Jump to content

przemek530d

Pasjonat
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About przemek530d

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    a-chów/b-b

Car

  • Car model
    S4 B8
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2010
  • Engine
    3.0 TFSI V6
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. g71 to ten za, a g31 to ten map z boku kompressora a nie stracił się czasem przy tuningach katalizator? a tu opis błędów z wiarygodnego źródła 16452/P0068/000104 - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM 16619/P0235/000565 - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM
  2. kompressor sprawdzisz rozbierając go i oglądając powierzchnie, jak będzie za mało ładował nie wywali nawet błędu. Jak reszta osprzętu sprawna, to tylko w logach wyjdzie że za mało ładuje boost'u
  3. nieszczelności raczej w dolocie 3.0tfsi nie będzie, pewnie nie działa Ci przepustnica, ale ta baypassu compressora. Miałem już taką awarię, a u mnie objawiało się to takim szumem (trochę jak odkurzacz) przy pełnym bucie jakbyś miał polifta to mam obie przepustnice na sell czy chociażby żeby wrzucić do auta na sprawdzenie czy to to
  4. z filmiku normalnie odpala, gdzie tam do 5sekund kręcenia
  5. 3.0tfsi rzeczywiście nie odpala na widok kluczyka, ale też na pewno nie potrzebuje 5sekund, sekundę może półtorej to tak z wydechu sadzi czarnym, nawet z seryjnym katalizatorem wydech ciężki temat, ja u siebie mam już entą wersję, ogólnie jak chcesz fajny dźwięk zostaw ori katy, resztę można zmieniać, po decat'cie słaby dźwięk i głośno, nawet na pełnym od mgmotorsport...
  6. to fajnie że ogarnięte, z czystej ciekawości, przy jakim przelocie padł ??
  7. sprawdź sobie katalizator na tej głowicy
  8. Nie bagno, a raczej po pałowaniu pod wpływem temperatury, olej (pewnie 5w30) swoją lepkością zaczął przypominać wodę, przez co smarowanie i ciśnienie zanikło i wywaliło błąd...
  9. inny problem, w 2.0/1.8 były cienkie ekologiczne pierścienie z goownolitu o grubości 1,0-1,2-1,5mm, w 3.0 są normalne o gr. 1,2-1,5-2,0
  10. Ja też mam 356 pod 17", ale to naprawdę na styk i nie pod każdą felgę wejdzie, ostatnio wymieniłem klocki i tarcze i okazało się że z jednej strony ciężarek od strony ramion minimalnie zaczął zahaczać, a z drugiej strony śrubka trzymająca dekielek na zacisku zostawia ryskę na feldze, więc koniecznie sobie przymierz
  11. no nie do końca, patrz mój post #15, po angielsku producent użył słowa "intercooler", a na polski przetłumaczyli tak jak potrafili
  12. przemek530d

    S4 supercharger

    a jak to sprawdziłeś?
  13. daj linka do tego o czym piszesz, wszyscy dokładają/wymieniają chłodnice w układzie chłodzenia powietrza doładowanego
  14. ciekawie sobie to wymyśliłeś, ale nie ma czegoś takiego, a to że medium chłodzącym jest ciecz to zakładam że wszyscy tutaj wiedzą ssp AUDI str 17 http://www.vaglinks.com/vaglinks_com/docs/ssp/VWUSA.COM_SSP_925803_3.0L_V6_TFSI_Engine.pdf VAG te rdzenie nazywa "intercooler" czarny108, ciekawa informacja ? sprawdzę u siebie
  15. raczej nie "tttm", u mnie bez szarpnięcia po zatrzymaniu w trybie S
×
×
  • Create New...