Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie logi zrobić, ocena logów 1.8T BFB


wsółek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam Audi A4 B6 1.8T serii 163 BFB auto jest po programie

Chciałbym wykonać logi żeby sprawdzić czy moje turbo działa prawidłowo

Z autem nie dzieje się nic ładnie przyśpiesza wszystko OK
Chce tylko zrobić i zobaczyć jak turbo pompuje

Jak możecie to napiszcie jakie grupy trzeba zrobić (pod którą grupą co się sprawdza) i jakie powinno być doładowanie w BFB

I przy okazji może jakieś inne grupy warto zrobić ?

Czekam na odpowiedzi
Z Góry dzięki

Pozdrawiam :hi:

Edytowane przez wsółek
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdą grupe robić osobno?czy moge robić po 2 tak jak napisałes

Te logi do zrobienia to dynamiczne?

A możesz mi napisać jeszcze która grupa co mierzy będę wdzięczny

Edytowane przez wsółek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej po 2 te logi dynamicznie statycznie możesz zrobić sobie 032 widać tam skład mieszanki długoterminowy

002 to przepływka

033 praca sondy lambda

115-118 praca turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a statyczne to na biegu jałowym włączam log i okolo 30s czekam i gotowe?

a dynamiczne to 1500 obrotow trójka pedał w podłoge i do 4200 minimum tak ?

Te logi zrobić tylko na PB czy na LPG też zrobić ?

Edytowane przez wsółek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób dynamicznie na pb wcześniej skasuj błędy nawet jak nic nie ma kanały parami 115+118, 003+020, 002+033, na lpg dynamicznie możesz zrobić 002+033.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jade zrobić i wieczorkiem wstawie

Auto jest po programie na kole 205/55 R16 pokazało 206km

Terez został wywalony katalizator i założone koło 235/45 R17

Poza tym podzespoły seria

Logi dynamiczne robiłem tak ze obroty 1500, trzeci bieg, pedał w podłogę do 4200

Logi statyczne bieg jałowy przez około 30s jak coś źle zrobiłem poprawcie mnie

Proszę o ocenę logów

Dynamiczne:

PB

115+118 http://vaglog.pl/log_259757.html

003+020 http://vaglog.pl/log_259758.html

002+033 http://vaglog.pl/log_259759.html

LPG

002+033 http://vaglog.pl/log_259762.html

Statyczne

032 http://vaglog.pl/log_259761.html

Edytowane przez wsółek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra zapomniałem dodać że logi robi się do odcinki, logi w dieslu robi do 4,5 tyś bo tam przy tylu jest odcinka, w bezyna chyba kręci się wyżej? z tych co wrzuciłeś to wygląda że jest wszystko w miare, turbo ładnie wstaje, reszta w zasadzie też ok, na lpg troche go przylewa ale lepiej tak niż miały by być ubogo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki

No na gazie trochę słabszy od dołu trzeba dostroić

Czyli narazie nie ma co robić drugich wszystko OK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No do 4,5 tyś obr jest w miare ok, co się dzieje później nie wiadomo, lpg tak jak piszesz mozna troche lepiej ustawić.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki jak coś będę się kontaktował

Pozdrawiam :hi:


Jakie logi zrobić żeby było widać czy wtryski są dobre?

Bo mam coś takiego że przy 200km/h dzieje się coś takiego jakbym dodawał gazu i puszczał

Albo co innego trzeba sprawdzić


proszę o ocene logów

002+033 http://vaglog.pl/log_261321.html

Edytowane przez wsółek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje tzw że wtryski nie wtryskują wystarczającej ilości paliwa i jest spadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie posiadam A4 B7 1.8T BFB  LPG

Problem jaki mam to ostatnio długo trzeba kręcić zanim odpali, po dłuższym postoju. Zauważyłem ze jak zgaszę na benzynie to odpala normalnie. Jak zgaszę na LPG to trzeba kręcić. Zrobiłem logi na Pb i LPG. Może ktoś to ocenić?. Dodam że mam uszkodzony czujnik temp. bo wskazówka opada i wskakuje dopiero na 90c.

Pb

http://vaglog.pl/log-011_002_S59A8x.html

LPG

http://vaglog.pl/log-011_002_rnh6k1W.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być termostat, nie koniecznie czujnik temp. Wolne obroty, ciepły silnik, grupa, 033. Zrób log 10sekund na LPG i przełącz na Pb na 20sekund. Skończ log.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat raczej jest ok bo temp trzyma dobrze, nie przegrzewa sie. Wskazówka podnosi się gdzieś ok 70st potem opada na chwile i podnosi się na 90st i już tak stoi cały czas. Tylko jak zimny  tak się dzieje. Dziwi mnie dlaczego na LPG w logach jest 99st

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć rozwalony reduktor lpg i Ci puszcza gaz podciśnieniem do kolektora. Dlatego ciężko pali bo zalewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...