-
Postów
561 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DarekS4
Informacje
-
Imię
Darek
-
Miasto
Bielsko-Biała
Auto
-
Model
S4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
AGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia DarekS4
126
Reputacja
-
@Muskel1 można się z Toba jakoś skontaktować ? możesz napisac PW ?
-
Jest tu taki użytkownik na forum z b6 w avancie na avusach ..... Ktoś go kojarzy.... Jeden z kozaków b6 tylko nie mogę znaleźć . Muszę zamówić te opony w tym tyg a nie chce się wy***ać że kupię za wąskie .
-
Nie wiem ocb ale normalnie wymieniam te przeguby. I nawet nie wiem trzeba by sprawdzić ale wzrokowo wydaje mi się że jest to ten sam przegub co przegub wewnętrzny na dużą flnasze w poprzecznych 1.8t dla skrzyń 6biegowych
-
-
Panowie szukam jakiegoś fajnego spasowania opony na lato na AVUS III czyli oryginalne felgi S4 szerokość 8j Felgi w tym sezonie posłużą mi za letnie koła. Były na nich zimówki 235/40 ale przeglądając foty widzę że niektórzy zakładają opony które bardziej cieszą oko.... Może coś doradzicie .... Nie chcę jakiś mega naciągów . Gdzieś widziałem fajny spas podobno na 215/40 ale nie mogę tej informacji potwierdzić
-
Podpiąć kompa zobaczyć czy są błędy Zrobić podstawowy pakiet diagnostyczny żeby zobaczyć w ogóle czy peryferia silnika jeszcze domagają. ....
-
Samoistne kasowanie korekt lambdy w A4 B6 1.8T
DarekS4 odpowiedział(a) na Kali 4444 temat w Audi A4 B6/B7
a z innej beczki masz usunięte fizycznie SAI ? -
Lubię jak ktoś pisze że opony nie bo coś tam coś tam ..... Proszę tylko zauważyć że guma to element który mocno pracuje i w zależności od warunków pogodowych obciążenia nie wspomnę o zmianie ciśnienia na wpływ temperatury może wpadać w szczególnych warunkach w wibracje .... Miałem już chyba set przypadków gdzie klient przyjeżdżał i mówił że koła na pewno nie i nagle po przełożeniu kół problem znaleziony .... A szczególnie w samochodach z dużymi oponami i profilami . Ja dopowiem że może to być też układ wydechowy Wtryski raczej proste do zdiagnozowania jak wyglądają luzy na półosiach przy moście ?
-
Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300
DarekS4 odpowiedział(a) na MichałA4 temat w Audi A4/S4 B6
Skrzynia dobry wybór też mam ten set u siebie . Cenowo już coraz gorzej i z dostępnością też Tak napęd ma podział 40:60 i fajnie zamiata d*pą. Ma to tez duży + bo obciążenie idzie na tył i skrzynia tak nie cierpi. Ja mam dyfer zrobiony z torsenem z audi V8 trzeba trochę go przerobić ale siada i działa. Proponuje zamówić sobie od JHMów dłuższą 6 na trasy ta skrzynia jest dosyć krótka ale uznasz sam. BTW jaki masz rozmiar opon na Avusach bo chce takie na lato założyć. -
Nie mam muszę go i tak wyjąć bo coś jest nie tak z tym wspomaganiem. Nowa pompa już wyje w niebogłosy i padło wspomaganie całkowicie. chcę to wyjąć cały wszystko jeszcze raz wyczyścić a najlepiej to bym zmodyfikował to wspomaganie na elektryczne. Po likwidacji SAI mam sporo miejsca w prawym rogu za zderzakiem.
-
@Dev mam pytanie. Czy w takim razie jak mam w mojej b6 3,0 ASN magiel z B7 z servotronikiem ale nie wiem od której wersji silnikowej to to że miałem problemy z servotrokikiem i w końcu padł może być przez to że nie jest dla takiej wersji silnikowej ?
-
Ja też reklamowałem 2x magneti i to faktycznie nie jest wyssane z palca. Dokładnie jak pompa pod obciążeniem spadnie poniżej tego co ma regulować regulator to ni ch**** A raz nawet kupiłem magneti mocniejszą bo zmieniałem regulator na 4bar i nawet ta mocniejsza się poddała.
-
mi padły oba . kupiłem potem z B7 przełożyłem pinout ale to samo. Już zaczynam się zastanawiać czy jak auto jest na gwincie i leży niżej to automatycznie potencjometr jest inaczej niż na seryjnym zawieszeniu i pomaga mu się popsuć.
-
Cześć. Nie miałem czasu szukać a może ktoś się orientuje czy pojawiły się jakieś sensowne czujniki poziomowania do bixenonu ?? od tamtej zimy wymienione dwa kmpl używanych i wszystko padło .... jeżdżę już prawie rok i zaczyna mnie to denerwować.
-
jak jeździła na innym płynie niż Ty masz i zamiennie to wiem że będą problemy. Niby podobno , ktoś tam gadał że musi być dedykowany płyn pod dane wspomaganie. Ja po zmianie na servo + nowa pompa Vika czyszczenie układu nowy płyn Febi z czarnym korkiem mam to wszystko do remontu. Pompa wyje jak stara po 1 tys km. servo działa jak chce ale głównie to nie działa. W zbiorniczku pojawił się gnój nie wiadomo z kąd ..... jak na razie same problemy.