Jump to content

troleslaw

Pasjonat
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About troleslaw

Informacje

  • First name
    boleslaw
  • Location
    radom

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Właśnie zakupiłem podkładki dystansowe OE 8E0 512 145 - na alle po 30zł/sztuka. Jak mają podnieść od 20mm tył, to przód niech się opuści wtedy nawet o 10mm, to zostanie +- 10mm różnicy. Pożyjemy zobaczymy, montował będę za dwa tygodnie to się odezwę co i jak wyszło.
  2. Sprawa wygląda tak. A4 b6 alt s-line 2002 koła 205/60/16 Zawieszenie 1BA Przód OJG klasa 7 (824 - 853kg) amortyzatory - 8E0413031CT, sprężyny - 8E0411105BE L70% P70% różnica 0% nacisk 826daN amplituda L30mm P30mm Tył OYH klasa 8 (496 - 519kg) amortyzatory - 8E0513036AE, sprężyny - 8E0511115CQ L66% P68% różnica 3% nacisk 561daN amplituda L42mm P40mm Badania miałem w lipcu jak kupiłem samochód, jak jest teraz nie wiem. (W sumie co jest tak na prawdę zamontowane, to się okaże w sobotę jak ją podniosę.) Odległości od asfaltu do krawędzi nadkol
  3. Nie jestem mechanikiem samochodowym - nie wiedziałem że się nie da, sam się nie spodziewałem takich skutków. Gniazdo w wariatorze nie naruszone, bez jednej ryski, zawór wys. ćiś. oleju działa - tego się chciałem dowiedzieć stąd wymiana. Dzisiaj doleje oleju do max i odezwę się po tysiącu. Pewnie dalej żre, ale mniejsze ilości. Zobaczymy.
  4. Ad. mod odmy. 14 listopada wymieniałem całą odmę( nowy separator i zawór z Q), dolot i podciśnienie (z eżektorem), wymyłem pokrywę zaworów i wymieniłem uszczelkę. Wszystko poskręcałem konkretnymi obejmami pełnymi - brak lewego powietrza. W między czasie zdemontowałem klapy wirowe. Rozbierałem cały dolot tydzień temu i wszystko suche jak pieprz- po 4500 km. Wcześniej wszystko upaprane dokładnie w oliwie. Zamiast kombinować zrób tak jak powinno być zrobione i obserwuj. Demontowałem dolot do wymiany pierścieni hakowych i uszczelki pod zaworem wysokiego ciśnienia oleju(profilak
  5. Tylko najpierw odepnij zasilanie wtrysków żeby podczas sprawdzania kompresji nie lały wtryski wachy bo możesz spalić kata. Za 70 złotych możesz kupić miernik cisnienia yato.( lepszy chińczyk yato niż chińczyk no name z pierdylionem końcówek)
  6. Siema, odradzam jak koledzy wyżej jakiekolwiek modyfikacje odmy. Przypatrz się lepiej katalizatorowi jeśli chodzi o zapaprany olejem dolot. Przy zapchanym olejem kacie zwiększa się ciśnienie spalin w kolektorze wylotowym dalej zwiększa ciśnienie spalin w skrzyni korbowej i frunie z olejem w dolot , podciśnienie z eżektorem i separator odmy. Brak honowania spowodował jeszcze większe przedmuchy. Zamiast robić odmę, możesz zamontować rurę zamiast kata albo stary kat pusty, wyczyścić dolot i wtedy pojeździć na próbę zmierzyć spalanie oleju i stan dolotu. Przy zapapranym kacie i zwiększonym
  7. Ma ktoś może rysunek techniczny katalizatora? Rysunek z wymiarami i kątami do wykonania takiej imitacji albo dp samemu? Materiał i park maszynowy mam pod ręką.
  8. Tutaj od 130s jazda po mieście z wyjętymi klapami, lambda długoter. 0.0 http://vaglogi.pl/log-002_032_033_I6Q96.html Jest tu temat o demontażu zmiennej geometrii i tam są logi dynamiczne z i bez klap, defakto mój. Mozna porównać. Znalazłem coś takiego, zna ktoś tego magika, kupował tam coś? https://allegro.pl/oferta/zamiennik-katalizatora-audi-a4-b6-2-0-alt-1-8-9996475218
  9. Witam, znalazłem coś takiego. Używał ktoś, może tam coś kupował albo zna, trzyma to wymiary? Bo patrząc na spawy to tak średnio, można by rzec że nasmarkane. https://allegro.pl/oferta/zamiennik-katalizatora-audi-a4-b6-2-0-alt-1-8-9996475218 Ogólnie chodzi o to, że chce wyjąc kata(przypchanego) i zamontować jakąś imitacje. Może ktoś ma skorupę na zbyciu?
  10. Tak coś czułem, że nie wszystko jest z ciśnieniami do końca ok. Mam błąd katalizatora efektywność poniżej progu, i tak mi chodzi po głowie go wybebeszyć albo chociaż przewiercić. Od d*py strony kat robi nadciśnienie z drugiej niedziałająca(zamknięta) zmienna geometria ograniczała znacząco dopływ powietrza. Przez co finalnie więcej oleju było wypychane z silnika dalej przez zawór odpowietrzający do odmy- dolotu przez kolektor z powietrzem do komór spalania. gdzies się myle? edit Czy nie wystarczy wyp***szyć klapy z kolektora ograniczające dopływ powietrza i z drugiej strony pozbyć si
  11. pesymista z Ciebie, ja jak widzę gruba pannę to myślę że może ssanie ma dobre(lać i jeździć), a nie wysyłam ją do kardiologa, dietę, sanatorium, salon piękności, i na zrobienie cycków jak schudnie.
  12. 5tyś włożone w remont, który rozwiąże problem oleju( załóżmy w idealnym świecie że na 100%) jak sam napisałeś starczy na jakieś 20 baniek oleju LM5w40 5L po 250zł. Teraz robię jakieś 10k/rok bo mam blisko do roboty. No to juz licze, 2x5x10x10 i wychodzi że za kasę z remontu mam oleju na 12 lat. Ekhhh... Na kacie to jeszcze do przodu będe.
  13. Niech żre, na zdrowie. Pogadać zawsze można, pośmiać się. Wcześniej miałem avensis t22 1.6 i lałem 0.8-1 litr co 4 tygodnie, także ten.. 0,5 na tysiąc? wrażenia nie robi na mnie hehe. jeszcze wariator zregeneruje, wymienie łańcuch, napinacz i zrobie jeszcze ze 150tysi minimum i to pewnie bezawaryjnie. także ten lać oliwe i patrzeć czy równo puchnie tfu pracuje.
  14. Pobór oleju w ALT to suma wady konstrukcyjnej i oleju long life lanego/zalecanego przez producenta. Nic się z tym nie zrobi. Mam 18 letni samochód i nie wiadomo ile i jak ma nalatane. Można poprawić kulturę pracy i ograniczyć pewne straty ale cudów nie będzie.
×
×
  • Create New...