Jump to content

luki82ezg

Pasjonat
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About luki82ezg

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Akurat grucha przepuszczała, DV tez,
  2. Przepustnica jest nowa, czujnik g28 nowy bambosz w grudniu.
  3. Drodzy koledzy, od jakiegoś czasu mam problem. Silnik pow. 2900rpm zaczyna falować. Wkręca się ale z oporami a po przekroczeniu ok. 5500rpm wchodzi w tryb awaryjny wywala check i EPC. Do tej pory wymieniono przepustnice, gruchę turbo, zawór DV. Na jakiś czas pomogło po czym znów problemy. Auto poszło do warsztatu i okazało się, że padł napinacz łańcuszka. Razem z tym wymieniono od razu rozrząd. Dzwoni mechanik wszystko OK. Ledwo do domu dojechałem. Podłączam a tu błędy 16705 i 17796. Auto chodzi tak samo na Pb i LPG Ktoś wie co jeszcze może być??
  4. podczas diagnostyki sprawdziłem napięcie alternatora 13,4, wymieniłem 14,4 poszedłem dalej doszedłem do zaworu DV. Przepuszczał. Wymieniony. Założony nowy i elegancko. Pojeżdżone, dobrze miał wstawiane i nic, żadnych błędów. Pojechałem do sklepu, zrobiłem zakupy odpalam i po dodaniu gazu 17579 oraz 16905. Skasowałem i wrócił. W sylwestra przejazd i nic zero błędów. Wróciłem też nic. Już nie wiem co może jeszcze być. Czego się nie dotknę to rozwalone! Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Może jakiś magik w Łodzi lub okolicach, który ogarnia LOGI. Może tam wypatrzy jakiś błąd
  5. Komp był rozłączony, przedmuchany, szczoteczka wszystko przeczyszczony. Auto kilka dni już stoi w garażu. Po zabawie w czyszczenie na postoju ok. Wyjazd i po mocnym wciśnięciu pedału przyspieszania samochód traci moc. I znów błędy 17579 i 17950.
  6. Dodatkowo wyskakuje błąd 16705 (czujnik g28) Silnik pow. 2500 wariuje i od razu błędy. Wykręcając się na obroty wchodzi na nie nierówno.
  7. Troszkę syfu to zasłoniło, do tego ciasno tam niemożliwie. Wymieniono. Dostęp od dołu.
  8. Drodzy koledzy, potrzebna pilna pomoc. Gdzie znajduje się czujnik g28. Od razu dodam, że nie przy filtrze oleju. Wywala błąd a w znalezionych solucjach powinien być przy filtrze oleju. Tam go nigdy nie było. Pomoże ktoś?? albo ja go nie widzę.
  9. Komp suchy jak pieprz. Wtyczka przy przepustnicy tez idę dalej
  10. Drodzy forumowicze, Ostatnimi czasy miałem problem z obrotami silnika podczas jazdy przy obciążeniu inaczej przy mocnym przyspieszaniu zapalała się kontrolka kontroli trakcji i EPC. Po wyłączeniu i włączeniu jeszcze raz silnika problemu stawał jednakże przy próbie wyprzedzania czy mocniejszego przyspieszania powtarzało się to cały czas aż w końcu silnik bardzo mocno falował i nie dał się wkręcić powyżej 1500 obrotów. Podłączyłem komputer wyszła masa błędów przepustnicy. Przepustnica wymieniona na początku było ok problem powrócił i wyświetla kody jak w temacie 17 579,17950. Może to nie by
  11. Powiem tak, wymieniłem tłoczki, gumki, klocki i tarcze. nie minęło 2 miesiące i znowu to samo!
  12. Odgrzanie tematu! wymienione tarcze, klocki, prowadnice, tłoczki, wszystkie gumy, przewód elastyczny. I dupaaaa. Po 400 km znowu piszczą podczas hamowania. Po zatrzymaniu i ruszeniu po jakims 1 obrocie koła nawet słychać aż jęk, krótki. Już tracę cierpliwość.
  13. Czyli jednym słowem klocki do śmieci i tyle
  14. Fajnie... rezonans ale czym jest spowodowany skoro oba klocki maja sprężyny ?
×
×
  • Create New...