tomekp94

Pasjonat
  • Zawartość

    166
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Lokalizacja
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tomekp94

    ten zestaw z fmic.pl 180x65 da sie zamontować wlotami do góry w zwykłym zderzaku a4 b6, na styk ale wchodzi i wtedy mamy całą powierzchnie chłodzoną tylko trzeba troche na gorąco podgiąć dół zderzaka żeby mocowania weszły i belki mniej trzeba podciąc niż przy montażu wlotami do dołu
  2. tomekp94

    po hybryde do geremiego sie odzywaj tam największe moce. Jeszcze masz w allegro k04 tfsi hybryda k03 na kolektorze k04 to ciekawa opcja od karambola, dolot i przewody pasują tylko trzeba adapter kolektora wydechowego i downpipe przerobić a te żeliwo k04 przepchnie dóżo więcej niż k03 bo k03 to 270 km max na dobrym setupie geremi też może taką zrobi jak zapytasz
  3. tomekp94

    u mnie na wolnych korekta była 5 % długa i nierówno pracował zanim korekta sie ustawiła. pod obciązeniem ok i wtryski nie reagowały na regulacje na wolnych obrotach i przy bardzo wolnej jeżdzie były korekty krótkie 15, a długa i krótka w całym zakresie ok 0 i rozjezdzało to długą korekte
  4. tomekp94

    coś wpadło w wirnik albo brak smarowania luz na wirniku i tarło o obudowe
  5. tomekp94

    z saba nie kupuj nie da się ich dobrze skalibrować 2 tunerów u mnie próbowało, ale może wtryski były złe. z bama możesz ale one są małe i szybko ich braknie najlepsza opcja i w podobnej cenie to bosch 012 szare nr 0280156012 ja mam takie i już ponad rok działają przy 270 km do 200 km też się nadadzą i będziesz miał spory zapas ja kupowałem po ok 90 zł za sztuke i masz nowe pewne wtryski a nie jakieś używki co nie wiadomo jak leją
  6. tomekp94

    W a4 Zaczely wypadac zaplony i po wyjeciu listwy paliwowej wylecialo z niej dozo jakby rozpuszczonej gumy sitka we wtryskach tez byly tym zapchane. Co to jest ? Mozliwe ze przewod paliwowy gumowy ten pod maską sie luszczy ?
  7. tomekp94

    jak masz zrobionego softa pod 98 to na 95 będzie cofać i nic na to nie poradzisz cofnij w sofcie zapłon o te 3 stopnie i nie będzie cofać ale moc spadnie. Cofać jeszcze może jak masz złe afr lub kompresja nie równa ale logów nie dałeś
  8. tomekp94

    lepiej kup zestaw z fmic.pl za 900 zł albo z turboworks.pl lepszy ok 1000 a różnica w porównaniu z dsmic dóża.
  9. tomekp94

    nie kupuj tej z bexa bo to bez sensu. Lepiej zrób ze swojej hybryde na k04 i do 280 km wyciągnie . Odezwi sie do geremi vag garage to ci zrobi. 1400-2000 ok to kosztuje
  10. tomekp94

    mam seie z mojego bex ster z końcówką as powinien pasowac a4 moje ori soft.bin
  11. dajesz do gazownika on wytnie to i zaślepi, filtr się wyrzuca i łączy przewody
  12. tomekp94

    nie montój zawoli do 1.8t tylko kme twin, ac r02 twin, a do serii to i kme tur starczy. żadne goldy bo przerosty będą. możesz jeszcze ac r01 250 ale to żależy jak trafisz bo dóżo awaryjnych jest. wtryski do serii baracuda 115 starczą. do modzonego baracuda 130 lub lpg tech yeti 140
  13. tomekp94

    nie montuj z tdi bo mało zmieni na fmic.pl masz zestaw fmic do a4 b6 do b7 też pasuje i lepszy rdzeń ma czuć dużą różnice w mocy. ten z tdi to za duży chyba u mnie w b6 550x180x65 wszedł i to po odcięciu dolnej krawędzi belki
  14. tomekp94

    na lato 270 km jest dobrze da sie jeżdzić ale deszcz lub mróz to już słabo, esp na 1.2.3 miga też myśle nad quattro za 1500 można 5 biegowe kupić
  15. tomekp94

    te logi co na pb to słabo z paliwem soft do poprawki lub podmień przepływke bo jak na ten boost przepływ mały, jakie tam masz graty lpg ? daj logi na lpg to bd wiadomo ale pewnie nie ustawione prawidłowo lpg tylko na mapki i autokalibracja