Jump to content

luki82ezg

Pasjonat
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About luki82ezg

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szanowni Panowie i Panie, Dużo tu bicia piany a mało konkretów. Jednemu przeszedł przegląd, innemu nie. Jednemu zatrzymali dowód, drugiemu nie. Nie każdy, kto kontroluje zwraca uwagę na konkretne rzeczy albo banalnie się po prostu nie zna na tym co robi. Nie chcę się za bardzo wymądrzać ale jeśli na przeglądzie coś przechodzi to nie znaczy, że jest legalne ale nie twierdze, że do końca mądre. Przeczytałem ten wątek i mam do Was parę sugestii: 1. Nie ma czegoś takiego jak linia odcięcia jest tylko GRANICA ŚWIATŁA I CIENIA. To dlatego światła nazywają się asymetryczne i mają za zadanie nieemitowanie światła na wprost tylko możliwie blisko nawierzchni drogi i nieoślepianie osób z przeciwka. 2. Każdy reflektor ma oznaczenie jakie źródło światła może być w nim zamontowane. - HC/R - halogenowe światło mijania albo drogowe - HCR - halogenowe światło mijania i drogowe - DC - wyładowcze mijania (xenon) - DL lub DRL - światła do jazdy dziennej Każde zamontowanie źródła światła niekompatybilne z obudową reflektora jest niedozwolone. Jeśli nie ma naniesionego symbolu to nie można takiego źródła montować. To chyba proste. Możecie wierzyć bądź nie, producenci wydali miliony dolarów, euro, rubli czy jakiejkolwiek waluty chcecie na konstrukcję tego urządzenia jakim jest reflektor. Jeśli chodzi o HID to się zgadzam, że dla własnego bezpieczeństwa trzeba to wymontować. Temperatura palnika HID w oprawie do świateł halogenowych jest za wysoka i może spowodować co najmniej odkształcenie, uszkodzenie elementów reflektora do pożaru włącznie. Dodatkowo obciąża dodatkowo układ elektryczny. Kto się ze mną nie zgadza ma do tego prawo i jego odpowiedzialność nie moja. Co do LED to jeśli zachowuje granicę światła i cienia to polecam. Sam mam LED przy ustawieniu skandynawskim świateł, więc uruchamiają się od razu. Dla mnie super sprawa, odpada zakup za jakieś kilkaset złotych świateł do jazdy dziennej. Na razie mam niedługo takie rozwiązanie i mi się podoba. Zobaczymy jak będzie później. Jeśli do czegoś się przydałem to polecam się na przyszłość.
  2. Dlaczego niby twierdzisz, że nie wolno w PL jeździć na LED?? Do tego jakoś nie znalazłem artykułu, o którym mówiłeś. Jak możesz to PAWISCO podrzuć link.
  3. Witam Wszystkich Forumowiczów !
×
×
  • Create New...