Jump to content

zwonko

Pasjonat
  • Content Count

    651
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8

About zwonko

Informacje

  • First name
    Dominik
  • Location
    Tarnów

Car

  • Car model
    Skoda
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2002
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    1Z
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. cięzki silnik do diagnozy. A dynamiczne gdzie?
  2. szczelność najlepiej kompresorem. drugim dobrym sposobem, ale nie tak jak kompresorem to coś takiego (od około 5:45): Inny to na dym np. z papierosa, inaczej na oko, ale to najmniej dokładne. Co do przepływomierza, takie czasy, nasze autka mają tyle lat, że czas na ich zmianę, ale nie rób tego bez powodu bo niestety są drogie. Dlatego najpierw szczelność, można spróbować umyć w alkoholu izopropylowym ale rzadko pomaga i najczesciej na chwile tylko. Niestety 95% zamienników po założeniu pokazuje złe wartośći i naprawdę nei warto ryzykować, bo szansa jest zbyt mała. Tylko Bosch. A tu raz piszą Bosch raz zamiennik więc nie wiadomo. Numer przepływki weź ze swojego auta, wsadź telefon zrób zdjęcie i masz. Co do pompy najpierw warto zmienić filtr paliwa, bo najczęściej nikt nie pamięta o tym i od nowości nie był zmieniany. Nie wiem jak w alt ale w niektórych VAG regulator cisnienia jest w filtrze i wtedy jak on pada to dzieją się cyrki. Ale najpierw trzeba doprowadzić przepłwym do stanu normalnego, a potem sie zobaczy czy mieszanka jest dobra.
  3. bogatej mieszanki? na logu jest ubogo jak nie wiem. Rosnie wraz z obciążeniem, objaw charakterystyczny dla padającej pompy, choć to chyba nie to, bo najpierw, ważniejsze, że jest dużo zaniżony przepływ. Więc szczelność do sprawdzenia, potem zmiana przepłwyomierza. Dla pewności, sama benzyna bez LPG?
  4. W programie jest 1,5bara doładowania i tu bym szukał problemu... pewnie to co jest nie daje rady. Przepływ na około 180koni... Przy takim doładowaniu to powinno być go chyba deczko więcej.
  5. Widocznie nikt się nie wypowiadal bo słabe te logi. Poza przepływem aa niskim nic nie da się powiedzieć. Brakuje napięcia sondy grupa 009 i rozrządu.
  6. zwonko

    Logi dynamiczne

    No to sorki ale ja nie wiem o co chodzi...
  7. zwonko

    Logi dynamiczne

    Kolega wyżej napisał żebyś podał ciśnienie, to najlepsze sprawdzenie. A ja nic o przepustnicy nie mówiłem. Tylko o przepływomierzu. I wyraźnie napisałem a efektem było czerwone turbo.
  8. zwonko

    Logi dynamiczne

    Odepnij przepłwykę zobacz czy efekt będzie ten sam...
  9. zwonko

    Logi dynamiczne

    Wg mnie przepłwyka kłamie...
  10. zwonko

    Logi dynamiczne

    Logi wrzuca się na vaglogi lub malonetuning. Tu potrzebny jest log 002+007 i 003+025
  11. Hmmm... Właściwie jeśli @Łukasz13 by się nie obraził to jego poradnik da się bardzo łatwo przerobić na dla wolnossących i mógłbym to zrobić
  12. wow, super, że Ci się chciało napisać już od dawna chciałem coś takiego napisać ale nigdy się nie zebrałem P.S. wydaje mi się, że pasuje podkreślić (czerwono, pogrubiono itp) kasowanie błędów, żeby każdy to wyłapał, bo to jeden z częstszych błędów.
  13. no to nie dziwne że kulał Na 98 stuki powinny być bardzo małe, właściwie zerowe. Inna rzecz że jeśli log był zrobiony przed zmianą rury przepływomierza to też może stukać. Jak wyjeździsz to zrób na 95. Jak wyłapałeś że rurka pękła ? Sprawdzałeś jak podałem na filmiku?
  14. Jak nie pętli to niech sobie spada.
  15. zakładając że log jest już na 95, to tyle też bym olał. Mogłeś mieć przytkane wtryskiwacze. Świece mogły dostać po D na tych dwóch cylindrach. Laleś K2 czy STP? Przewodów? Chodzi o jakąś rurkę czy kabel?
×
×
  • Create New...