Jump to content

AndrzejK.

Pasjonat
  • Content Count

    565
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26

About AndrzejK.

Informacje

  • First name
    Andrzej
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

2,230 profile views
  1. Pompa, panewki Dlaczego z góry zakładasz temat negatywnie?? Oprócz powyższych ewentualnych przyczyn dochodzi jeszcze czujnik, który ponoć wymieniałeś. Jeżdżąc tak dalej możesz wpakować się w koszty, ale to twoje auto i Twoja decyzja oczywiście, ja/my możemy tylko sugerować. Na jakim oleju (parametry) aktualnie jezdzisz i co jaki interwał wymieniasz? Fachowca z twoich okolic nie polecę, bo to inna strona kraju, ale pewnie ktoś coś zasugeruje.
  2. I dobrze.....dla Twojego silnika, bo wtedy pewnie byś całkiem temat odpuścił. To urządzenie właśnie po to jest by nie dać spokoju właścicielowi w przypadku problemu z ciśnieniem. A że nie jest to pomijalny problem to zakładam,że wiesz. Dobrze koledzy powyżej napisali, jedz na pomiar i się okaże, jednakże nie musi to być wina tylko pompy, ale mechanik powinien to zweryfikować. Powodzenia w działaniu i napisz co realnie jest przyczyną.
  3. Powodem może być zużycie panewek lub niedomagająca pompą oleju Ile przebiegu ma auto (o ile możesz to zweryfikować.....) Po wymianie oleju niedomaganie na chwilę ustępuje, bo olej jest świeży, bardziej "lepki" podobnie jak wtedy gdy jest zimny silnik. Użycie oleju o większej lepkości nie uzdrowi silnika (ma być stosowany zgodny ze specyfikacją silnika), potrzebna jest właściwa diagnoza i naprawa usterki,
  4. No ponoć "drapał".....zerknij na pierwszy post.
  5. No to jest pęknięcie.... Tarcza/tarcze do wymiany. Ja bym tak nie jezdził.... w końcu to są hamulce
  6. Faktycznie wygląda to jak Andrzej wspomniał. Szybko możesz to sprawdzić - przejedz się, pcchamuj i powinien problem wizualny zniknąć, no chyba,że faktycznie jest pęknięcie to wtedy stwierdzisz to już na pewno.
  7. Tego Ci nie napiszę, bo po prostu nie wiem, natomiast jeżeli chcesz wymieniać to spokojnie możesz założyć uszczelkę Reinz lub Erling ( trzymają jakość). Najważniejszym jednak jest prawidłowy sposób montażu....
  8. No błąd jest czytelny i sugestywny.... Sprawdź w pierwszej kolejności drożność kata.
  9. To akurat nie jest jakaś nieprawidłowość.... Natomiast dziwne odgłosy już podczas pracy ciągłej silnika ( np. szuranie z tamtych okolic )powinno skłonić do weryfikacji problemu.
  10. Też popieram tą opcję, szczególnie, że są tam drgania. Warunkiem skuteczności jest jak wspomniano właściwy dobór średnicy.
  11. Zdecydowanie dobry wybór/sugestia.
  12. Sądzę,że to idealny wybór.... Właśnie ja taki zestaw zakładałem (NTN/SNR + pompa wody Hepu). Nie wiem czy wiesz, ale NTN/SNR to zestaw, który był zakładany na pierwszy montaż (oczywiście z innym logo). Oczywiście zrobisz jak uważasz, ale wg. mnie bierz i....niech Ci to ktoś solidnie/dokładnie założy, bo rozrząd niby generalnie prosty, ale i tu babola można zmajstrować.....
  13. I to według mnie dobry pomysł, fabrycznie zresztą tak było. Uściślając jakieś pół roku temu wymieniałem u siebie osobiście właśnie na komplet jak ori z hydraulicznym napinaczem, wszystko ok. Komplet,który zdejmowałem był fabrycznym/pierwszym w aucie, wszystko w stanie idealnym, napinacz suchutki Te zestawy z mechanicznym napinaczem mają poklask, gdyż ogólnie są tańsze, ale nie wiem czy o to w rozrządzie chodzi..... Czy tak czy tak jak ktokolwiek zakłada tą "mechaniczną" wersję to nie kupować zestawów INA (niejednemu już utrudniły życie swoją pracą szczególnie paska).
  14. No wiesz....zdrowy objaw to nie jest. Ciężko powiedzieć,ale teoretycznie może to powodować nienaturalne odgłosy ( naprężenia)
×
×
  • Create New...