Skocz do zawartości

AndrzejK.

Pasjonat
  • Postów

    1049
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AndrzejK.

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

8731 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AndrzejK.

44

Reputacja

  1. Spoko, nie ma problemu. Dzięki za korektę.
  2. To w takim razie przy serwisie maszyna odciąga jakąś symboliczną ilość tego oleju przynajmniej u mnie, bo oscyluje to w okolicach 10-15ml....ale domyślam się, raczej wiadomo, że większość zostaje w układzie + osuszaczu i sprężarce.😇 Dzięki wielkie za pomoc, mam jakiś pogląd na temat.👍
  3. Dzięki wielkie za informacje. Niestety nie. A wiesz może, domyślasz się gdzie mógłbym tą wartość znalezć czy raczej ciężki temat z weryfikacją?
  4. Ok, czyli rozumiem, że bez względu na to ile odzyskają tego oleju to mają aplikować konkretną ilość przy serwisie? Ale jakby była np. taka sytuacja, że odzyskają więcej niż zaleca producent przy serwisowaniu to zaaplikują mniej przy napełnianiu? Wiesz może ile do mojego auta jest przewidziane tego oleju przy serwisie, dzięki za info.😊
  5. Witam, czy przy przeglądzie okresowym klimy "maszyną" ilość oleju po ponownym napełnianiu układu powinien być aplikowany w takiej ilości jaki został odciągnięty czy jest jakaś określona ilość, która powinna trafić do układu bez względu na to ile zostało odciągnięte/odzyskane? Jest to jakoś sztywno określone? Dzięki za info.
  6. To co podałeś będzie ok. Jeżeli masz sprężarkę, która cały czas pracuje (nie jest odłączana np. przy włączeniu trybu Econ ) to jazda bez czynnika w układzie jest słabym pomysłem, bo możesz zatrzeć sprężarkę, bo z Twojego opisu rozumiem, ze chciałbyś opróżnić układ w serwisie i u siebie np. w garażu wymienić samodzielnie części i wrócić do serwisu na nabicie.
  7. Jest duże prawdopodobieństwo, że tak się stanie, ale spróbuj go ogrzać suszarką..... Kojarzę jak już dobrą chwilę temu wymieniałem tą część to właśnie suszarka pomogła choć wężyk silikonowy to też dobry pomysł.
  8. Nie wiem jaki kompresor klimy jest w B6, ale u mnie w B7 jest taki, który pracuje w sposób ciągły i "wyłączenie" klimy (mam na myśli econ) nie powoduje, ze sprężarka nie pracuje jak w innych autach, dlatego w tym typie nie można jezdzić bez czynnika w układzie, bo zatrze się sprężarka.....ale powtarzam, tak jest w B7, ogarniałem informacje jak wymieniałem osuszacz i dławik u siebie. W związku z powyższym jeżeli jest tak jak u mnie to przyjrzyj się/ osłuchaj sprężarkę, bo może ona "klęka" jak jezdzisz bez czynnika.
  9. Pewnie za jakiś czas lub może już nawet jest to aktualne (ja nie widziałem/nie słyszałem) wymyślą jakiś dodatek do benzyny, który będzie miał za zadanie neutralizować tą podwyższoną zawartość bio i wtedy każdy kto będzie miał wątpliwości takie cudo będzie mógł aplikować przy tankowaniu.😊
  10. Kiedyś już dobre kilka lat temu w aucie innej marki wymieniałem wkład właśnie na tej firmy i powiem, że żadnych problemów nie miałem . Jeżeli jakość przez te lata nie zmieniła się na gorsze to powinieneś być zadowolony.
  11. Nie wydaje mi się, aby nowy filtr po tak małym przebiegu robił problemy, choć różnie to bywa.... Wiesz, wymienić zawsze możesz na kolejny nowy, ale przyczyną problemu, który opisujesz raczej nie będzie filtr w tej sytuacji.
  12. A co z Knechtem jest nie tak? Zakładałem już dobrą chwilę temu i zero problemów.... Co prawda od jakiegoś czasu filtry ogólnie tej marki mają często pochodzenie chińskie, ale i austriackie również można znalezć. Każdy zakłada co uważa, ja często z Knechta korzystam (nie tylko w Audi) i nie narzekam, Manna też używam i też jest ok, a filtrona to ewentualnie kabinowy kupuję.
  13. To faktycznie dobra myśl tym bardziej jeżeli nie wie kiedy był wymieniany, bo tu może być problem. Polecam Knechta, u mnie taki siedział oryginalnie jak wymieniałem.
  14. To akurat słaby pomysł wg mnie..... Tam oryginalnie siedzi chyba VDO, więc jakby udało Ci się taką znalezć to byłoby spoko.
  15. No dobra, a jest jakieś racjonalne wytłumaczenie, że te tylne zaciski tak opornie się odpowietrzają? Odpowietrznik jest ponad cylindrem zacisku, więc powinno to bez problemu się odpowietrzyć, choć powiem Ci, że z tego co patrzyłem przed zakupem zacisków to do B7 są troszkę inaczej skonstruowane zewnętrznie niż do B6 ( linka ręcznego do mojego auta jest dawana od spodu, do B6 od góry i chyba odpowietrznik w mojej wersji zacisku jest wyżej niż w tej do B6, tak mi się wydaje, więc i kwestia odpowietrzenia powinna u mnie być lepsza, ale to moje przemyślenia tylko). Ja po wymianie zacisków planuję to odpowietrzenie wykonać w trzech etapach - najpierw przepuścić płyn bezwładnościowo ile da radę przepłynąć, pózniej również przy popuszczonym odpowietrzniku przepompować jakąś ilość, ale już użyć do tego pedału hamulca i na koniec przy zakręconym odpowietrzniku pompować pedałem/trzymać pedał i popuszczać odpowietrznik do uzyskania czystego płynu bez powietrza. Powinno to dać pozytywny efekt. A płyn, tak mam 1 litr przeznaczony do tej operacji, nawet oryginalny DOT4 VW/Audi (trafiłem kiedyś na atrakcyjną cenę w ASO).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...