Skocz do zawartości

Krzysiek_K

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysiek_K

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Ruda Śląska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1242 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzysiek_K

3

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc. Szukam w takim razie zabieram się za szukanie.
  2. Dziś odkręciłem ten moduł i sprawdziłem ten numer. Numer audi to : 8E0 959 501 D. Moje pytanie czy mogę kupić część z takim samym numerem ale z innym numerem valeo ? Chodzi mi o ten numer "MH1052, 873479G".
  3. Cześć. Jako że mam podobny problem od tygodnia, to pozwoliłem sobie napisać w tym temacie, aby nie zaczynać nowego. Otóż w moim a4 b6 zaczął załączać się wentylator od chłodnicy zaraz po przekręceniu zapłonu i działa cały czas - podczas jazdy i po wyłączeniu silnika. Czasem się wyłączy na chwile jak wskazówka od temperatury pokazuje 90 stopni i po chwili znów zaczyna pracować. Wentylator pracuje nawet jak wyciągnę kluczyki ze stacyjki i zamknę auto. Muszę wyciągać bezpiecznik od wentylatora albo odpisać kostki pod maską, żeby mi akumulatora nie rozładowało. Obserwowałem zachowanie tego wentylatora i czasem jest tak, że na ułamek sekundy się załączy i się wyłącza, po czym za chwilę zaczyna pracować na stałe. Do tego nieraz jest tak, że wentylator "nie umie się zdecydować" czy pracować na pierwszym biegu czy na drugim - słychać że szybko przyspiesza i zwalnia obroty. Podpinałem auto pod komputer i błędów żadnych nie ma. Czujniki temperatury na zimnym pokazują prawidłowe temperatury. Pod podszybiem sucho. Oddałem auto do jednego mechanika, pooglądał i powiedział, że to "coś" z elektryką a on elektryki nie robi. Oddałem auto do drugiego mechanika i diagnoza jest taka, że padł "sterownik/moduł" wentylatorów. Na tym module mam numer części "valeo - MH1052, 873479G". Mechanik powiedział, że mam kupić cześć z tym samym numerem jaki mam pod maską. Problem w tym, że na allegro/olx nie mogę trafić takiego numeru z końcówką "G". Czy część z innym numerem/końcówką będzie pasować do mojego auta? Znalazłem też na internecie zamiennik i w opisie niby jest podane, że będzie pasować do mojego auta, ale chce się upenic. Chodzi o tą cześć: Rezystor szeregowy, wentylator klimatyzacji ESEN SKV 94SKV800 - Czesci.StrefaKierowcy.pl CZESCI.STREFAKIEROWCY.PL Rezystor szeregowy, wentylator klimatyzacji ESEN SKV 94SKV800 94SKV800/SKV ESEN SKV Ktoś podpowie mi, czy będzie to działać ? Czy kupić część ori ale z inną końcówką ? Z góry dzięki za pomoc. Nikt nic?
  4. Wszystko zależy jak dbał o auto poprzedni właściciel. Sam posiadam a4 b6 z silnikiem alt od prawie 7 lat i nie narzekam. Oprócz dolania co miesiąc 250 ml oleju nie mam żadnych problemów. Auto używam prawie codziennie.
  5. Przyczyną nieodpalania były u mnie zimne luty w komputerze. Po naprawie działa jak należy.
  6. Dzięki za odpowiedź. Auto jest obecnie na diagnostyce u mechanika. Dam znać, co z tego wyszło.
  7. Jak podjechałem pod hotel zaczęła się ulewa i żona poszła po rezerwacje i dostaliśmy kod do garażu więc kilka minut auto stało na tej ulewie. Do tego byliśmy jeszcze w sklepie wiec auto w deszczu jechalo. W nocy jednak auto stało w tym garażu więc żadne zwierzę tam raczej nie weszło. W nocy auto było w garażu i rano po odpaleniu zaczął się ten cyrk.
  8. Gryzoń odpada, bo auto stoi w garażu zamykanym, więc raczej się tam nie dostał. Dziwi mnie to, że auto po kilku próbach odpaliło I jechało wzorowo... boję się że jutro będzie z rana to samo. Nie wiem czy ta ulewa miała ców wspólnego z tym czy nie. Nienawidzę takich sytuacji, gdy nie jestem pewny auta :/
  9. Nie mam problemu z komunikacją z ecu. Auto teraz normalnie jechało, vcds też się normalnie łączy.
  10. Cześć wszystkim. Panowie pomóżcie. Jestem na wyjeździe i sytuacja wygląda tak, że auto jeździ wzorowo, żadnych błędów. Wczoraj wieczorem przyjechałem pod hotel i po 2 godzinach od przyjazdu przeszła konkretna burza i ulewnym deszczem. Dziś idę odpalić auto. Samochód pali od strzała i gaśnie po 5 sekundach. Przy kolejnych dwóch próbach odpalenia dzieje się tak samo - 5 sekundach i gaśnie nawet jak dodaje gazu. Za trzecim razem auto kręci i nie odpala. Podpiąłem kompa i zero błędów. Na desce też nic się nie świeci. Poczekałem pół godziny i auto odpaliło i działa normalnie. Czy możliwe żeby ta ulewa zalała ECU albo coś? Bo nie wiem co o tym myśleć. Sprawdzałem czujnik temperatury i pokazuje wlasciwa temparsture. Patrzałem w okolicy ECU i sucho tam. Jakieś pomysły?
  11. Miałem takie samo "pykanie" w a4 b6. Okazało się, że przegub zewnętrzny był do wymiany. Po wymianie cisza.
  12. Problem naprawił się sam temat do zamknięcia.
  13. Bezpiecznik wyjęty. Godzina oraz data się resetują a info o serwisie nadal się świeci :/ Podłączyłem jeszcze raz vag-a i nadal żadnych błędów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...