tomekp94

Pasjonat
  • Zawartość

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomekp94

    Informacje

    • Płeć
      Nie ustawione
    • Imię
      Tomek
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. zawsze będzie olej w lpg najlepiej to zamontuj filtr alex360 z odstojnikiem ale włókno szkalne brc te co masz podobno też daje rade
    2. opaski dałem w większości ori te z fmica nie pasowały garb duży jest tylko okrągły a nie stożek jak w serii ale narazie trzyma wie ktoś może czy da sie tego fmica niżej zamontować ? bo mi wychodzi że żeby niżej był to trzeba kratki centralne i boczne wywalić i zderzak więcej podciąć bo niżej to trzeba fmica do przodu bo przewód klimy przeszkadza. Na dole mam jeszcze miejsce fmic sięga do końca centralnej kratki
    3. będe w tygodniu montował ac r02 twina u siebie 250 km było zmierzone a teraz fmic i tip wpadł to pewnie więcej ma to napisze jak to się sprawuje
    4. na jakim afr w 1.8 t jest największa moc ? Mam u siebie lambda 0.80 przy pełnym obciążeniu do odcinki a myślałem żeby na 0.75 ustawić na górze, boosta mam 1.3 bar do 5500 ok
    5. chcesz hybryde wysyłaj do perun turbo ja mam i polecam 1.5 bar może dmuchnąć, jak żeliwo popękane to 2 tys ok koszt ale jakośc bez porównania te z allegro od karambola to 3 tys km i luz na wirniku że tylko do wymiany sie nadaje . na perunowej było u mnie 260km 360nm bez tipa i fmica na 1.4 bar, teraz na 1.3 tip i fmic pewnie wiecej pokaże
    6. może być też że turbo sie kończy i masz coś z paliwem nieszczelnośc lub pompa pada, zapłon na górze zdjąc troche jak nie będzie cofac to będzie bardziej jadowity, ja na serii k03s miałem cos ok 190 gram 223km 333nm
    7. to chyba turbo do poprzecznego 1.8t k04, na k03 hybrydzie mozna 280 osiagnac na fmic tip i dp
    8. z tym kolektorem to bym kazał nowy mu kupic jak ten zniszczył. Co do golda to będzie się pompował na 3,5 bar, przy puszczaniu gazu z pełnego boosta może samochód gasnąć no chyba że jakoś ogarniente w programie jest że sobie poradzi. Słabo to zamontowane i pewnie też tak wyregulowane podejrzyj korekty na 33 i 32 na vagu to będzie wiadomo co jest
    9. Zestaw z fmic.pl do bexa b6 pasuje po montazu rury dv z bfb . Trzeba podciac belke i zderzak trochę ale cena za to za wysoka, bo w zestawie jest kolano 90 st L . Kolanko 90 st równoramienne te 2 sr 51 mm, 2 laczniki 45 st 57 na 51 mm . 1 lacznik 35 st chyba ,63 na 51 mm ten do przepustnicy bardziej by pasowal 45 stopni
    10. w 1.8t przy 1.3 bar też icka serie rozsadziło i tez dolna ścianka
    11. nie montuj żadnego stożka bo to nic nie da u mnie 4 gramy dało na przepływce przy teście bez filtra. Załóż tip z nierdzewki i już masz 20 gr na przepływie i do tego mozesz wkładke pipercross lub k&N to też z 4 gramy da ale ogólnie filtr mało zmienia tylko syczy jak puszczasz gaz na początku fajnie ale potem sie znudzi i bd chciał do serii wrócic https://www.olx.pl/oferta/tip-sztywny-dolot-1-8t-a4-a6-passat-CID5-IDk43yV.html#6be03cf994 ja brałem u tego sprzedawcy polecam dobra jakość
    12. jak by ktos chciał to mam 2 ic z bexa z rurami i mocowaniami na sprzedaż jak by co to priv.
    13. b7 podobne jak b6 tylko zderzak inny, od b6 powinno pasowac tylko moze byc inny wymiar fmica bo zderzak inny a pod maską to samo co w b6. a 2x smic z bexa to bez sensu on to w serii bex ma 30 stopni a fmic bd tyle mial przy 250 km latem
    14. montuj fmica przy 250 km na 2x smic latem miałem 60 stopni w dolocie 2x smic daje rade tak do 200-220 km tzn na samym programie bez większego turbo tipa itp w 900 zł sie wyrobisz z fmicem jak zestaw z fmic pl kupisz i troche pokombinujesz jak to poskładać do bfb to podejdzie gorzej do bexa