mateusz901 0 Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 Pacjent 1.8t BFB Problem - nierówna praca sinika na wolnych obrotach. Podczas przyśpieszania, wyczuwalny nieduży spadek mocy. Problem pojawił się nagle podczas jazdy. Po zrobieniu logów zaobserwowałem że są bardzo duże odchyłki z sondy lambda. Podczas przyśpieszania bardo bogato a na biegu jałowym bardzo ubogo. Pierwsze co przyszło mi do głowy to nieszczelności w dolocie - niestety po dmuchnięciu w dolot brak widocznych wycieków powietrza... Może mnie ktoś naprowadzić gdzie szukać usterki? Będę wdzięczny za pomoc. http://vaglogi.pl/log-002_033_1wGSKS5.html http://vaglogi.pl/log-003_115_zCrr5Ax.html http://vaglogi.pl/log-020_118_812FdO.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 (edytowane) Na jakim paliwie te logi? Mozesz powtórzyć 2+33 i 115+118 do 6 tys obr.? Edytowane 28 Października 2020 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Auto nie zaczęło więcej palić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz901 0 Opublikowano 28 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 (edytowane) Logi są na benzynie, po skasowaniu błędów. Postaram się powtórzyć dzisiaj logi, chociaż nie chciałem go w takim stanie ciągnąć do końca. Jeśli chodzi o spalanie to nie jestem się w stanie wypowiedzieć czy więcej pali ponieważ samochód nie nadaje się do jazdy w takim stanie. Przy bardzo delikatnej jeździe do 2tys obrotów i bez gwałtownych przyspieszeń, nie szarpie a korety lambda wąchają się od 10 do 20 na plusie Edytowane 28 Października 2020 przez mateusz901 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz901 0 Opublikowano 28 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Dodam jeszcze że w ECU pojawiają się jedynie błędy wapadania zaplonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Zrób jeszcze satyczny 2+33. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn 18 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Świece? Kable? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Kompresja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz901 0 Opublikowano 28 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 10 godzin temu, przem8 napisał: Na jakim paliwie te logi? Mozesz powtórzyć 2+33 i 115+118 do 6 tys obr.? Na podstawie sugestii przem8, problem rozwiązał się samoczynnie Po kilku ostrych odcinkach do 6tyś obrotów jeden z zaworków pneumatycznych dosłownie eksplodował (w załączniku zdjęcie). Po zakupie nowego, samochód całkowicie wrócił do sprawności. Korekcje blisko 0. Dziękuję wszystkim za sugestie. Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się