Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie logi zrobić, ocena logów 1.8T BFB


wsółek

Rekomendowane odpowiedzi

Zakreć sobie raz na noc LPG i zobacz jak będzie palił. Jak lepiej to reduktor pewnie puszcza.
Możesz też sprawdzić co się dzieje gdy przed zgaszeniem z 5 minutek pojeździ/postoi na Pb, jeśli sytuacja się poprawi to regulacja LPG dalej do bani.

 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazownik jeździł i stroił w trakcie jazdy, czuć poprawę że jest ok vcds żadnych błędów nie pokazuje jak wcześniej. Tylko nie raz źle pali  jak 5 min postoju  to ok jak 8 godz to już gorzej. Myślę czy może coś z pompą lub filtrem paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa warto zmienić, próbuj kilka razy przekrecić kluczykiem może to pomoże w odpalaniu. Ale bardzo często reduktor puszcza gaz i potem jest problem bo rano silnik zalewa (zgromadzone paliwo w postaci gazu w kolektorze). I zgadzałoby się że im dłużej stoi tym gorzej. To najprostsza, najszybsza i właściwie nic wiele kosztująca próba i od niej bym zaczął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.02.2017 o 19:38, polop81 napisał:

Gazownik jeździł i stroił w trakcie jazdy, czuć poprawę że jest ok vcds żadnych błędów nie pokazuje jak wcześniej.

Jeśli to że jeździł jest wyznacznikiem dobrego strojenia to byłoby bardzo fajnie. Niestety nie zawsze tak jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przejechałem 1000km jest wszystko OK odpala od strzała spalanie spadło, check nie zapala się. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wiem że odgrzewam kotleta, ale nie chcę zakładać nowego tematu. Prosiłbym szanownych kolegów z większym doświadczeniem o pomoc. W sumie jest to prośba w imieniu mojego kolegi, który posiada A4-kę B7 1.8T BFB. Samochód ma założony gaz, ale szczegółów instalacji nie znam (ewentualnie mogę dopytać). Zdążając do sedna, problem w tym, że ostatnio auto zaczęło mu palić więcej (zarówno na gazie jak i na benzynie) i pojawił się problem z rozruchem po dłuższym postoju. Musi długo kręcić rozrusznikiem lub przestać kręcić jak nie chce odpalić i przy drugim przekręceniu kluczyka pali od strzała. Efekt niezależny od tego czy zostawi auto na gazie czy na benzynie przed zgaszeniem. Posiadam VCDS'a więc zaoferowałem mu pomoc. Sterownik nie zgłasza żadnych błędów. Zrobiłem mu też logi dynamiczne (logowanie na  PB), które zamieszczam poniżej i w związku z tym mam prośbę o ich interpretację kogoś z większym doświadczeniem. Z góry dziękuję za pomoc i wszelkie sugestie co ewentualnie jeszcze możemy sprawdzić.

002-033

http://vaglogi.pl/log-002_033_GPFfCN6.html

003-020

http://vaglogi.pl/log-003_020_BZrQ1.html

115-118 (pierwszy przejazd)

http://vaglogi.pl/log-115_118_nFlUUD1.html

115-118 (drugi przejazd)

http://vaglogi.pl/log-115_118_A97j5.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, przem8 napisał:

Ciśnienie paliwa do sprawdzenia i najlepiej pod obciążeniem.

Rozumiem, że jedyna opcja to manometr, w logach nie ma nigdzie ciśnienia? Pytanie może laickie, ale nie miałem do czynienia z 1.8T. Po prostu pomagam koledze i przy okazji się trochę uczę. 

A czy to turbo dobrze ładuje bo na moje laickie oko to dziwne jest to, że w pierszej fazie zadane ciśnienie jest rzędu 0,7b którego nie osiąga, dopiero potem asymptoycznie dąży do zadanej wartości. Trochę logowałem swoje TDI i parę sztuk kolegów to tam jest zawsze overboost i zbija do zadanego. Z tego co wiem to jest turbo na WG więc inna filozofia niż VNT w TDI PD, stąd pytanie czy tak ma być czy jest coś nie tak z tym doładowaniem? Nie znalazłem też info odnośnie prezpływu jaki powinien być dla tego silnika. Gdzieś znalazłem info że AVJ powiniem mieć między 128-132 g/s. Tu jest maks. 136g/s czy to ok? Dziwią też mnie te stuki tym bardziej, że 2 cylinder nie ma stuków, a największe są na 4. Układ zapłonowy nie domaga?

Edytowane przez Asus1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest w normie prócz ubogiej mieszanki zapewne przez ciśnienie paliwa i przez to są za długie czasy wtrysku. Ciśnienie tylko manometrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie na na to jakieś reguły. znaczy są Ale długo by tłumaczyć. Ma nie pętlić przede wszystkim. Vagi w serii raczej nie przekraczaja tak 17. Bardziej patrz na grupie 033 gdzie wartości powinny być blisko 0 mogą ewentualnie dochodzić do +5 a max 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...