Nikoszym 0 Posted November 14 Share Posted November 14 Przy przyspieszeniu gdy osiągnąłem 3500 obr/min silnik nie wkręcał się wyżej, było czuć odcięcie na każdym biegu i zaczął mrugać check. Po dłuższej jeździe na 3000 obr/min problem z odcięciem ustał, ale co to takiego mogło być? Nie podłączałem jeszcze pod komputer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejK. 44 Posted November 15 Share Posted November 15 (edited) 15 godzin temu, Nikoszym napisał(a): Nie podłączałem jeszcze pod komputer. To podepnij, bo tak to gdybanie. Wcześniej żadnych objawów niewłaściwej pracy silnika nie zaobserwowałeś? Edited November 15 by AndrzejK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikoszym 0 Posted November 15 Author Share Posted November 15 1 godzinę temu, AndrzejK. napisał(a): To podepnij, bo tak to gdybanie. Wcześniej żadnych objawów niewłaściwej pracy silnika nie zaobserwowałeś? Żadnych objawów nie było Link to comment Share on other sites More sharing options...
troleslaw 3 Posted November 17 Share Posted November 17 można pogdybać, stawiam na brak tlenu, pewnie maf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikoszym 0 Posted November 18 Author Share Posted November 18 16684 - P0300-001 16687 - P0303-001 16688 - P0304-001 Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylinder. Z paliwem raczej problemu nie ma bo to samo się dzieje na benzynie i lpg, pytanie co dalej mam sprawdzać żeby to naprawić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejK. 44 Posted November 18 Share Posted November 18 7 godzin temu, Nikoszym napisał(a): Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylinder. To wiadomo raczej.... Sprawdz świece i cewki na tych cylindrach, świece w jakim stanie, kiedy wymieniane, a cewki możesz podmienić z cylindrów, które nie wykazują błędów, będziesz wiedział wtedy czy to np. cewki kończą/skończyły swój żywot czy niekoniecznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anelson 12 Posted November 20 Share Posted November 20 W dniu 18.11.2023 o 16:17, AndrzejK. napisał(a): To wiadomo raczej.... Sprawdz świece i cewki na tych cylindrach, świece w jakim stanie, kiedy wymieniane, a cewki możesz podmienić z cylindrów, które nie wykazują błędów, będziesz wiedział wtedy czy to np. cewki kończą/skończyły swój żywot czy niekoniecznie. To ja od siebie dodam, że różnie można z nowymi trafić bo nieraz nie ma błędów a tnie zapłon na wszystkich po trochu. Miałem taki problem. Poza tym jest lipa z częściami - nowe cewki są coraz gorsze. Czasami nawet wymiana na nowe NGK lub Beru nie rozwiązuje problemów. Mój mechanik mówił bodajże że na Denso nie narzekają i to jeździ jeśli o cewki chodzi nowe. Ja myślę że kolejne cewki namierzę gdzieś oryginalne. Jakość nowych części spada na łeb na szyję. Już nawet najlepszym markom nie wolno ufać , a i oryginałom. U mnie przepływomierz nowy Boscha reklamacja po 3 miesiącach (jeżdżę na starym), czujniki temperatury 2 oryginalne do kosza(zadziałał borsehung z allegro za 30 zl)- źle pokazywały temperature, że myślałem że problem tkwi w zegarach. Z cewkami też się bawiłem ale mu przeszło - na siłę wymieniałem po kolei na nowe w trasie. Błędów brak nawet było. Dziwne. Mam 2 ngk i 2 beru w celu testów - jest okej lecz tak jak mówię. Nie znasz dnia ani godziny. Nowy termostat po raz drugi Behra zakładałem od Dziqa i jest made in china... a był Austria/Niemcy.. Oni chyba nas siła chcą zmusić do elektryków bo to są żarty a nie części - gównolit jeden wielki. Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now