Userr
Pasjonat-
Postów
65 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Userr
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Userr
1
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
Czyli najlepiej brać CJEB lub CNCD z Niemiec i unikać aut z USA? Allroad mi się nie podoba. Nie fajnie też byłoby kupić CNCD za 60 tyś i wyłożyć 20 tys na naprawę… 😂 a co ze skrzyniami automatycznymi w tych autach, jest się czego bać jak silników czy wymiana oleju i można jeździć? Zastanawia mnie też jeszcze coś. Jeżeli nawet polifty mają problem z olejem, ale przy wyższych przebiegach (150-200k km), a w ogłoszeniach są auta z przebiegiem powyżej 200 tys, to możliwe że silnik został wyremontowany. Chyba, że wystawiają właśnie z tą wadą, nie informując o niej, licząc że się sprzeda.
-
Poczytałem jeszcze trochę forum. Wywnioskowałem, że jeżeli brać to tylko te silniki EA888 Gen3: 1.8 TFSI (170 KM): CJEB 1.8 TFSI (180 KM): CJSA, CJSB, CJSC, CJEE, CJED, 2.0 TFSI (225 KM): CNCD 2.0 TFSI (211 KM): CDNC, ale od kwietnia 2013 Pytanie o samochody z USA i Kanady. Ktoś wspomniał, że tam siedzą tylko silniki gen 2 (przed lift i polift), wiec z wadą olejową.
-
Rozumiem, że jeżeli trafi mi się B8 z lipca/sierpnia to powinna mieć już te nowe pierścienie? Masz może kody takich silników? Jak to można zweryfikować? A3 według mnie trochę za małe. Jaki trzeba mieć budżet na B9 w benzynie i automacie?
-
Tylko od 2015 to już B9, a więc już nie na mój budżet
-
Userr obserwuje zawartość Lusterko fotochromatyczne , B8 TFSI LIFT w automacie i Drgania kierownicy
-
Cześć, Aktualnie posiadam B7 1.8T Quattro, ale chciałbym coś nowszego. Wybór padł na Audi A4 B8 w automacie. Robię tylko 10 tysięcy kilometrów rocznie z czego 70% miasto więc silnik benzynowy. Każdy odradza silniki TFSI, jednak wyczytałem, że modele poliftowe (+2012) posiadają już silniki EA888 GEN 3 gdzie problem olejowy został rozwiązany. Czy mam rację? Przeznaczyć na samochód mogę 60 - 65 000 zł. Na otomoto za tą kwotę w większości silniki 2.0 TFSI Quattro S tronic. Za trochę mniej (50 - 55 tyś) - 1.8 TFSI multitronic. Quattro nie potrzebuje, dużego silnika również. Liczy się dla mnie spalanie i mniej problemów Co myślicie? Używane Audi A4 - 55 965 PLN, 218 840 km - Otomoto WWW.OTOMOTO.PL OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska Używane Audi A4 - 54 900 PLN, 270 000 km - Otomoto WWW.OTOMOTO.PL OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska Używane Audi A4 - 62 990 PLN, 182 000 km - Otomoto WWW.OTOMOTO.PL OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska
-
-
Byłem w SKP, chłop sprawdził przednie zawieszenie oraz zbieżność i według niego wszystko ok... Podejrzewam już tylko maglownice, a zdaje się, że mam tą z servotronik (1N3) co nie jest małym wydatkiem 😕 EDIT: Przed regeneracją odwiedziłem jeszcze wulkanizatora. Przejechał się i również stwierdził, że to nie wina kół. Poprosiłem jednak o wyważenie i zamianę kół z tylnej osi na przednią. Przejechałem się, aby to przetestować i wszystko się naprawiło Drgań ani przeskoków już nie czuć. Uchroniło mnie to przed sporym wydatkiem (zakupu/regeneracji maglownicy). Wydane tylko 95 zł.
-
@Dev Cześć, podasz mi numer mojej maglownicy? VIN: WAUZZZ8E86A283880 a na wlepce 1N3.
-
Cześć, Mam dziwne objawy na kierownicy. Otóż przy prędkości +30 km/h i przy kręceniu kierownicą z prawej na lewą i z lewej na prawą czuć takie jakby przeskoki, drgania na kierownicy. Przy prędkości niższej nic nie wyczuwam, tak samo jak kręcę na postoju nic nie czuć. Zbiorniczek płynu do wspomagania pełny. Przednie tarcze i klocki nówka, montowane wczoraj, bo myślałem, że to ich wina. Podejrzewam zbieżność, ponieważ przy skręcie w prawo i puszczeniu kierownicy ona prostuje się, ale skręca powoli w lewo, natomiast jak skręcę w lewo to kierownica wgl się nie prostuje. Dlaczego drgań nie czuje poniżej 30 km/h? Ktoś miał podobny problem?
-
Cześć, nie rozumiem powiązania lusterka ze światłami wstecznymi - mógłbyś przybliżyć? Co do tych żarówek mam zakupione tam LEDy, które przy odpaleniu silnika samochodu FIS wskazuje na spalone, natomiast po wbiciu wstecznego błąd z FIS znika.
-
Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 AQ Component: 1.8L R4/5VT G 0010 Coding: 0011711 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 N Component: int. Lastmodul NDL 0907 Coding: 01012 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 00978 - Lamp for Low Beam: Left (M29) 30-00 - Open or Short to B+ 01518 - Bulb for Back-Up Lights: Left (M16) 30-00 - Open or Short to B+ 01519 - Bulb for Back-Up Lights: Right (M17) 30-00 - Open or Short to B+ Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 CJ Component: Komfortgerát TBF 4035 Coding: 06762 Shop #: WSC 06325 4 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side 35-00 - - Raczej nic tu nie ma odnośnie lusterka czy czujników. 😕
-
Cześć, Pojawił się u mnie problem z lusterkiem fotochromatycznym w A4 B7. Otóż nie ściemnia się przy wykryciu światła. Sytuacja dziwna, bo dioda świeci się na zielono. Czujnik zmierzchu też raczej w porządku, bo działa funkcja Coming/Leaving Home. Nie wiem w czym może być problem. Bezpiecznik sprawdziłem, chociaż nie wiem czy akurat ten prawidłowy - ale gdyby się spalił to dioda według mnie by się nie świeciła.
-
Jaki pasek wielorowkowy zamontować do A4 B7 1.8T Quattro, VIN: WAUZZZ8E86A283880
-
Mój VIN: WAUZZZ8E86A283880 jaki filtr paliwa muszę kupić? czy może być Mann-Filter WK 720/6?
-
Szukałem, ale na m.in na allegro te z opisem CANBUS i tak wywalają błąd przepalonej żarówki ?