Jump to content

DarekS4

Pasjonat
  • Content Count

    215
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

34

About DarekS4

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Bielsko-Biała

Car

  • Car model
    S4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.7 V6 BiTurbo
  • Engine code
    AGB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trzeba rozebrać i sprawdzić a jeszcze lepiej to stetoskop na uszy i szukaj
  2. DarekS4

    1.8t 280+

    Potwierdzam. A jak dobrze pamiętam to przy mocnej pompie i hybrydzie K04 zrobiłem kiedyś w 20vt 299HP Na pewno gorzej w wypadku quattro i próbie 100-200 Na pewno lepiej przy próbie 0-100
  3. jak masz quattro to waliłbym z S4 Coś niski ten stage 2 jak na 250
  4. Zrób sobie adaptacje climatronica po VCDS. Robiłem to ostatnio w A6 C6. Dla dwóch silnikczków pomogło a trzeci był do wymiany niestety. Sprawdź jeszcze czy działa synchronizacja stref.
  5. Trochę odgrzeje. Głównie dlatego ze trafiło do nas auto przy którym ręce opadają. B6 BEX robiony u jednego z małopolskich tunerów. Jakość wykonania taka że ręce opadają nie mniej jednak podobno założony jest zestaw z AWXa. Może ktoś z was trafił na taki problem bo ja nigdy czegoś takiego nie widziałem w całej swojej karierze. (Owszem na jednomasie podobnie ) Wał ma ok, poduchy w miarę ok. Luz na dyfrze masakryczny i czuć dupnięcia ale największym problemem jest potężne drżenie budy najbardziej na zimnym silniku przy przyspieszaniu i pełnym chwilowym doładowaniu. Obstawiałbym wał ale podobno wymieniony i faktycznie jest ładny. Za to zastanawia mnie ten dwumas z AWXa .... Czy ktoś miał taki problem po wymianie na koło z diesla. JA w swojej B7 TDi kiedyś wyminiłem koło na jednomas i wywaliłem go tak samo szybko ale to co tutaj się dzieje bije to na głowe kilkukrotnie.
  6. DarekS4

    Swap silnika

    No i Amen
  7. Czyli chcesz po prostu dać kute korby bez tłoków. Jaki setup planujesz może tak napisz.
  8. odmy sobie sprawdź
  9. Można by ale stft pokaże ci w która stronę szukać. Ty zakładasz że w stronę powietrza. Generalnie też bym tak założył ale warto sprawdzić.
  10. Przydałby mi się taki optymista na warsztacie Wrzuć mi log na jałowym ciepłym z STFT i LTFT
  11. O tym samym dokładnie pomyślałem
  12. DarekS4

    Catch can

    A dlaczego chciałbyś to posiadać w TDi ?
  13. Najwygodniejsza rada. Możesz mi ciekawości podać nr licznika który masz teraz ??
  14. Nie polecam. dwa miesiące temu w 8p lift 2.0 TDi CR wymieniliśmy czujnik na zamiennik ( pomimo odradzenia tego klientowi). Klient założył że skoro jest 2 lata gwarancji to powinien działać i nie dał sobie powiedzieć że tak nie będzie. Czujnik żył całe 3 tyg. Aktualnie ma założony OE i lata bez problemu.
  15. kurde leży mi taka tylko muszę ją odkopać to mogę Ci podać nr OE.
×
×
  • Create New...