Skocz do zawartości

Poooolek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Poooolek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Poooolek

0

Reputacja

  1. Mysle że jak zalozysz taki temat to ludzie sie znajdą bo obecnie ten CAT z DP czy samo DP I zostawienie seryjnej rury dalej jest troche bez sensu... patrząc na zaburzenia przepływu. Działa ale mogłoby działać lepiej. Powinno się to zrobić za 1 zamachem I pozamiatane.
  2. Nie mam problemu z flanszą ale... śruby nie leżą prostopadle do flanszy po skreceniu, jedna zawsze jest lekko po skosie bo pozycja otworu wypadła Ci lekko po promieniu, ale może to tylko mój przypadek W każdym razie wykonanie jest bdb I Cat już przerabia CO na CO2 Czy Rurę dalej tj: flansza przy plecionce, plecionka i potem zejście do środkowego tłumika na 2 rureczki, też byś mógł wyspawać?
  3. Wszystko git, montaż jest praktycznie bezproblemowy a wykonanie na najwyższym poziomie (musiałęm lekko splanować flansze od strony turbo bo spaw Ci wyszedł do zewnątrz i bałem się o spasowanie płaskie-płaskie), zobaczymy na przeglądzie za 2 tygodnie jak spalinki. Restrykcji nie ma w stosunku do pustej puchy, jedzie tak samo, ciut wcześniej się zbiera. Śruby w komplecie to duży plus. Jakiej średnicy dałeś rurę od strony wydechu? Muszę wyspawać sobie kontynuację downpipe bo z serią robi się brzydki uskok a zapomniałem zmierzyć. Żebyś mógł się udoskonalać: Otwóry w uszczelce od strony turbo, za małę, montaż niemożliwy (trzeba powiekszyć lekko, mysle ze tak 2-3mm na średnicy wystarcza). Otwory na flanszy od strony wydechu są lekko przekoszone, moglbyś robić ciut większą żeby nie sprawiały problemu Btw. przez pierwsze 10km waliło spalenizną, I nie wiem czy to kwestia CATa czy kwestia pasty której użyłem, ale jeśli wszystko złożycie i zacznie śmierdzieć to się nie przejmujcie za szybko :) Btw, ładnie zmieniają kolorek te śruby i CAT po nagrzaniu ;)
  4. Cześć, Składał ktoś może 1.8T na Hybrydzie od: https://www.olx.pl/oferta/turbosprezarka-hybryda-k03-k04-064-audi-vw1-8-t-280km-CID5-IDlnnZG.html#717f29d9e3 Wszystko wyglada fajnie, turbo I kompresor są na prawde z 064, pytanie jak u nich z wykonaniem I zywotnoscia?
  5. Kat pod jakie moce do 1.8T? jaka cena koncowa kompletu bedzie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...