Jump to content
IGNORED

Odcięcie przy 3500 obr/min w A4 B7 2.0


Nikoszym

Recommended Posts

Przy przyspieszeniu gdy osiągnąłem 3500 obr/min silnik nie wkręcał się wyżej, było czuć odcięcie na każdym biegu i zaczął mrugać check. Po dłuższej jeździe na 3000 obr/min problem z odcięciem ustał, ale co to takiego mogło być? Nie podłączałem jeszcze pod komputer.

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, Nikoszym napisał(a):

Nie podłączałem jeszcze pod komputer.

To podepnij, bo tak to gdybanie.

Wcześniej żadnych objawów niewłaściwej pracy silnika nie zaobserwowałeś?

Edited by AndrzejK.
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, AndrzejK. napisał(a):

To podepnij, bo tak to gdybanie.

Wcześniej żadnych objawów niewłaściwej pracy silnika nie zaobserwowałeś?

Żadnych objawów nie było

Link to comment
Share on other sites

można pogdybać, stawiam na brak tlenu, pewnie maf.

Link to comment
Share on other sites

16684 - P0300-001

16687 - P0303-001

16688 - P0304-001

 

Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylinder.

Z paliwem raczej problemu nie ma bo to samo się dzieje na benzynie i lpg, pytanie co dalej mam sprawdzać żeby to naprawić.

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, Nikoszym napisał(a):

Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylinder.

To wiadomo raczej....

Sprawdz świece i cewki na tych cylindrach, świece w jakim stanie, kiedy wymieniane, a cewki możesz podmienić z cylindrów, które nie wykazują błędów, będziesz wiedział wtedy czy to np. cewki kończą/skończyły swój żywot czy niekoniecznie.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 18.11.2023 o 16:17, AndrzejK. napisał(a):

To wiadomo raczej....

Sprawdz świece i cewki na tych cylindrach, świece w jakim stanie, kiedy wymieniane, a cewki możesz podmienić z cylindrów, które nie wykazują błędów, będziesz wiedział wtedy czy to np. cewki kończą/skończyły swój żywot czy niekoniecznie.

To ja od siebie dodam, że różnie można z nowymi trafić bo nieraz nie ma błędów a tnie zapłon na wszystkich po trochu. Miałem taki problem. Poza tym jest lipa z częściami - nowe cewki są coraz gorsze. Czasami nawet wymiana na nowe NGK lub Beru nie rozwiązuje problemów. Mój mechanik mówił bodajże że na Denso nie narzekają i to jeździ jeśli o cewki chodzi nowe. Ja myślę że kolejne cewki namierzę gdzieś oryginalne. Jakość nowych części spada na łeb na szyję. Już nawet najlepszym markom nie wolno ufać , a i oryginałom. U mnie przepływomierz nowy Boscha reklamacja po 3 miesiącach (jeżdżę na starym), czujniki temperatury 2 oryginalne do kosza(zadziałał borsehung z allegro za 30 zl)- źle pokazywały temperature, że myślałem że problem tkwi w zegarach. Z cewkami też się bawiłem ale mu przeszło - na siłę wymieniałem po kolei na nowe  w trasie. Błędów brak nawet było. Dziwne. Mam 2 ngk i 2 beru w celu testów - jest okej lecz tak jak mówię. Nie znasz dnia ani godziny. Nowy termostat po raz drugi Behra zakładałem od Dziqa i jest made in china... a był Austria/Niemcy.. Oni chyba nas siła chcą zmusić do elektryków bo to są żarty a nie części - gównolit jeden wielki. Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemów. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...