Skocz do zawartości

Asus1986

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Asus1986

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Pabianice

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

91 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Asus1986

0

Reputacja

  1. Ok, wszystko jasne. A mniej więcej jakie powinny być te czasy wtrysku.
  2. Rozumiem, że jedyna opcja to manometr, w logach nie ma nigdzie ciśnienia? Pytanie może laickie, ale nie miałem do czynienia z 1.8T. Po prostu pomagam koledze i przy okazji się trochę uczę. A czy to turbo dobrze ładuje bo na moje laickie oko to dziwne jest to, że w pierszej fazie zadane ciśnienie jest rzędu 0,7b którego nie osiąga, dopiero potem asymptoycznie dąży do zadanej wartości. Trochę logowałem swoje TDI i parę sztuk kolegów to tam jest zawsze overboost i zbija do zadanego. Z tego co wiem to jest turbo na WG więc inna filozofia niż VNT w TDI PD, stąd pytanie czy tak ma być czy jest coś nie tak z tym doładowaniem? Nie znalazłem też info odnośnie prezpływu jaki powinien być dla tego silnika. Gdzieś znalazłem info że AVJ powiniem mieć między 128-132 g/s. Tu jest maks. 136g/s czy to ok? Dziwią też mnie te stuki tym bardziej, że 2 cylinder nie ma stuków, a największe są na 4. Układ zapłonowy nie domaga?
  3. Witam, wiem że odgrzewam kotleta, ale nie chcę zakładać nowego tematu. Prosiłbym szanownych kolegów z większym doświadczeniem o pomoc. W sumie jest to prośba w imieniu mojego kolegi, który posiada A4-kę B7 1.8T BFB. Samochód ma założony gaz, ale szczegółów instalacji nie znam (ewentualnie mogę dopytać). Zdążając do sedna, problem w tym, że ostatnio auto zaczęło mu palić więcej (zarówno na gazie jak i na benzynie) i pojawił się problem z rozruchem po dłuższym postoju. Musi długo kręcić rozrusznikiem lub przestać kręcić jak nie chce odpalić i przy drugim przekręceniu kluczyka pali od strzała. Efekt niezależny od tego czy zostawi auto na gazie czy na benzynie przed zgaszeniem. Posiadam VCDS'a więc zaoferowałem mu pomoc. Sterownik nie zgłasza żadnych błędów. Zrobiłem mu też logi dynamiczne (logowanie na PB), które zamieszczam poniżej i w związku z tym mam prośbę o ich interpretację kogoś z większym doświadczeniem. Z góry dziękuję za pomoc i wszelkie sugestie co ewentualnie jeszcze możemy sprawdzić. 002-033 http://vaglogi.pl/log-002_033_GPFfCN6.html 003-020 http://vaglogi.pl/log-003_020_BZrQ1.html 115-118 (pierwszy przejazd) http://vaglogi.pl/log-115_118_nFlUUD1.html 115-118 (drugi przejazd) http://vaglogi.pl/log-115_118_A97j5.html
  4. Witam wszystkich serdecznie. Nie posiadam wprawdzie Audi, ale jeżdżę vagiem - golf IV 1.9TDI AJM. Noszę się jednak z zamiarem zmiany na Audi stąd moja obecność na forum, które mam nadzieję pomoże mi rozwiać niektóre wątpliwości związane z zakupem nowego samochodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...