Pablo23

Pasjonat
  • Zawartość

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Pablo23

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Łódzkie

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Pablo23

      Ten 06162 ?
    2. Pablo23

      Kolor nakrętki szary, a napis taki jak wszędzie że tylko mineralny Ale znajomy mówił mi że tamtego już nie produkują i teraz leje się ten w zamienniku.
    3. Pablo23

      Patrzył mi na stronie z której bierze części wpisał moje dane auta i ten olej wyskoczył, że jest do b7.
    4. Pablo23

      To ma być mineralny czy syntetyk ? Nie mam za bardzo u siebie aso w okolicy a muszę go wymienić i myślę nad tym febi 46161 tylko to syntetyk jest.
    5. Witam, jak w temacie przymierzam się do wymiany oleju układu wspomagania. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i polecił mi Febi 46161. Czytam na forum wiele wątków i jedni piszą że ma być syntetyk inni też że mineralny.
    6. Pablo23

      Ok w takim razie za kilka dni znowu zobaczę czy puści dyma. Chyba na razie nic nie będę w aucie szukał, zmienię olej na 5w40 + płukanka i będę patrzył ile go ubywa. Myślę że nic się momentalnie nie posypie a może i przez odme ubuwalo oleju i zakopcil.
    7. Pablo23

      Witam, posiadam takie audi jak w temacie. Kupiłem zwykły kabel kkl, jaki teraz program zainstalować żeby to chodziło i skąd ? Bo jedni piszą, że to będzie na tym kablu lipa inni że normalnie działa. Mile widziane linki Dodam, że na kompie mam Windows 10 a na drugim 8.
    8. Pablo23

      Jestem od niedawna po wymianie zaworka odmy znajdującego się w trojniku. Wcześniej miałem topran i korka jako tako nie zasysalo ale i nie podskakiwal. Na tym starym zaworku nagrywalem te filmiki i kopcilo auto. 2 dni temu kupiłem oryginał i wymieniłem ten zaworek, poprawa taka że skacze korek. Dzisiaj z głupoty mówię a idę zobaczyć może nie będzie kopcil. Wróciłem z trasy i znowu obroty 2 razy do 5 tyś i zero dymu, nic a nic. Zbieg okoliczności czy odma tzn średnio działający zaworek mógł mieć na to wpływ ?
    9. Pablo23

      W Niemczech w serwisie audi 10 euro
    10. Pablo23

      Kto coś podpowie ?
    11. Pablo23

      Ja jak kupiłem auto po pewnym czasie mocno zasysało mi korek, miałem problemy z odpalaniem przez to i wysokie obroty, wsadzony był topran i już auto chodziło normalnie czyli nie było problemu z obrotami itd. Ale na topranie korek nie podskakiwał tylko leżał sobie normalnie, czasami coś tam drgnął ale nie wiedziałem jak to ma dokładnie działać więc to olałem i tak jeździłem bo już auto chodziło normalnie. No ale teraz czytałem na forum i widzę że powinno być jednak trochę inaczej jeszcze no i kupiłem ten oryginał, teraz jest już prawidłowo
    12. Pablo23

      Dzisiaj pojeździłem z nowym zaworkiem i potwierdzam że jest lepiej, więc jeśli ktoś też będzie miał taki problem polecam wymienić nawet NOWEGO toprana na oryginał Dzisiaj już normalnie odkręcam korek i ładnie podskakuje, na topranie tragedii nie było ale na tym widać różnicę
    13. Pablo23

      Witam, dzisiaj jeszcze auto sprawdziłem rano przy odpalaniu, zero dymu jakiekolwiek. Po przejechaniu trasy z 60 km na biegu jałowym również zero jakiekolwiek dymu, nie pomyślałem, żeby dzisiaj też przegazować i zobaczyć czy będzie to samo co wczoraj ale raczej tak. Mam jeszcze pytanie czy normalne 1.8t ma prawo puści dyma na ciepłym jak się przegazuje do 5 tyś ? Skoro wszystkie biorą olej to chyba każde puści i dymka Dzisiaj spojrzałem jeszcze dokładnie ile przejechałem km od obsługi i tak : Przejechane mam 7500 km, bańkę miałem 5 litrów, teraz stan jest na 3/4 zakreskowanego pola i w bańce zostało +-100ml czyli wychodzi, że spalił na 7500 km 1.4l ale dodam, że w tym czasie miałem małą awarię i nie wiem ile wyleciało tego oleju, miałem pęknięte kolanko odmy z tym pęknięciem mogłem przejechać teraz dokładnie nie pamiętam ale ze 100 km Ile taka odma może wywalać oleju ? Bo chciałbym mniej więcej obliczyć ile faktycznie oleju mi bierze te auto. Dodam że wyciek z odmy był taki, że zobaczyłem olej od spodu obudowy silnika czyli raczej nie mały. Za tydzień wracam do Polski i jestem umówiony do mechanika i jak radzicie mówić mu o spalaniu oleju ? Czy zrobić płukankę, zalać 5w40, sprawdzić dokładnie ile zostało oleju w bańce i ile mam w tym czasie na bagnecie i kontrolować np ile wziął na 1000 km ? Bo teraz w aucie z góry nie widzę żadnego wycieku, odma też jest szczelna, czyli jak gdzieś ucieknie teraz duża ilość wtedy może szukać przyczyny ? Bo nie chciałbym teraz robić dodatkowych kosztów. Sumując to wszystko niby wziął te 1.4l bo nie wiadomo ile odma wypluła to i tak się mieści w normie, bo czytałem gdzieś że do 2l na 10 tyś jest jeszcze ok. Ale nie ukrywam, że boje się też jeździć żeby nie było gorzej, nie mam możliwości częstej zjazdu do Polski a nie chciałbym żeby coś się stało na trasie. Wiem, że nikt mi w to nie wejdzie ale chciałbym abyście napisali co o tym sądzicie ? Bo może się np tak stać że z dnia na dzień zacznie brać dużo oleju ?
    14. Pablo23

      Aktualnie jest motul 10w40 ale za tydzień robię płukanke i będzie 5w40 też motul.
    15. Pablo23

      Dobra to odme już zostawiam w spokoju No u mnie szczerze mówiąc jak minęły mrozy i nigdy nie dopuscilem do spadku oleju na minimum to nie pojawiło mi się nigdy terkotanie, teraz na minimum wystąpiło ale po dolaniu i odpaleniu na drugi dzień już ok teraz najgorsze to ubytki oleju gdzie go bierze, mogę zacząć coś sam sprawdzać ? Sam tzn coś od góry np jeśli nie to od czego zacząć jak będzie auto u mechanika ? Co mu kazać sprawdzić ?