Skocz do zawartości

mateusz901

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateusz901

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateusz901

0

Reputacja

  1. To już wyczerpuje moje pytania ? dzięki @Dev
  2. A dlaczego od AWX? te koła są takie same? Sprzęgło i docisk również od AWX podejdzie?
  3. Sprawa dotyczy 1.8t bfb quattro 6 biegowa. Czy jest szansa przejść z dm na sztywne koło bez większych przeróbek? Jeżeli tak, to w jakie koło sztywne i jakie sprzęgło muszę się zaopatrzyć? aby pasowało bez przeróbek. Wiem że takie tematy już były na forum ale nie mogę nic znaleźć...
  4. Na podstawie sugestii przem8, problem rozwiązał się samoczynnie Po kilku ostrych odcinkach do 6tyś obrotów jeden z zaworków pneumatycznych dosłownie eksplodował (w załączniku zdjęcie). Po zakupie nowego, samochód całkowicie wrócił do sprawności. Korekcje blisko 0. Dziękuję wszystkim za sugestie. Temat do zamknięcia
  5. Dodam jeszcze że w ECU pojawiają się jedynie błędy wapadania zaplonu
  6. Logi są na benzynie, po skasowaniu błędów. Postaram się powtórzyć dzisiaj logi, chociaż nie chciałem go w takim stanie ciągnąć do końca. Jeśli chodzi o spalanie to nie jestem się w stanie wypowiedzieć czy więcej pali ponieważ samochód nie nadaje się do jazdy w takim stanie. Przy bardzo delikatnej jeździe do 2tys obrotów i bez gwałtownych przyspieszeń, nie szarpie a korety lambda wąchają się od 10 do 20 na plusie
  7. Pacjent 1.8t BFB Problem - nierówna praca sinika na wolnych obrotach. Podczas przyśpieszania, wyczuwalny nieduży spadek mocy. Problem pojawił się nagle podczas jazdy. Po zrobieniu logów zaobserwowałem że są bardzo duże odchyłki z sondy lambda. Podczas przyśpieszania bardo bogato a na biegu jałowym bardzo ubogo. Pierwsze co przyszło mi do głowy to nieszczelności w dolocie - niestety po dmuchnięciu w dolot brak widocznych wycieków powietrza... Może mnie ktoś naprowadzić gdzie szukać usterki? Będę wdzięczny za pomoc. http://vaglogi.pl/log-002_033_1wGSKS5.html http://vaglogi.pl/log-003_115_zCrr5Ax.html http://vaglogi.pl/log-020_118_812FdO.html
  8. Witam, Chciałem zapytać czy w alternatorze VALEO 06B 903 016 AC jest rolka ze sprzęgłem jednokierunkowym czy bez? ewentualnie zna ktoś może numery? Nie mogę znaleść jednoznacznej odpowiedzi :/ Przy okazji wymiana paska chciałem sprawdzić czy wszystko OK i moją uwagę przykuła ta rolka. Teraz pytanie, wymieniać czy jest dobrze? Chodzi o audi A4 B7 2005 1.8t quattro.
  9. U mnie jest identyczny problem, jak zmienię filtr gazu. Gdy przełączne na gaz i silnik zgaśnie (brak gazu w przewodzie do wtryskiwaczy) to później ciężko odpalić. Podejrzewam że coś masz nieszczelne.
  10. Witam, Problem jest z drganiami silnika, jak w temacie. Proszę o sprawdzenie logów, czy wszystko jest ok. Drgania występują w całym zakresie obrotów. Brak błędów Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log-001_003_004_wvvielm.html http://vaglog.pl/log-010_011_041_1E34ch9.html http://vaglog.pl/log-011_WOWfG.html
  11. Pech chciał że skończyła się benzyna Nie zwróciłem uwagi na temp. było na minusie i widocznie się nie dogrzał. A powiedz mi w której grupie można podglądnąć ciśnienie z turbo>? jakoś tego nie widziałem przeglądając po kolei grupy...
  12. Witam, Przesyłam logi do analizy z 1.8t AEB. Logi dynamiczne, na 2 biegu ze względu na brak możliwości. Logi robione na gazie, zaraz po skasowaniu błędów. Był błąd zbyt bogatej mieszanki ale to kwestia regulacji gazu. Interesuje mnie bardziej czy inne rzeczy są ok. http://vaglog.pl/log-008_013_q81NQk.html http://vaglog.pl/log-003_025_5X3UT.html http://vaglog.pl/log-002_007_u56lox.html Ktoś pomoże?
  13. Miałem podobny problem z ogrzewaniem fotela. Uszkodzony był czujnik temperatury. Sprawdź vcds'em czy pokazuje ci temperaturę kierownicy.
  14. To rozumiem, tylko czy jesteś w stanie na podstawie logów określić bliżej gdzie leży problem? Pomoże ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...