Jump to content

luki82ezg

Pasjonat
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About luki82ezg

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W gazie były wymienione wtryski i strojona od nowa. Okazuje się, że to nie wszystko. trochę się załamałem. W niedzielę miałem jechać na wakacje. Nie pojadę teraz 800km
  2. wiedzialem ze bedzie cos niedobrego. Przepływka to nie problem 400,- i po sprawie ale ta szczelność
  3. Zrobione logi dynamiczne :)! Dynamiczny: Grupy 002, 032, 033: Grupy 002, 032, 033 Pb: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy 002, 032, 033 LPG: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy 115, 118 LPG: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy 115, 118 Pb: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  4. zrobie jutro lub pojutrze nie ma mnie na razie w domu
  5. widzę, że na lpg sonda wariuje. Powiem szczerze, że muszę zdać się na Waszą wiedzę bo ja nie bardzo kumam o co tu chodzi i dlaczego.
  6. Drodzy Koledzy nowe logi po wymianie wtrysków gazu i kalibracji wszystkiego błąd znowu powrócil Statyczny: Pb Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_qJdl59J.html LPG Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_pzMz4W1.html LPG Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_E9OF3.html
  7. Błędy pokasowane przed każdym logiem pomimo, że ich nie było. Dobrze zrobię 002 032 033 statycznie. Nie jestem specem ale w odróżnieniu od Pb na LPG sonda dziwnie się zachowuje. Do dynamicznych potrzebuję wyjechać na autostradę więc jeszcze chwilka.
  8. Drodzy Forumowicze, po wielkiej walce z programem bardzo Was proszę o analizę logów statycznych (na razie) z grupy 002 i 033 Wyskakuje mi co jakiś czas błąd słabej mieszanki. Statyczny Pb: Grupy 002, 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum oraz Statyczny LPG: Grupy 002, 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum (lpg) Z góry dziękuję za pomoc
  9. Panie i Panowie, zrobione wielkie czyszczenie na kompie, zarwana noc ale temat uważam za zamknięty. Dziękuję Wszystkim, którzy starali mi się pomóc. Pozdrawiam Was serdecznie
  10. kabel jakis chinol ale do tej pory na tyle co potrzebowalem wszystko dzialalo. Usuwalo bledy zmienialo ustawienia swiatel itp
  11. Nie gniewaj się ale właśnie o tej wersji pisałem. Po uruchomieniu i próbie połączenia program się wyłącza.
  12. Panie i Panowie, nie od wczoraj mam problem ze zbyt ubogą mieszanką. Mechanik ściemniał i nic nie zrobił. Chciałem wykonać logi ale mój VCDS lite nie obsługuje grupy 00 i od 25 w górę. Pobrałem paczkę programów z forum ale nie komunikują się wcale pojawia się błąd i zamyka się program. Ma może ktoś z Was jakaś wersję działającą odblokowaną??
  13. Po co się unosisz przem8?! Nie piszę, że to uniwersalne rozwiązanie tylko u mnie się sprawdziło. Pojęcia nie mam skąd wziąłeś 5% różnicy skoro na Orlenie 95Pb miała 86 oktanów - badanie politechniki po wypaleniu zaworów w Oplu tankowanym tylko na jednej stacji. Jak zaczęły się problemy to byłem u gazownika i mieszanka była ustawiona dobrze, wszystkie parametry sondy, logi i Bóg jeden wie co jeszcze. Brak błędów, nieprawidłowości. Sam nie wiedział, gdzie leży przyczyna. Nie sugeruję, że to rozwiązanie jest jedyne i niezawodne ale jest najtańsze i najmniej kłopotliwe. Doczytałeś do końca? Widać nie.
  14. Witam Wszystkich serdecznie, A4/B6 1,8t BFB z LPG mam od stycznia. W pewnym momencie pojawił się błąd 17536 (P1128) czyli "Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)". Mając interface usunąłem błąd lecz pojawiał się ponownie. Zacząłem wertować forum i inne źródła. Niestety mojemu przerażeniu okazało się, że konieczne są logi statyczne dynamiczne i cholera wie co jeszcze. Spotkałem dawnego znajomego, który zajmował się montażem instalacji LPG, który powiedział jedno - ZMIEŃ STACJĘ GAZU!!!. Przez kilka miesięcy sprawdziłem tą teorię tankując zwracając dokładnie uwagę na to co się dzieje. Niestety tankując na SHELL wyskakuje błąd. Tankując na ORLEN tam, gdzie mam najbliżej żadnych błędów. Sprawdziłem to kilkukrotnie. Tu moja rada dla osób z tym samym problemem. Nie ma co robić za dużo czy ingerować w oprogramowanie i szukać nie wiadomo jak głęboko. Jeśli oczywiście błędy po mimo zmiany stacji powrócą wtedy należy brnąć głębiej i szukać przyczyny ale najpierw najtańsze i najmniej inwazyjne metody. Pozdrawiam Wszystkich
  15. Szanowni Panowie i Panie, Dużo tu bicia piany a mało konkretów. Jednemu przeszedł przegląd, innemu nie. Jednemu zatrzymali dowód, drugiemu nie. Nie każdy, kto kontroluje zwraca uwagę na konkretne rzeczy albo banalnie się po prostu nie zna na tym co robi. Nie chcę się za bardzo wymądrzać ale jeśli na przeglądzie coś przechodzi to nie znaczy, że jest legalne ale nie twierdze, że do końca mądre. Przeczytałem ten wątek i mam do Was parę sugestii: 1. Nie ma czegoś takiego jak linia odcięcia jest tylko GRANICA ŚWIATŁA I CIENIA. To dlatego światła nazywają się asymetryczne i mają za zadanie nieemitowanie światła na wprost tylko możliwie blisko nawierzchni drogi i nieoślepianie osób z przeciwka. 2. Każdy reflektor ma oznaczenie jakie źródło światła może być w nim zamontowane. - HC/R - halogenowe światło mijania albo drogowe - HCR - halogenowe światło mijania i drogowe - DC - wyładowcze mijania (xenon) - DL lub DRL - światła do jazdy dziennej Każde zamontowanie źródła światła niekompatybilne z obudową reflektora jest niedozwolone. Jeśli nie ma naniesionego symbolu to nie można takiego źródła montować. To chyba proste. Możecie wierzyć bądź nie, producenci wydali miliony dolarów, euro, rubli czy jakiejkolwiek waluty chcecie na konstrukcję tego urządzenia jakim jest reflektor. Jeśli chodzi o HID to się zgadzam, że dla własnego bezpieczeństwa trzeba to wymontować. Temperatura palnika HID w oprawie do świateł halogenowych jest za wysoka i może spowodować co najmniej odkształcenie, uszkodzenie elementów reflektora do pożaru włącznie. Dodatkowo obciąża dodatkowo układ elektryczny. Kto się ze mną nie zgadza ma do tego prawo i jego odpowiedzialność nie moja. Co do LED to jeśli zachowuje granicę światła i cienia to polecam. Sam mam LED przy ustawieniu skandynawskim świateł, więc uruchamiają się od razu. Dla mnie super sprawa, odpada zakup za jakieś kilkaset złotych świateł do jazdy dziennej. Na razie mam niedługo takie rozwiązanie i mi się podoba. Zobaczymy jak będzie później. Jeśli do czegoś się przydałem to polecam się na przyszłość.
×
×
  • Create New...