Skocz do zawartości

XsiX

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O XsiX

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    Mazowsze/WM

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

434 wyświetleń profilu

Osiągnięcia XsiX

0

Reputacja

  1. Wszystko po kolei, najpierw trzeba zrobić dobrą podstawę pod najważniejszą zmianę. Nie taki cel tematu, żeby pokazać wykres na 300km bo to nic nadzwyczajnego tylko żeby czegoś ewentualnie się dowiedzieć.
  2. Hello, koniec końców sprzęgło zostało zmienione na jednomasa. Wystrugałem też TIP'a i założony bov Forg. Założyłem wtryski z BEX'a 320cc bo takie akurat miałem i zawsze trochę to wydajniejsze od tych z BFB, jednak za dużo też nie pozawalają zaszaleć. No i powolutku coś tam robię w sofcie, póki co do ok 4500obrt +- 1bar później spadające do 0,7b. AFR 12-12,2. Jeszcze zapłonu muszę zobaczyć czy da radę coś dołożyć. W końcu zaczyna być czuć, że jest turbo, do celu wiadomo brak jeszcze najważniejszego ale powolutku do celu.
  3. Na LPG od ok 5000rpm mocno ubogo z paliwem. Poza tym wygląda, że jest okejka.
  4. XsiX

    Wyłączenie sond,

    Zależy jeszcze jak wyłączy to sondę czy ją całkowicie wyłączy czy tylko wywali jej diagnostykę żeby check nie świecił. Ale to sobie vagiem sprawdzisz jak działa/czy działa po wyłączeniu.
  5. XsiX

    Swist turbiny

    Może hamownia taka ? Co pokazuje przepływka ? edit, coś mnie się tematy pomieszały. przepraszam
  6. XsiX

    Wałek od ADRa do BFB

    A konkretnie z którego ADR'a wałek jest ten "lepszy" , na wąskim czy szerokim kanale ?
  7. XsiX

    Turbo z 2.7bit. Do 1.8t

    K03 chyba również w s4, k04 były w 2.7bit rs4
  8. O co chodzi z tym polerowaniem kanałów ? Wydech oprócz dp seria ?
  9. To już chyba zamiast tego DP bym wolał coś zrobić z IC, albo drugi dołożyć albo centralny. Moim zdaniem samo założenie DP jakoś specjalnie nie odblokuje kiedy reszta wydechu słomka. Natomiast brak wydajnego IC mocno odczujesz i będziesz czuł jak im bardziej nagrzane powietrze tym słabsze auto.
  10. Plik nie ma błędów. Coś tam pomieszane w doładowaniu, reszta jak zapłon, paliwo itp nie ruszona.
  11. Może w tym czasie co chodzi na pb zdąrzy przepalić lpg które pójdzie w kolektor, a jak odrazu zgasi na lpg to wszystko zalega kolektorze, później w połączeniu z dawką rozruchową pb zimnego silnika robi się dawka ciężka do przełknięcia. Może też być nieszczelność wtrysków lpg. Można w ramach testu szczelności ściągnąć przewód podciśnienia i zasilający wtryski lpg.
  12. Możesz mieć rozwalony reduktor lpg i Ci puszcza gaz podciśnieniem do kolektora. Dlatego ciężko pali bo zalewa.
  13. Czy duży hałas czy nie to już zależy co kto rozumie pod pojęciem duży Ale przelot 2,5' czy 2,75' tylko z końcowymi wydechami tuningowymi to musi się drzeć nie ma bata, moim zdaniem. Jednak środkowy który będzie spełniał swoją funkcję i wyciszał to też musi być coś wyższej półki, jakieś maleństwa po 200zł jakoś specjalnie tego nie robią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...