Skocz do zawartości

AndrzejK.

Pasjonat
  • Postów

    1075
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

44

O AndrzejK.

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

9553 wyświetleń profilu
  1. Poniżej daję Ci w takim razie link do sprężarki Denso dedykowanej do Twojego auta jakbyś do chwili obecnej nic nie znalazł,a co z tą wiedzą zrobisz to sam decyduj. https://allegro.pl/oferta/kompresor-sprezarka-klimatyzacji-dcp02041-denso-17409633661
  2. Czy ten Nissens będzie pasował ja Ci nie potwierdzę, bo nie wiem, ale możesz sprawdzić u sprzedającego. Jaka tam "siedzi" podałem wyżej i w taką bym celował, ale to już moje zdanie. P.S. Za ile masz ofertę zakupu tego zamiennika Nissens? Mówimy tu o nowej sprężarce rozumiem?
  3. Denso 6SEU14C
  4. Widzę też, że ewentualn wymiana tego ustrojstwa to nie "technologia kosmiczna" więc ogarnąłbym temat sam, tylko czy jest taka potrzeba/uzasadnienie......
  5. Ok, rozumiem Twoje info. Mnie klima działa, tylko odnoszę wrażenie, że jakby trochę słabiej ( ocena działania na trasie do Chorwacji) I zastanawiam się czy ono to sprzęgło w jakiś sposób się zużywa i wypada je co jakiś czas wymienić dla lepszej pracy układu czy po prostu cały czas eksploatacji pracuje dobrze i nie ma potrzeby tego prewencyjnie wymieniać? No chyba, że się zerwie.... Oczywiście ubytek czynnika też biorę pod uwagę, zrobię serwis klimy jak wrócę do kraju. Ewentualnie zakup takiego sprzęgła firmy Termotec to dobry/trwały produkt czy lepiej wybrać innej firmy, jakiej? Doprecyzuj mi powyższe jak możesz, dzięki.
  6. Witam, jestem średnio zorientowany w temacie, więc proszę o precyzyjną informację; czy w przypadku uszkodzonego sprzęgła zrywalnego kompresora klimy zobaczę nieprawidłowość patrząc na nie w czasie pracy silnika/kompresora ( jak w sprzęgle zwykłym z elektromagnesem, że nie "spina" się z kołem pasowym) czy w przypadku zrywalnego nie jestem w stanie zobaczyć jego nieprawidłowego działania? Dzięki za info.
  7. Możecie mi potwierdzić, że Słowacy nic nie pokombinowali od tamtego roku i ten objazd w Bańskiej Bystrzycy płatnej R1 do Zwolen w kierunku granicy z Węgrami jest dalej aktualny? Dzięki za info.
  8. Witam, jak w temacie prośba do Was o informację czy głośniki auta są połączone w gniezdzie w górnej jego części (16 pinów) osobną wtyczką, a zasilanie radia jest w dolnej części gniazda z drugą wtyczką? (na podstawie trzeciego zdjęcia z linku z radiem). Co prawda na drugim zdjęciu jest tam schemat połączeń, ale nie do końca potrafię je rozszyfrować stąd ten post. Pytam, bo chciałem odłączyć na chwilę kostkę od głośników, a zasilanie radia żeby było podpięte, bo co prawda radio jest od nowości w aucie i ponoć po odpięciu zasilania w takim przypadku nie będzie chciało kodu po ponownym podłączeniu, ale nie wiem jak to do końca jest, a nie chcę eksperymentować, bo kodu nie mogę znalezć na chwilę obecną. Dzięki za sprawdzone info z tymi pinami w gniezdzie. Link do radia o jakie pytam poniżej: allegro.pl ALLEGRO.PL
  9. Przyczyną pewnie byle jaki zamiennik, a więc i wypełnienie w środku tłumika również marne.... Żeby to działało właściwie i było cicho to do wyboru masz tylko trzy opcje, przynajmniej według mnie - oryginał (to słaby pomysł ze względu na cenę) oraz Walker lub Bosal. Swoje kosztują, ale są warte ceny. Reszta tanich zamienników nie jest warta uwagi.
  10. Nie doradzę Ci w tej kwestii, bo nie robiłem tego, a nie chcę wprowadzić Cię w błąd przez gdybanie.
  11. To faktycznie zle napisałeś, bo o odkręceniu koła wspominałeś.?
  12. Dolne....czyli wału korbowego. No to Ci napisałem, że mocowane jest na cztery śruby na klucz imbusowy, odkręcasz je przytrzymując środkową/centralną śrubę wału kluczem oczkowym "kopytko" jeżeli dobrze pamiętam to 19.
  13. Jeżeli chcesz standardowo wymienić rozrząd to nie potrzebujesz żadnych blokad (w 1.8T jest taki sam rozrząd co w 2.0, który wymieniałem osobiście), górne koło ustawiasz na znak, dolne koło wału korbowego zdejmujesz odkręcając cztery imbusy (nie jest mocowane centralną śrubą wału) przytrzymując kluczem oczkowym bodajże 19, odkręcasz rolkę prowadzącą i napinacz, zdejmujesz pasek ( piszę tu o hydraulicznej wersji jak było fabrycznie) i składasz w odwrotnej kolejności. No chyba, że chcesz wymieniać uszczelniacz za kołem wałka to wiadome, koło musisz odkręcić.
  14. Zestaw rozrządu NTN/SNR montowany na pierwszy montaż (oczywiście był wtedy z logo oooo ) z hydraulicznym napinaczem ( wg. mnie najlepsza opcja) koszt około 250zł za kompletny zestaw, pompa wody hepu ( jakość bdb) około 150zł i tyle z kosztów, no może jeszcze pasek osprzętu i nowy płyn do układu chłodzenia jak robisz sobie sam, a jak zlecasz taką usługę mechanikowi to sam oceń czy kwota zaproponowana przez mechanika jest godna uwagi.
  15. Przykładowe namiary; allegro.pl ALLEGRO.PL allegro.pl ALLEGRO.PL Ja taki zestaw zakładałem i jestem zadowolony i polecam, jednak co Ty wybierzesz to już indywidualna Twoja decyzja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...