Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie logi zrobić, ocena logów 1.8T BFB


wsółek

Rekomendowane odpowiedzi

Może tak być. Ale wtedy chyba by nie było dobrego palenia bo zgaszeniu na Pb? Podejrzewam złą regulacje. Jeśli chodzi o reduktor, to test to wyjeżdżenie LPG (tak żeby było mniej niż pół butli) i zakręcenie zaworu na butli. I patrzysz czy na drugi dzień lepiej pali.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w tym czasie co chodzi na pb zdąrzy przepalić lpg które pójdzie w kolektor, a jak odrazu zgasi na lpg to wszystko zalega kolektorze, później w połączeniu z dawką rozruchową pb zimnego silnika robi się dawka ciężka do przełknięcia.  Może też być nieszczelność wtrysków lpg.  Można w ramach testu szczelności ściągnąć przewód podciśnienia i zasilający wtryski lpg. 

Edytowane przez XsiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, zwonko napisał:

To może być termostat, nie koniecznie czujnik temp. Wolne obroty, ciepły silnik, grupa, 033. Zrób log 10sekund na LPG i przełącz na Pb na 20sekund. Skończ log.

OK zrobiłem statyczne na  LPG  i przełączyłem na Pb

 

http://vaglog.pl/log-002_033_15Z86S.html

 

Zrobiłem też Turbo Pb

http://vaglog.pl/log-115_118_iAfGWZ.html

i LPG

http://vaglog.pl/log-115_118_zRRkn.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych logów nie widać czy lpg rozjeżdza korkety paliwowe, turbo ładuje ok. Jak chcesz sprawdzić jak ustawiona instalacja to zrób loga na lpg 002+033 po skasowaniu błędów. Możesz też sprawdzić jak wyglądają korekty po jeżdzie na lpg w kanale 032.

I napisz jaki masz reduktor i wtryski lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Z tych logów nie widać czy lpg rozjeżdza korkety paliwowe, turbo ładuje ok. Jak chcesz sprawdzić jak ustawiona instalacja to zrób loga na lpg 002+033 po skasowaniu błędów. Możesz też sprawdzić jak wyglądają korekty po jeżdzie na lpg w kanale 032.

I napisz jaki masz reduktor i wtryski lpg.

Pierwszy log jest na wolnych obrotach  002 i 033. (15s na LPG i przełączony na PB)   http://vaglog.pl/log-002_033_15Z86S.html

Czy może  zrobić też dynamiczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrob dynamiczny jak pisalem, zerknij tez w kanal 032 jak juz pojezdzisz troche na lpg. I napisz jakie wtryski i reduktor masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Łukasz13 napisał:

Tak zrob dynamiczny jak pisalem, zerknij tez w kanal 032 jak juz pojezdzisz troche na lpg. I napisz jakie wtryski i reduktor masz.

OK jutro zrobie logi. Wtryski mam Barracuda reduktor SHARK 200KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Z tych logów nie widać czy lpg rozjeżdza korkety paliwowe, turbo ładuje ok. Jak chcesz sprawdzić jak ustawiona instalacja to zrób loga na lpg 002+033 po skasowaniu błędów. Możesz też sprawdzić jak wyglądają korekty po jeżdzie na lpg w kanale 032.

I napisz jaki masz reduktor i wtryski lpg.

Widać widać. Rozjazd jest. Ale tragedia bym tego nie nazwal. Na lpg za ubogo w stosunku do pb. Ciężko jednoznacznie stwierdzić czy te powiedzmy około 6% różnicy mogą powodować problemy z paleniem. Najlepiej jakbyś miał interfejs do gazu i podregulowal wolne obroty. 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zrobiłem dynamiczne na 002 033 i 032. Często mam w błąd 17536   mieszanka za uboga regulacja długoterminowa.

http://vaglog.pl/log-002_033_032_7Xv2M.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za pomoc za tydzień jadę do gazownika, na instalację mam jeszcze  gwarancję do końca lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej pojedz do innego bo ten się raczej nie zna się na robocie skoro puscil auto na ubogiej mieszance. Mówiłeś mu o checku? 

Edytowane przez zwonko
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak mówiłem że dwa razy się zapalił check. Mam jeszcze gwarancję więc niech sprawdzają, najprawdopodobniej mam nieszczelny  reduktor i dlatego źle odpala. Po wizycie napiszę co zrobili i jak auto chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopilnuj żeby wystroili w trasie. Najlepiej na korekty.

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem po wizycie u gazownika, wyczyścili zawór na reduktorze i płukanie wtrysków bo jeden nie domykał się. Po czy na nowo strojenie w trakcie jazdy. Troszkę pojeżdżę i i zrobię logi. Zobaczymy czy check się nie będzie zapalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest identyczny problem, jak zmienię filtr gazu. Gdy przełączne na gaz i silnik zgaśnie (brak gazu w przewodzie do wtryskiwaczy) to później ciężko odpalić. Podejrzewam że coś masz nieszczelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak mówiłem że dwa razy się zapalił check. Mam jeszcze gwarancję więc niech sprawdzają, najprawdopodobniej mam nieszczelny  reduktor i dlatego źle odpala. Po wizycie napiszę co zrobili i jak auto chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przejechałem 1000km i check się nie zapala, wymieniłem czujnik temp. Brak  błędów ale problem z odpalaniem pozostał i po dłuższym postoju dłużej muszę kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...