Skocz do zawartości

AndrzejK.

Pasjonat
  • Postów

    1054
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AndrzejK.

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

8773 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AndrzejK.

44

Reputacja

  1. Wiesz, jak Ci się uda wcześniej to tym lepiej i udanej naprawy życzę oraz udanej majówki również A z pomocą spoczko, mogłem to pomogłem.
  2. Tak, generalnie myślisz logicznie, lecz robisz/jezdzisz na własną odpowiedzialność. Wymień jak to możliwe najszybciej i będziesz miał spokojną głowę, powodzenia.
  3. Tak Generalnie to, że na wskazniku stoi równo w pionie nie znaczy, że temp. jest cały czas idealnie 90 stopni. Wskazówka nie rusza się do momentu, gdy zostaje przekroczona wartość powiedzmy dozwolona powyżej której wskazówka "idzie" albo w prawo, albo w lewo ( za wysoka lub za niska temperatura. Teoretycznie dopóki wskazówka jest w pionie nic nie powinieneś przegrzać, ale powiedzmy jeżeli temp by wzrosła, a czujnik jest uszkodzony i nie da sygnału do załączenia wentylatora to może być różnie.... Ja bym nie zwlekał tylko wymienił jak najszybciej.
  4. No właśnie....i ten bym wymienił, koszt pewnie niewielki, tylko nie kupuj jakiegoś no name. G62 daje info info do ECU i na wskaznik na desce.
  5. To w takim razie przy serwisie maszyna odciąga jakąś symboliczną ilość tego oleju przynajmniej u mnie, bo oscyluje to w okolicach 10-15ml....ale domyślam się, raczej wiadomo, że większość zostaje w układzie + osuszaczu i sprężarce.😇 Dzięki wielkie za pomoc, mam jakiś pogląd na temat.👍
  6. Dzięki wielkie za informacje. Niestety nie. A wiesz może, domyślasz się gdzie mógłbym tą wartość znalezć czy raczej ciężki temat z weryfikacją?
  7. Ok, czyli rozumiem, że bez względu na to ile odzyskają tego oleju to mają aplikować konkretną ilość przy serwisie? Ale jakby była np. taka sytuacja, że odzyskają więcej niż zaleca producent przy serwisowaniu to zaaplikują mniej przy napełnianiu? Wiesz może ile do mojego auta jest przewidziane tego oleju przy serwisie, dzięki za info.😊
  8. Witam, czy przy przeglądzie okresowym klimy "maszyną" ilość oleju po ponownym napełnianiu układu powinien być aplikowany w takiej ilości jaki został odciągnięty czy jest jakaś określona ilość, która powinna trafić do układu bez względu na to ile zostało odciągnięte/odzyskane? Jest to jakoś sztywno określone? Dzięki za info.
  9. To co podałeś będzie ok. Jeżeli masz sprężarkę, która cały czas pracuje (nie jest odłączana np. przy włączeniu trybu Econ ) to jazda bez czynnika w układzie jest słabym pomysłem, bo możesz zatrzeć sprężarkę, bo z Twojego opisu rozumiem, ze chciałbyś opróżnić układ w serwisie i u siebie np. w garażu wymienić samodzielnie części i wrócić do serwisu na nabicie.
  10. Jest duże prawdopodobieństwo, że tak się stanie, ale spróbuj go ogrzać suszarką..... Kojarzę jak już dobrą chwilę temu wymieniałem tą część to właśnie suszarka pomogła choć wężyk silikonowy to też dobry pomysł.
  11. Nie wiem jaki kompresor klimy jest w B6, ale u mnie w B7 jest taki, który pracuje w sposób ciągły i "wyłączenie" klimy (mam na myśli econ) nie powoduje, ze sprężarka nie pracuje jak w innych autach, dlatego w tym typie nie można jezdzić bez czynnika w układzie, bo zatrze się sprężarka.....ale powtarzam, tak jest w B7, ogarniałem informacje jak wymieniałem osuszacz i dławik u siebie. W związku z powyższym jeżeli jest tak jak u mnie to przyjrzyj się/ osłuchaj sprężarkę, bo może ona "klęka" jak jezdzisz bez czynnika.
  12. Pewnie za jakiś czas lub może już nawet jest to aktualne (ja nie widziałem/nie słyszałem) wymyślą jakiś dodatek do benzyny, który będzie miał za zadanie neutralizować tą podwyższoną zawartość bio i wtedy każdy kto będzie miał wątpliwości takie cudo będzie mógł aplikować przy tankowaniu.😊
  13. Kiedyś już dobre kilka lat temu w aucie innej marki wymieniałem wkład właśnie na tej firmy i powiem, że żadnych problemów nie miałem . Jeżeli jakość przez te lata nie zmieniła się na gorsze to powinieneś być zadowolony.
  14. Nie wydaje mi się, aby nowy filtr po tak małym przebiegu robił problemy, choć różnie to bywa.... Wiesz, wymienić zawsze możesz na kolejny nowy, ale przyczyną problemu, który opisujesz raczej nie będzie filtr w tej sytuacji.
  15. A co z Knechtem jest nie tak? Zakładałem już dobrą chwilę temu i zero problemów.... Co prawda od jakiegoś czasu filtry ogólnie tej marki mają często pochodzenie chińskie, ale i austriackie również można znalezć. Każdy zakłada co uważa, ja często z Knechta korzystam (nie tylko w Audi) i nie narzekam, Manna też używam i też jest ok, a filtrona to ewentualnie kabinowy kupuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...