Jump to content

krych83

Pasjonat
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About krych83

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czytałem o tym zestawie naprawczym mechatroniki. Tak szczerze to dla mnie skrzynia chodzi dobrze , błędów żadnych nie ma ale czasami jak włączę wsteczny to szarpnie i ładnie cofa. Czyli będzie trzeba myśleć o mecha , adaptacja po wymianie jest konieczna ?(jakie są to koszta?)Możesz mi wysłać jakieś namiary na Ciebie . Pozdrawiam i dziękuje kixi4
  2. Kixi4 te spalanie co podajesz bardzo mi się podoba i pewnie tak powinno być i takie wczoraj miałem jak coś go pozytywnie walnęło a tak to mam zawsze od 1.8 do 2.2 masakra. Mam a4 b8 20009 Quattro 2.0 tfsi 211km cdnc skrzynia s tronic 7 biegowa 0b5 DL 501. Dla mnie żeby zrobić 420 km na baku to wielki wyczyn. Olej w skrzyni z filtrami zmieniałem. Pozdrawiam.
  3. Dzień dobry. Koledzy powiedzcie proszę gdzie szukać przyczyny spalania na postoju w trybie D. Cały czas jeżdżąc w korkach w trybie D i stojąc na hamulcu mam spalanie chwilowe od 1.8 do 2.2 litra na godzinę i na baku maksymalnie robię 400 km wydaje mi się trochę mało a nie szaleje. Wczoraj coś go walnęło i w takich samych warunkach miałem 0.8 - 0.9 litra na godzinę i tak też ma kolega w tfsi i uważam że tak powinno być . Dodam że żadnych błędów nie mam. Jak jest u Was ?
  4. Miałem takie coś u siebie i wyczyściłem wymyłem sitko -zawór (przełącznik ) ciśnienia i do dziś mam spokój , (do tego sprawdź poziom oleju bagnetem).Jest on z prawej strony na dole przy wale korbowym na jedną śrubkę. Nie wymieniałem i jest ok. pozdrawiam.
  5. Ramki doszły , rewelacyjne. Dziękuje i pozdrawiam. 😁
  6. Zamówione 4 sztuk i przelew poszedł. Pozdrawiam i dziękuje 👍😁
  7. Witam , Grzesiek a wymieniłeś czujnik czy zawór regulacji ciśnienia co jest na dole przy wale korbowym ? (N428). Numer 059115243B
  8. Witam też miałem taki problem z szarpaniem konkretnym przed stage 1 i po stage 2. Tak jeździłem aż się samo wyjaśniło , ledwo do domu zajechałem. Okazało się że wtrysk się przycinał aż w końcu się zawiesił w pozycji otwartej i zalał cały cylinder. Po wymianie wtrysku jest pięknie zero szarpnięć a błędów nie było. ( świece i cewki miałem kuż nowe) pozdrawiam.
  9. Witam , nie znam się na przeróbkach ale jadąc moja a4 b5 60km/h z założonym GPS , GPS pokazuje 50km/h a licznik mam fabryczny bez żadnych przeróbek , więc to wina przekłamania GPS. Bynajmniej u mnie .
  10. dobra robota i opis . (widzę fotkę z mojej pracy) 9
  11. Witam różnica musi być tak jak u mnie . Cieszę się również pozdrawiam Killer1984.
  12. Witam u mnie też prawa lampa świeciła dobrze a lewa tragedia.Z zewnątrz lewego odbłyśnika też zeszła ta brązowa farba a odbłyśnik był czarny . Teraz mam zregenerowane i świecą super. pozdrawiam
  13. Witam ja również miałem jeden odbłyśnik czarny a drugi matowy przez chińskie xenony i świeciły fatalnie(oczywiście soczewki). Zadzwoniłem do gościa co regeneruje i miał na wymianę odbłyśniki po 70zeta sztuka , podpowiedział mi jak to wyciągnąć i da się bez rozklejania lampy i wszystko ładnie wychodzi przez klapkę od wymiany żarówki a jeden mnie ściemniał w Poznaniu że trzeba rozklejać później że się nie da. Teraz mam żarówki h7 i świecą pięknie.
  14. witam ja również mam pasek conti i piszczy po pół roku. Byłem u kolegi w sklepie i ponoć te paski były bardzo dobre do czasu kiedy były made in germany a od pewnego czasu made in china i jakość chyba spadła.
×
×
  • Create New...