Krzysiek_K
Pasjonat-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Krzysiek_K
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Ruda Śląska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1242 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Krzysiek_K
3
Reputacja
-
Dzięki za pomoc
-
Dzięki za pomoc. Szukam w takim razie zabieram się za szukanie.
-
Dziś odkręciłem ten moduł i sprawdziłem ten numer. Numer audi to : 8E0 959 501 D. Moje pytanie czy mogę kupić część z takim samym numerem ale z innym numerem valeo ? Chodzi mi o ten numer "MH1052, 873479G".
-
Krzysiek_K obserwuje zawartość Cena za Audi 10tys zł warto? i Problem z wentylatorem w A4 B6
-
Cześć. Jako że mam podobny problem od tygodnia, to pozwoliłem sobie napisać w tym temacie, aby nie zaczynać nowego. Otóż w moim a4 b6 zaczął załączać się wentylator od chłodnicy zaraz po przekręceniu zapłonu i działa cały czas - podczas jazdy i po wyłączeniu silnika. Czasem się wyłączy na chwile jak wskazówka od temperatury pokazuje 90 stopni i po chwili znów zaczyna pracować. Wentylator pracuje nawet jak wyciągnę kluczyki ze stacyjki i zamknę auto. Muszę wyciągać bezpiecznik od wentylatora albo odpisać kostki pod maską, żeby mi akumulatora nie rozładowało. Obserwowałem zachowanie tego wentylatora i czasem jest tak, że na ułamek sekundy się załączy i się wyłącza, po czym za chwilę zaczyna pracować na stałe. Do tego nieraz jest tak, że wentylator "nie umie się zdecydować" czy pracować na pierwszym biegu czy na drugim - słychać że szybko przyspiesza i zwalnia obroty. Podpinałem auto pod komputer i błędów żadnych nie ma. Czujniki temperatury na zimnym pokazują prawidłowe temperatury. Pod podszybiem sucho. Oddałem auto do jednego mechanika, pooglądał i powiedział, że to "coś" z elektryką a on elektryki nie robi. Oddałem auto do drugiego mechanika i diagnoza jest taka, że padł "sterownik/moduł" wentylatorów. Na tym module mam numer części "valeo - MH1052, 873479G". Mechanik powiedział, że mam kupić cześć z tym samym numerem jaki mam pod maską. Problem w tym, że na allegro/olx nie mogę trafić takiego numeru z końcówką "G". Czy część z innym numerem/końcówką będzie pasować do mojego auta? Znalazłem też na internecie zamiennik i w opisie niby jest podane, że będzie pasować do mojego auta, ale chce się upenic. Chodzi o tą cześć: Rezystor szeregowy, wentylator klimatyzacji ESEN SKV 94SKV800 - Czesci.StrefaKierowcy.pl CZESCI.STREFAKIEROWCY.PL Rezystor szeregowy, wentylator klimatyzacji ESEN SKV 94SKV800 94SKV800/SKV ESEN SKV Ktoś podpowie mi, czy będzie to działać ? Czy kupić część ori ale z inną końcówką ? Z góry dzięki za pomoc. Nikt nic?
-
Rolka napinacza czy alternator? Co to hałasuje w A4 B6 2.0?
Krzysiek_K odpowiedział(a) na Małysz 3 2 1 temat w 2.0
Wariator -
Wszystko zależy jak dbał o auto poprzedni właściciel. Sam posiadam a4 b6 z silnikiem alt od prawie 7 lat i nie narzekam. Oprócz dolania co miesiąc 250 ml oleju nie mam żadnych problemów. Auto używam prawie codziennie.
-
Przyczyną nieodpalania były u mnie zimne luty w komputerze. Po naprawie działa jak należy.
-
Dzięki za odpowiedź. Auto jest obecnie na diagnostyce u mechanika. Dam znać, co z tego wyszło.
-
Jak podjechałem pod hotel zaczęła się ulewa i żona poszła po rezerwacje i dostaliśmy kod do garażu więc kilka minut auto stało na tej ulewie. Do tego byliśmy jeszcze w sklepie wiec auto w deszczu jechalo. W nocy jednak auto stało w tym garażu więc żadne zwierzę tam raczej nie weszło. W nocy auto było w garażu i rano po odpaleniu zaczął się ten cyrk.
-
Gryzoń odpada, bo auto stoi w garażu zamykanym, więc raczej się tam nie dostał. Dziwi mnie to, że auto po kilku próbach odpaliło I jechało wzorowo... boję się że jutro będzie z rana to samo. Nie wiem czy ta ulewa miała ców wspólnego z tym czy nie. Nienawidzę takich sytuacji, gdy nie jestem pewny auta :/
-
Nie mam problemu z komunikacją z ecu. Auto teraz normalnie jechało, vcds też się normalnie łączy.
-
Cześć wszystkim. Panowie pomóżcie. Jestem na wyjeździe i sytuacja wygląda tak, że auto jeździ wzorowo, żadnych błędów. Wczoraj wieczorem przyjechałem pod hotel i po 2 godzinach od przyjazdu przeszła konkretna burza i ulewnym deszczem. Dziś idę odpalić auto. Samochód pali od strzała i gaśnie po 5 sekundach. Przy kolejnych dwóch próbach odpalenia dzieje się tak samo - 5 sekundach i gaśnie nawet jak dodaje gazu. Za trzecim razem auto kręci i nie odpala. Podpiąłem kompa i zero błędów. Na desce też nic się nie świeci. Poczekałem pół godziny i auto odpaliło i działa normalnie. Czy możliwe żeby ta ulewa zalała ECU albo coś? Bo nie wiem co o tym myśleć. Sprawdzałem czujnik temperatury i pokazuje wlasciwa temparsture. Patrzałem w okolicy ECU i sucho tam. Jakieś pomysły?
-
"tyrtyrka" mi tylko przy skręcaniu z wciśniętym gazie
Krzysiek_K odpowiedział(a) na Skoku temat w Audi A4 B9
Miałem takie samo "pykanie" w a4 b6. Okazało się, że przegub zewnętrzny był do wymiany. Po wymianie cisza. -
Problem naprawił się sam temat do zamknięcia.
-
Bezpiecznik wyjęty. Godzina oraz data się resetują a info o serwisie nadal się świeci :/ Podłączyłem jeszcze raz vag-a i nadal żadnych błędów.