tomekp94

Pasjonat
  • Zawartość

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomekp94

    Informacje

    • Płeć
      Nie ustawione
    • Imię
      Tomek
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. dajesz do gazownika on wytnie to i zaślepi, filtr się wyrzuca i łączy przewody
    2. nie montój zawoli do 1.8t tylko kme twin, ac r02 twin, a do serii to i kme tur starczy. żadne goldy bo przerosty będą. możesz jeszcze ac r01 250 ale to żależy jak trafisz bo dóżo awaryjnych jest. wtryski do serii baracuda 115 starczą. do modzonego baracuda 130 lub lpg tech yeti 140
    3. nie montuj z tdi bo mało zmieni na fmic.pl masz zestaw fmic do a4 b6 do b7 też pasuje i lepszy rdzeń ma czuć dużą różnice w mocy. ten z tdi to za duży chyba u mnie w b6 550x180x65 wszedł i to po odcięciu dolnej krawędzi belki
    4. na lato 270 km jest dobrze da sie jeżdzić ale deszcz lub mróz to już słabo, esp na 1.2.3 miga też myśle nad quattro za 1500 można 5 biegowe kupić
    5. te logi co na pb to słabo z paliwem soft do poprawki lub podmień przepływke bo jak na ten boost przepływ mały, jakie tam masz graty lpg ? daj logi na lpg to bd wiadomo ale pewnie nie ustawione prawidłowo lpg tylko na mapki i autokalibracja
    6. można też k04064 z s3 wsadzić i robisz 300/400 z 3000 zł pewnie wyjdzie a hybryda k03 to 2 tys i 270 km bd a dp fmic i tip i tak musisz robić, odrazu wsadzaj k04 ja mam hybryde i żebym teraz robił to było by większe turbo. 260-270 km w ośce na 1 biegu na suchym asfalcie gubi trakcje na 235/45/17 a na mokrym to 1,2 gubi cały czas i na 3 czasami też. Do takiej mocy najlepiej dołożyć quattro
    7. Mam w a4 1.8t fmica tip wtryski hybryde k03s i dp myśle nad założeniem kolektora żeliwnego turboworks z allegro, montował ktoś taki ? daje to coś ? czy tylko póżniejsze wstawanie turbo na aktualnym setupie jest ok 260km 360 nm
    8. ngk pfr6q lub bkr6e do serii a po modach pfr7q/bkr7e
    9. Zobacz ofertę intercooler bex 1.8t prawy swap komplet,ic lewy, kierownice ic, radio pioneer, reduktor lpg kme gold turbo Mam do sprzedania swap inteercoolera z 1.8t bex prawy za 350 zł mam jeszcze ic lewy z bex 2 kierownice powietrza na ic, radio pioneer kdc 161ur , przepustnice 1.8t nowsze na sondzie szerokopasmowej, reduktor kme gold turbo po regeneracji, http://allegro.pl/intercooler-prawy-1-8t-a4-b6-bex-swap-8e0145804-i7078425472.html reszta w inne przedmioty sprzedającego info na priv Cena 350,00 zł Dodający tomekp94 Wysłano 07.12.2017 Kategoria Audi A4 B6/B7
    10. Mam do sprzedania swap inteercoolera z 1.8t bex prawy za 350 zł mam jeszcze ic lewy z bex 2 kierownice powietrza na ic, radio pioneer kdc 161ur , przepustnice 1.8t nowsze na sondzie szerokopasmowej, reduktor kme gold turbo po regeneracji, http://allegro.pl/intercooler-prawy-1-8t-a4-b6-bex-swap-8e0145804-i7078425472.html reszta w inne przedmioty sprzedającego info na priv
    11. http://www.iparts.pl/czesc/pompa-paliwa-pierburg-702550630,0-5-702550630-952751.html?utm_source=Criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=criteo_lowerfunnel taka powinna dać rade seria do 300 starcza
    12. u mnie turbo od peruna trzyma moment w linii prostej do 5500 ok, na hybrydzie bez tipa i fmica było 260km 360 nm na boscie 1,4 bar. teraz mam bosta 1.3 tip i fmic ale jeszcze nie mierzone a idzie dóżo lepiej
    13. zepnij wyjscie map w reduktorze, kolektor i mapsensor trójnikiem i wywal ten sylikonowy wężyk i wstaw zbrojony 5mm na opaski
    14. 58l wchodzi ale drozsza sporo, 650x230, mozna i wyzsza dac ale podloga w góre pójdzie
    15. zawsze będzie olej w lpg najlepiej to zamontuj filtr alex360 z odstojnikiem ale włókno szkalne brc te co masz podobno też daje rade