-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Lukas3000
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ATL
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
119 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Lukas3000
0
Reputacja
-
Lukas3000 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Lukas3000 obserwuje zawartość A4 B6 AVJ - wypadanie zapłonów , Auto po odpalaniu pracuje na 3 cylindry na zimnym silniku , Wyje/buczy pod obciążeniem i 5 innych
-
Auto po odpalaniu pracuje na 3 cylindry na zimnym silniku
Lukas3000 odpowiedział(a) na Sparkblaster temat w 1.8T
Sprawdź iskrę na cewkach -
Sprzęgło..docisk..
-
Sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza... Spr. odme.. sondę spróbuj odpiąć zobaczysz co się dzieje ... Filtry?? pozdrawiam ?
-
A jak rozrząd?? Co do tych kabli to zależy od stanu u mnie przy cewkach brak było tych gumek do wspinania i wilgoć zrobiła robotę poprzez zwarcie aż doszło do kompa i tyle i też kręcił i lipa..pozdr.
-
Immo blokuje te auto na 80% mogę się mylić... 2 sprawa to mógł Ci padnac komputer skoro niema iskry na cewkach.. a jak padł komp sterowania to i z immo i że wszystkim będzie problem..gdzieś mogło byc zwarcie na kablach od cewek zapłonowych i raz ci odpalił i mógł pójść komputer...obym się mylił powodzenia pozdrawiam ?
-
może sondy na katach? Spróbuj odłączyc i sprawdź czy będzie tak samo? Lub coś z przewodami od cewek... Może się dostawać wilgoć i silnik będzie się zachowywał tak jakby to był problem cewek świec itd..pozdrawiam?
-
Najlepiej lej olej 5w30 pozdrawiam ?
-
siema.sprawdz czujnik położenia wału..sprawdzenie ciśnienia sprężania na cylindrach, a następnie czy jest iskra na świecach.(lewe powietrze) Mogę się mylić... powodzenia;) Pozdrawiam?
-
Witam. Zakupiłem audi 2001r sedan za 10tys zł. Czy było warto?? Jak myślicie? Skusiło mnie to iż -- Auto było 12 lat w jednych rękach.. bezwypadkowe szyby oryginalne.. wymienione sprzęgło, tarcze klocki, rozrząd, olej, świece oraz cewki... I na tym zostało przejechane +/- 3tys km.. Gaz stag roczny...wnętrze jak nowe nie wytarte prócz przycisków w radiu kilku i przełączników szyb (norma) poza tym auto ma ogniska rdzy tył prawe nadkole.. katalizatory na miejscu...Hak wbity w dowód nowy przegląd.. sztywne auto w prowadzeniu ciche.. dlatego się skusiłem na zakup.. człowiek nie wyglądał na takiego co by chciał coś ukryć itd.. na wszystko są faktury.. do 2015r serwisowana w Audi.. kupiłem go od 2 właściciela od nowości (starszy człowiek). przebieg 295tys.. bogaci ludzie (stadnina koni itd...więc wiarygodni moim zdaniem.. tylko dręczy mnie fakt że też te auta można kupić za 6/7tys i moje pytanie. Co Wy na ten temat? Pozdrawiam ?