-
Content Count
40 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1About luki82ezg

Informacje
-
First name
Łukasz
-
Location
Łódź
Car
-
Car model
A4 B6
-
Car body
Sedan
-
Year of production
2003
-
Engine
1.8 T
-
Engine code
BFB
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
PB+LPG
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Akurat grucha przepuszczała, DV tez,
-
Przepustnica jest nowa, czujnik g28 nowy bambosz w grudniu.
-
Drodzy koledzy, od jakiegoś czasu mam problem. Silnik pow. 2900rpm zaczyna falować. Wkręca się ale z oporami a po przekroczeniu ok. 5500rpm wchodzi w tryb awaryjny wywala check i EPC. Do tej pory wymieniono przepustnice, gruchę turbo, zawór DV. Na jakiś czas pomogło po czym znów problemy. Auto poszło do warsztatu i okazało się, że padł napinacz łańcuszka. Razem z tym wymieniono od razu rozrząd. Dzwoni mechanik wszystko OK. Ledwo do domu dojechałem. Podłączam a tu błędy 16705 i 17796. Auto chodzi tak samo na Pb i LPG Ktoś wie co jeszcze może być??
-
podczas diagnostyki sprawdziłem napięcie alternatora 13,4, wymieniłem 14,4 poszedłem dalej doszedłem do zaworu DV. Przepuszczał. Wymieniony. Założony nowy i elegancko. Pojeżdżone, dobrze miał wstawiane i nic, żadnych błędów. Pojechałem do sklepu, zrobiłem zakupy odpalam i po dodaniu gazu 17579 oraz 16905. Skasowałem i wrócił. W sylwestra przejazd i nic zero błędów. Wróciłem też nic. Już nie wiem co może jeszcze być. Czego się nie dotknę to rozwalone! Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Może jakiś magik w Łodzi lub okolicach, który ogarnia LOGI. Może tam wypatrzy jakiś błąd
-
Komp był rozłączony, przedmuchany, szczoteczka wszystko przeczyszczony. Auto kilka dni już stoi w garażu. Po zabawie w czyszczenie na postoju ok. Wyjazd i po mocnym wciśnięciu pedału przyspieszania samochód traci moc. I znów błędy 17579 i 17950.
-
Dodatkowo wyskakuje błąd 16705 (czujnik g28) Silnik pow. 2500 wariuje i od razu błędy. Wykręcając się na obroty wchodzi na nie nierówno.
-
Troszkę syfu to zasłoniło, do tego ciasno tam niemożliwie. Wymieniono. Dostęp od dołu.
-
Drodzy koledzy, potrzebna pilna pomoc. Gdzie znajduje się czujnik g28. Od razu dodam, że nie przy filtrze oleju. Wywala błąd a w znalezionych solucjach powinien być przy filtrze oleju. Tam go nigdy nie było. Pomoże ktoś?? albo ja go nie widzę.
-
Komp suchy jak pieprz. Wtyczka przy przepustnicy tez idę dalej
-
Drodzy forumowicze, Ostatnimi czasy miałem problem z obrotami silnika podczas jazdy przy obciążeniu inaczej przy mocnym przyspieszaniu zapalała się kontrolka kontroli trakcji i EPC. Po wyłączeniu i włączeniu jeszcze raz silnika problemu stawał jednakże przy próbie wyprzedzania czy mocniejszego przyspieszania powtarzało się to cały czas aż w końcu silnik bardzo mocno falował i nie dał się wkręcić powyżej 1500 obrotów. Podłączyłem komputer wyszła masa błędów przepustnicy. Przepustnica wymieniona na początku było ok problem powrócił i wyświetla kody jak w temacie 17 579,17950. Może to nie by
-
co w tym śmiesznego?
-
Powiem tak, wymieniłem tłoczki, gumki, klocki i tarcze. nie minęło 2 miesiące i znowu to samo!
-
Odgrzanie tematu! wymienione tarcze, klocki, prowadnice, tłoczki, wszystkie gumy, przewód elastyczny. I dupaaaa. Po 400 km znowu piszczą podczas hamowania. Po zatrzymaniu i ruszeniu po jakims 1 obrocie koła nawet słychać aż jęk, krótki. Już tracę cierpliwość.
-
Czyli jednym słowem klocki do śmieci i tyle
-
Fajnie... rezonans ale czym jest spowodowany skoro oba klocki maja sprężyny ?