala na widok kluczyka, ale też na pewno nie potrzebuje 5sekund, sekundę może półtorej to tak z wydechu sadzi czarnym, nawet z seryjnym katalizatorem wydech ciężki temat, ja u siebie mam już entą wersję, ogólnie jak chcesz fajny dźwięk zostaw ori katy, resztę można zmieniać, po decat'cie słaby dźwięk i głośno, nawet na pełnym od mgmotorsport...
  11. to fajnie że ogarnięte, z czystej ciekawości, przy jakim przelocie padł ??
  12. sprawdź sobie katalizator na tej głowicy
  13. Nie bagno, a raczej po pałowaniu pod wpływem temperatury, olej (pewnie 5w30) swoją lepkością zaczął przypominać wodę, przez co smarowanie i ciśnienie zanikło i wywaliło błąd...
  14. inny problem, w 2.0/1.8 były cienkie ekologiczne pierścienie z goownolitu o grubości 1,0-1,2-1,5mm, w 3.0 są normalne o gr. 1,2-1,5-2,0
  15. Ja też mam 356 pod 17", ale to naprawdę na styk i nie pod każdą felgę wejdzie, ostatnio wymieniłem klocki i tarcze i okazało się że z jednej strony ciężarek od strony ramion minimalnie zaczął zahaczać, a z drugiej strony śrubka trzymająca dekielek na zacisku zostawia ryskę na feldze, więc koniecznie sobie przymierz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...