Skocz do zawartości

tomekp94

Pasjonat
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomekp94

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomekp94

0

Reputacja

  1. seria czy po sofcie ? np u mnie 270 km potrafi 20 lpg spalic przy ostrej jezdzie. jak nie to lpg do regulacji po korektach
  2. pewnie ci wtryski lpg nierówno leją trzeba zmnienić wtryski i świece. Też mam lpg i wszystkie swiece brązowe. Slinik równo pracuje na wolnych obr czy czuć jakies szarpnięcia czasami ? jak tak to wtryski
  3. Downpipe mam taki z wyciszeniem jakby tlumik jest pelny przelot tylko srodkowy seryjny ale to tez przelot. Jak dla dzwieku to trzeba jeszcze w srodek mniejszego cos wstawic bo za cicho. Masz na yt film poeownanie wydechów a4 1.8t z a4 klub to u mnie tak samo jest
  4. ja np mam coś ok 270 km i końcowe przeloty dodały troche mocy. Srodkowy wyciołem na próbe i jak sie wolno jezdzi to fajnie ale w rezonans wpada ok 3 tys na wyższych biegach i buczy, wstawie spowrotem ori środek to i tak przelot to nie ma co więcej kombinować
  5. a niezauważyłem przewodu, to wsadzenie tłumika turboworks nic pewnie nie pogłośni ? chyba wytne środek i zobacze jak będzie bo teraz na końcowych proex to to samo co seria a katalizatora nie mam, żebym wiedział że to przelot w serii jest to bym wziął głośniejsze tłumiki
  6. no mam taki sam ale ciekawe czy w srodku jakichś przegród nie zrobili ? z zewnątrz wygląda na przelot, w quattro napewno jest przelot bo tam nic innego nie wejdzie ale w ośce to nie wiem.
  7. na forum w tym temacie pisali ze środek jest komorowy, mam ośke i założyłem końcowe proex najcichsze i jest głośność serii bardziej basowa i chce założyć na środek przelot turboworks żeby było troche głośniej, masz jakieś zdjęcie rozciętego środkowego z fwd 1.8t ?
  8. montował ktoś tłumiki turboworksa zamiast środkowego (te duże) który kupić żeby było łatwo wspawac prosty i y pipe z ori wziąść czy 3 wylotowy ?
  9. z przeladowaniem to raczej soft słaby, też tak miałem jak mapa n75 z bexa była jedz do ogarniętego tunera na poprawke, ale na początek wyczyść zawór n75 i do softa na 1,1 bar przydały by się większe wtryski 440ccm pewnie teraz masz seryjne z bexa i pętlą ale paliwa jeszcze starcza
  10. tomekp94

    FMIC 180mm

    ten zestaw z fmic.pl 180x65 da sie zamontować wlotami do góry w zwykłym zderzaku a4 b6, na styk ale wchodzi i wtedy mamy całą powierzchnie chłodzoną tylko trzeba troche na gorąco podgiąć dół zderzaka żeby mocowania weszły i belki mniej trzeba podciąc niż przy montażu wlotami do dołu
  11. po hybryde do geremiego sie odzywaj tam największe moce. Jeszcze masz w allegro k04 tfsi hybryda k03 na kolektorze k04 to ciekawa opcja od karambola, dolot i przewody pasują tylko trzeba adapter kolektora wydechowego i downpipe przerobić a te żeliwo k04 przepchnie dóżo więcej niż k03 bo k03 to 270 km max na dobrym setupie geremi też może taką zrobi jak zapytasz
  12. u mnie na wolnych korekta była 5 % długa i nierówno pracował zanim korekta sie ustawiła. pod obciązeniem ok i wtryski nie reagowały na regulacje na wolnych obrotach i przy bardzo wolnej jeżdzie były korekty krótkie 15, a długa i krótka w całym zakresie ok 0 i rozjezdzało to długą korekte
  13. coś wpadło w wirnik albo brak smarowania luz na wirniku i tarło o obudowe
  14. z saba nie kupuj nie da się ich dobrze skalibrować 2 tunerów u mnie próbowało, ale może wtryski były złe. z bama możesz ale one są małe i szybko ich braknie najlepsza opcja i w podobnej cenie to bosch 012 szare nr 0280156012 ja mam takie i już ponad rok działają przy 270 km do 200 km też się nadadzą i będziesz miał spory zapas ja kupowałem po ok 90 zł za sztuke i masz nowe pewne wtryski a nie jakieś używki co nie wiadomo jak leją
  15. W a4 Zaczely wypadac zaplony i po wyjeciu listwy paliwowej wylecialo z niej dozo jakby rozpuszczonej gumy sitka we wtryskach tez byly tym zapchane. Co to jest ? Mozliwe ze przewod paliwowy gumowy ten pod maską sie luszczy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...