Jump to content

Krzysiek_K

Pasjonat
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

About Krzysiek_K

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Ruda Śląska

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

600 profile views
  1. Brud to na pewno nie jest. Szyby mają wszystkie ten sam rocznik. Dziś zauważyłem, że ta linia tego nalotu idzie od tej szyby bagażnika, przez tyle lewe drzwi do połowy drzwi kierowcy. To wygląda jakby lakier bezbarwny dostał jakichś mikropęknieć czy coś i w tym miejscu robi się ten rdzawy nalot, który jak pisałem wcześniej przy przejechaniu nożykiem odpada i się łuszczy. Nie wiem co o tym sądzić.
  2. Panowie dziś przyjrzałem sie temu blizej i delikatnie przejechalem po tym rdzawym czyms nozykiem i okazalo sie ze to sie luszczy tzn. odchodzi to rdzawe cos i pod tym jest normalnie lakier. Czy to bezbarwny odchodzi ? Jest sie czym martwic ?
  3. Kurcze pomyliłem dział :/ Proszę moderatora o przeniesienie do działu nadwozie. Sorki.
  4. Wiem, że autko ma 18 lat i mają prawo się pojawiać takie rzeczy. Dziwi mnie tylko, że ta korozja czy nalot pojawił się na wierzchu a tam głębiej jest czysto. Da radę takie coś naprawić bez wyciągania szyby ?
  5. Witam. Wczoraj zauważyłem że wokół lewego okna bagażnika zaczyna mi się pojawiać rdza. Jest ona wokół górnej listwy. Nie wiem co o tym myśleć, bo jak się patrzy z boku (tak zrobiłem fotki) to widać tą rdzę, ale jak przyjrzałem się głębiej tzn. poświeciłem latarką to tam rdzy nie ma. Tylko ten fragment co na zdjęciach. Wygląda to na nalot czy takie pęknięcie lakieru i to rdzewieje. Co o tym myślicie? Po prawej stronie auta w tym samym miejscu nie ma ani grama a z lewej takie coś.
  6. Dzięki Panowanie za odpowiedzi. Co do wskazań temperatury to mieliście rację - po nagrzaniu silnika, temperatura spada z tych 139 do 100 więc jest okey. Natomiast problem z tym odpalaniem, teraz przeobraził się w takie coś, że auto teraz odpala od strzała (nawet jak silnik zimny) i nie ma ssania, tylko obroty zaraz idą na 900 i uruchamiają się wentylatory chłodnicy na maxa i tak pracują około 5 minut i się wyłączają. Padł pewnie czujnik temperatury.
  7. Cześć. Mam pytanie dotyczące wskazań temperatury VAG-COM. Otóż mam problem z odpalaniem silnika gdy ten jest zimny - muszę dłużej kręcić rozrusznikiem a gdy już odpali to trzęsie budą przez 5 sekund i potem chodzi już normalnie. Po odpaleniu też przez te 5 sekund jak trzepie budą leci z rury wydechowej lekko niebieskawy dym a po tych 5 sekundach już normalnie. Podpiąłem komputer i sprawdziłem sobie temperatury korzystając z poradnika na forum i wyszła mi dziwna rzecz. Otóż w grupie 131 w drugiej kratce jest pokazana temperatura jaką aktualnie żąda ECU a w pierwszej temperatura jaką silnik osi
  8. Cześć wszystkim. Dziś podczas cotygodniowego przeglądu silnika i płynów, po zdjęciu tej plastikowej pokrywy zauważyłem, że jeden wężyk ma dziurkę ( zrobiłem zdjęcie ). Od czego jest ten wężyk ? Dodam, że autko jeździ normalnie. Na zdjęciu widać, też plamę oleju, tak jakby olej leciał ale to leci chyba z tego trójnika bo jak dam palec pod ten trójnik to jest dużo oleju więc muszę go wymienić. Natomiast, co z tym wężykiem ? Profilaktycznie zakleiłem tą dziurkę taśmą izolacyjną. Czy ten wężyk to coś ważnego ?
  9. Nie probowałem, zdejme kleny i dam znać czy pomogło.
  10. Witam. Mam problem z moją audiczką a w zasadzie chyba z licznikiem. Mianowicie kilka dni temu wyskoczył mi na fisie napis bremse i migała kontrolka ręcznego. Po naciśnięciu przycisku check pojawił się napis że coś z ABS-em. Wyczytałem w necie, że to coś z pompą abs-u i żeby spróbować wyjąć bezpiecznik od pompy. I tak zrobiłem, ale niestety na początku się pomyliłem i wyjąłem bezpiecznik który odpowiada na licznik ? wsadziłem go ponownie ale teraz mam taki problem, że nie mogę zmienić godziny ani daty ? Wyjąłem i włożyłem ten bezpiecznik raz jeszcze to raz zmieniłem godzinę i znów nie działa.
  11. Dołączę się do tematu. Dziś mnie spotkał ten sam problem. Autko normalnie jeździło i dziś przychodzę, przekręcam zapłon i jakieś 2 sekundy po przekręceniu zapłonu pisk z głośnika, napis bremse oraz migająca kontrolka ręcznego. Tarcze, klocki zmieniane jakieś pół roku temu ( przód i tył ), płyn hamulcowy pod korek - auto hamuje tak jak zawsze. Podpinałem vaga i nie pokazuje żadnych błędów.
  12. Dziękuję za odpowiedzi. Ostatnie sprawdzenie stanu oleju nie pamietam kiedy bylo, ale dawno wiec mozliwe ze bylo po prostu blisko min i to tylko zbieg okolicznosci z tym oil mon.
  13. Cześć. Piszę, aby sie dowiedzieć co sądzicie o takiej sytuacji która mnie wczoraj spotkała z poziomem oleju. Otóż posiadam 2.0 alt a jak wiadomo alt lubią olej. Przy moim stylu jazdy tzn. jazda bez szaleństw, rzadko kiedy moj silnik widzi obroty powyżej 3 tysięcy ( chyba ze na autostradzie ) wiec sumujac taka spokojna jazda. Przy takiej jeździe mon alt bierze mi jakies 350 do max 400 ml oleju na 1000 km. Natomiast wczoraj po duzych opadach sniegu zakopalem sie autem i to tak porzadnie ... nie moglem wyjechać mimo pomocy dwoch kolegow. Wiec postanowiłem wylaczyc asr i troszke rozbujac auto i ud
  14. Witam wszystkich. Piszę w sprawie porady. Mianowicie chodzi mi o moje reflektory, które są oryginalne - valeo ( mają prawie 16 lat ). Nie są już pierwszej młodości więc i ich świecenie też pozostawia do życzenia. Nie są zmatowiałe ani zżółknięte, natomiast szkło na przodzie ma rysy od kamieni, do tego soczewki są pewnie też już na wykończeniu. I teraz pytanie do Was co poradzilibyście mi zrobić aby poprawić światła ( a tym samym bezpieczeństwo ) ? Czy wysłać obecne lampy do naprawy ? Są firmy, które regenerują odbłyśnik, czyszczą soczewkę oraz usuwają rysy z klosza i to jest jakieś wyjście. Dr
  15. Dodam jeszcze, ze przy uruchomionym silniku popmpowalem pedal hamulca kilkukrotnie dosc szybko i pedal nie robi sie twardy i caly czas schodzi do tej samej pozycji.
×
×
  • Create New...