Skocz do zawartości

jakubek198

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jakubek198

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jakubek198

0

Reputacja

  1. Cześć wszystkim Mam znowu problem ze swoim audi mianowicie wyskakuje mi błąd P0643, co wiąże się z zapaleniem kontroli EPC oraz calej reszty. Problem trochę dziwny bo czasami podczas jazdy zapala mi się kontrolka EPC i auto traci moc i i można jechać 7 km/h, po chwili zapala się cała reszta błąd Quatro, TPMS, Czasami jest tak, że auto zgaszę i po chwili odpalę to wszystko gaśnie i jedzie dalej bez żadnego problemu, a czasami jest tak, że się zatnie i przez 3 dni jest problem, później znowu normalnie odpala. Błędy od katalizatora zawsze miałem. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny, sterownik silnika, czy bardziej przepustnica ?
  2. jakubek198

    Fotel kierowcy

    Problem dalej nie rozwiązany, a identycznego sterownika nie mogę znaleźć. Pytanie czy może być ten z inną litera na końcu: 8T0959760E Wiem, że to od A5 ale chodzi tylko o ostatnia literę
  3. Witam, Mam pytanie czy jest możliwość ustawienia, ewentualnie przekodowania gdzieś tak, żeby średnie spalanie pokazywało np z 1000 km, albo od skasowania do skasowania. Bo mam tylko na 100 km, Pozdrawiam
  4. 160kk, Założone nowe i teraz jedzie bardzo przyjemnie Pozdrawiam
  5. Problem rozwiązany, ukręcili się koło na wale korbowym, Po założeniu nowego, problemy zniknęły Pozdrawiam
  6. Problem polega na tym, że auto straciło moc, i po żadnym resecie nic nie wraca. W pomiarach rozszerzonych przy zaznaczonej opcji ciśnienia doładowania(czy jakoś tak, nie pamiętam) pokazuje mi na wolnych obrotach około 380-390 hPa, a jak się rozpędzam i gaz to powyżej 1500 hPa, czyli moim zdaniem kompresor działa, dodatkowo był wyjęty z samochodu i nie widać na nim żadnego uszkodzenia. a moc straciłem od razu, a jak by kompresor się kończył, to moim zdaniem działo by się to stopniowo. Znalazłem taką książkę z kodami do mojego silnika, gdzie kod: P0068 - -- Check the Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor -G71-. Refer to MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE SENSOR AND INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR, CHECKING P0235 - Check the Charge Air Pressure Sensor - G 31-. Refer to CHARGE AIR PRESSURE SENSOR/INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR, CHECKING - Check the charge air system for proper seal. Refer to Engine Mechanical, Fuel Injection and Ignition, Charge Air System Czyli definitywnie wychodzi że ten map sensor co siedzi za kompresorem ?? Dodatkowo zauważyłem, że spaliny są strasznie drażniące, taki ostry zapach, w garażu przy zamkniętych drzwiach to 3 minuty i można się udusić. Przewinęło mi się jeszcze przez myśl, czy program mógł się sam rozjechać, że komputer silnika stracił jakieś ustawienia ? Pozdrawiam
  7. Witam, Mam jakiego pecha do tego audi ale znowu mnie zawiodła. Jadąc wczoraj powstał problem. Auto straciło moc, zachowuję się tak jakby nie działało doładowanie. Założone małe koło kompresora + program Wywaliło 2 błędy: 9779 - Regulacja cionienia do3adowania P0235 00 [101] - Nieosi1gnieta granica regulacji Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 00000001 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 2 Przebieg: 159908 km Data: 2020.09.08 Czas: 21:58:05 Predkooa obrotowa silnika: 2783.00 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 72.5 % Predkooa pojazdu: 140 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 96 °C Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C Cionienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiecie zacisku 30: 13.913 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów silnika: wartooa rzeczywista: 2784 /min MAF_ENVD: 620.96469 mg/stroke Temperatura p3ynu ch3odz1cego (niefiltrowana): 96.0 °C RFP_AV_ENVD: 0.0000 TIA_AM_SCHA: 22.50 °C AMP_ENVD: 1002.9551 hPa 6307 - MAP/MAF -- powi1zanie z po3o?eniem przepustnicy P0068 00 [101] - - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 00000001 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 2 Przebieg: 159908 km Data: 2020.09.08 Czas: 21:58:05 Predkooa obrotowa silnika: 2783.00 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 72.5 % Predkooa pojazdu: 140 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 96 °C Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C Cionienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiecie zacisku 30: 13.913 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów silnika: wartooa rzeczywista: 2784 /min MAP_1_ENVD: 1183.38086 hPa MAP_2_ENVD: 1183.38086 hPa PDT_ENVD: 992.34180 hPa AMP_ENVD: 1002.9551 hPa RFP_AV_ENVD: 0.0000 Przepustnica sprawdzona działa, chodzi. Jak sprawdzić kompresor ?? Miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam
  8. Witam, dołożyłem przednie czujniki parkowania i wszystko prawie działa. Jak powinna działać wizualizacja przednich czujników ?. Wizualizacja włącza mi się tylko ze wstecznym biegiem, włączając przyciskiem tylko działa dźwięk bez wizualizacji. Może mi ktoś coś pomóc. Coś źle podłączyłem sterownik 8 kanałowy numer 8k0919475R Pozdrawiam
  9. jakubek198

    Fotel kierowcy

    Ma ktoś jakiś pomysł ?? Czy wymiana sterownika na taki (tylko z inną literą są na alledrogo z E) będzie chodziła pamięć i ustawianie fotela ? Ewentualne czy macie jakiegoś magika który naprawia sterowniki elektryczne?? Pozdrawiam
  10. Po nocy to tak do 3 sekund maksymalnie, jeździłem kiedyś takim audi A6 z takim samym silnikiem i wydawało mi się że tam to szybko odpalał i dlatego tak się zastanawiam
  11. To co za długo czy w miarę ok ? Przybieram się do zmierzenia kompresji, może w weekend to zrobię. A mierząc kompresje trzeba pompę odłączać żeby paliwa nie podawała ?
  12. Można znaleźć jakiś filmik w sieci żeby zobaczyć, usłyszeć jak to będzie, Jestem gotowy to zrobić tylko nie chce aby było głośno w aucie
  13. Mgmotorsport twierdzi że będzie metaliczny dźwięk ale że sporo tego zakładają, i w tym zestawie będą sportowe katalizatory A może macie jakieś inne rozwiązanie,
  14. Dzięki za odpowiedź, myślałem, że jestem odosobniony z tym problemem. Trochę mam spokojniej teraz. Mam teraz kolejny problem z katalizatorem, sypie mi błędy. Dostałem ofertę: "Przysyła Pan do nas fabryczne downpipe i front pipey a my wstawiamy na DP dekaty a na front pipe-ach sportowe katalizatory" Ma ktoś taki setup u siebie, jak głośno jest w samochodzie, da się wysiedzieć, mam małe dziecko i nie chciałbym żeby to było uciążliwe. Pozdrawiam
  15. A jaka powinna być dla tego silnika ? Na hamowni źle nie wyszło, około 450 km,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...