Skocz do zawartości

Jacca

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jacca

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Slupsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jacca

0

Reputacja

  1. Problem został rozwiązany… Problemem okazała się korozja w całym układzie(chyba ktoś wcześniej jeździł na wodzie lub jakis tani płyn…) pomogło kilkakrotne płukanie układu różnymi preparatami i już płyn trzyma poziom i leci gorące powietrze ? Pozdrawiam temat do zamknięcia
  2. Witam, Audi a4b6 1.9 AVB 101km 2002r. A wiec mam problem z układem chłodzenia po wymianie rozrządu kompl. i wymianie płynu na nowy.(ok2mies temu) Przed wymiana wszystko działało poprawnie. Nadeszły zimne dni i zauważyłem ze z nawiewu nie leci takie ciepłe powietrze jakie powinno wiec stwierdziłem ze po wymianie płynu niedokładnie został odpowietrzony układ wiec postanowiłem odpowietrzyć kolejny raz (zsuwając wąż z nagrzewnicy…itd) i po tym zabiegu przestało grzać kompletnie jedynie gdy dłużej przytrzyma się na ponad 2tys obrotów to zaczyna lecieć jakieś tam ciepłe powietrze… I w zbiorniczku zaczęło zbierać się dużo piany i wyrzuca ja poza zbiornik (po nagrzaniu i jeździe ok 20km) Płyn oryginalny VW g12evo Test na upg nic nie wykazał Dodam ze jakiś rok temu była płukania sama nagrzewnica… Wiec pytanie co w takiej sytuacji zrobić??Dalej odpowietrzać(może zamiast odpowietrzyć to zapowietrzyłem bardziej…) Lub coś innego jest problemem??? Może spróbować odpowietrzyć takim sposobem jak na filmie? Ktos z was tak robił?? Dziękuje z góry za każda odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...