Skocz do zawartości

noidemm

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O noidemm

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

424 wyświetleń profilu

Osiągnięcia noidemm

1

Reputacja

  1. Na PB i LPG bez zmian, błąd wyrzuca i tu i tu
  2. Witam Potrzebuje rozrządu z pompą do 2.0 ALT. Rozrząd wymieniany 7 lat temu nalatane 120 tyś więc chyba już pora??
  3. film publiczny, przepraszam za błąd
  4. Witam. Samochód Passat B5FL z silnikiem 2.0 20V kod silnika ALT moc 131 koni. Po wymianie sondy na nową (stara w ogóle nie dawała znaku życia) pojawił się błąd: 16514 - oxygen (lambda) sensor b1 s1 malfunction in circuit p0130 -008 Implausible signal. Zauważyłem że błąd ten wyskakuje tylko na zimnym silniku i przy szybkim zdjęciu nogi z pedału gazu. Jak powoli puszczam pedał błędu nie ma, jak silnik się nagrzeje też błąd nie występuje. Sonda jak nie ma błędu pracuje normalnie: https://www.youtube.com/watch?v=FvFSnz8BrVk Dziwnie tez pokazuje grupa 41 w sekcji silnik tak jak by sonda się włączała i wyłączała: https://www.youtube.com/watch?v=qVjskB9I_nU Sonda kupiona orginalna BOSCH. Czy winna może być tu przepustnica? Auto lekko faluje i potrafią spaść obroty przy puszczaniu gazu poniżej 600. W aucie powymieniałem uszczelki od dolotu, układ dolotowy szczelny. Uszkodzona jest kierownica powietrza, ale ona raczej nie ma nic do sondy.
  5. Witam. Odkopuje kotleta. Mam problem szarpie mi bardzo silnikiem gdy jest zimny, jak hamuje obroty potrafią spaść poniżej 600 i potem jest mocne falowanie do 1300 i znowu 600. Uszkodzone miałem ramie gruszki, wymieniałem tez uszczelkę od kolektora ssącego bo łapało lewe powietrze. Nie wiem czy dobrze to poskłądałem, ale przy dodawaniu ostro gazu gruszka nie pracuje. Czy ona może być winna dziwnej pracy silnika??
  6. noidemm

    [B6 ALT] Falowanie obrotów

    W sklepie powiedzieli mi prawie 500 zł za orginał. Czy za mocno falujące obroty przy hamowaniu, wciskaniu sprzęgła mogą być odpowiedzialne klapki w kolektorze ssącym?? Pytam, bo mam uszkodzone. Nie działa tez gruszka kolektora, nie reaguje podczas gwałtownego dodaniu gazu.
  7. noidemm

    [B6 ALT] Falowanie obrotów

    Chciałem się upewnić, żeby 500 zł na sonde nie wywalić w błoto. Zastanawiam sie nad zakupem używki w celu sprawdzenia. U mnie była orginalnie taka 06B906265C ten zamiennik jest 06B906265D ale są jeszcze 06B906265E Czym różnią się te literki na końcu??
  8. noidemm

    [B6 ALT] Falowanie obrotów

    Na tej starej orginalnej to samo się działo, może to wina drugiej sondy bo na grupie 32 pierwsza sonda pracuje a druga jest 0.
  9. noidemm

    [B6 ALT] Falowanie obrotów

    Załączam logi na wolnych obrotach. Na koniec troche go podkręciłem na obrotach i sonda się wysypała. Po usunięciu błędów dalej pracuje, aż do wkręcenia jej powyżej 4 tys. obrotów. LOG-01-002-033-19lut.CSV
  10. noidemm

    [B6 ALT] Falowanie obrotów

    Które grupy na korekcie krótkoterminowej: 030, 031, 032 ?? Sonda wymieniona we wrześniu na nową: Sonda lambda Vw/Au/Sk 1.8T, 2.0 06B906265D nowy - 7184989864 - oficjalne archiwum Allegro ARCHIWUM.ALLEGRO.PL Informacje o Sonda lambda Vw/Au/Sk 1.8T, 2.0 06B906265D nowy - 7184989864 w archiwum Allegro. Data zakończenia 2019-09-19 - cena 250 zł
  11. noidemm

    [B6 ALT] Falowanie obrotów

    Przepustnica czyszczona już była, w srodku spreyem do czyszczenia potencjometrów i z zewnątrz benzynką ekstrakcyjną. Adaptacja wychodzi na OK. Obroty bardzo falują słychac po motorze. Potrafi go szarpnąć do 500 a potem na 1200 aż szarpie budą. Teraz wyrzuca błąd sondy 2 oraz zaworu, nastaawnika faz rozrządu. Nastawnik wydaje mi się, że działa bez zarzutu bo powyżej 4 tyś auto dostaje kopa. Pierścienie hakowe w zaworze były wymienianie dwa lata temu na nowe. Błedy 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Malfunktion in Circuit P0130-008 Implausibe Signal 17927 - Camshaft Adjustment Bank 1 Malfunktion P1519 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
  12. noidemm

    [B6 ALT] Falowanie obrotów

    Czyli które kanały proponujesz zaobserwować?? Moge rzucić ligi statyczne i dynamiszne tylko napisz jaki kanał.
  13. noidemm

    [B6 ALT] Falowanie obrotów

    Witam. Mam problem z dosć mocnym falowaniem obrotów i nierówną pracą silnika na luzie. Samochód z silnikiem 2.0 20V kod silnika ALT moc 130 koni. Przy jeździe problemu nie ma, jednak jak wezme auto zluzuje to obroty potrafią spaść poniżej 600 i potem znów na 1200 i tak pare razy. Często usterka ta wychodzi przy gwałtownym hamowaniu. Obroty spadają poniżej 600 a potem powyzej 1200 i tak w koło. Często pomaga dodanie gazu i wtedy obroty się stabilizują. Do tej pory wymieniłem sonde pierwszą bo była całkowicie martwa. Popękane były dwie gumy łączące kolektor zssący z silnikiem(zostały wymienione wszystkie). Wymienione uszczelki kolektora zsącego. Wymieniłem odme olejową. Auto chodzi równiej lecz skoki obrotów dalej występują. Na kompie wyrzuca błąd sondy drugiej ale to podejrzewam, że to przez to falowanie. Wydaje mi się ze coś jest z podciśnieniem, iż po dodaniu gazu łopatki w kolektorze ssącym się nie przesuwają.
  14. Ja mam problem, który objawia się falowaniem obrotów przy gwałtownym hamowaniu. Jak nacisnę hamulec pare razy na postoju auto zaczyna szarpać i mocno faluje. Dolot uszczelniony, wymienione gumy łączące kolektor dolotowy z silnikiem, uszczelki kolektora dolotowego też nowe. Pęknięta gruszka odmy wymieniona na nową. Sonda pierwsza wymieniona bo wogole nie pracowała, po uszczelnieniu dolotu wyrzuca bląd drugiej sondy, ale to podejrzewam że od tego falowania obrotów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...