Skocz do zawartości

DarekS4

Pasjonat
  • Postów

    561
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O DarekS4

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    S4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    AGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DarekS4

126

Reputacja

  1. @Muskel1 można się z Toba jakoś skontaktować ? możesz napisac PW ?
  2. DarekS4

    B6 DIVISION

    Jest tu taki użytkownik na forum z b6 w avancie na avusach ..... Ktoś go kojarzy.... Jeden z kozaków b6 tylko nie mogę znaleźć . Muszę zamówić te opony w tym tyg a nie chce się wy***ać że kupię za wąskie .
  3. DarekS4

    B6 DIVISION

    Nie wiem ocb ale normalnie wymieniam te przeguby. I nawet nie wiem trzeba by sprawdzić ale wzrokowo wydaje mi się że jest to ten sam przegub co przegub wewnętrzny na dużą flnasze w poprzecznych 1.8t dla skrzyń 6biegowych
  4. DarekS4

    B6 DIVISION

    Tutaj wygląda to spoko ale nie mam pojęcia jaki jest rozmiar opony
  5. DarekS4

    B6 DIVISION

    Panowie szukam jakiegoś fajnego spasowania opony na lato na AVUS III czyli oryginalne felgi S4 szerokość 8j Felgi w tym sezonie posłużą mi za letnie koła. Były na nich zimówki 235/40 ale przeglądając foty widzę że niektórzy zakładają opony które bardziej cieszą oko.... Może coś doradzicie .... Nie chcę jakiś mega naciągów . Gdzieś widziałem fajny spas podobno na 215/40 ale nie mogę tej informacji potwierdzić
  6. Podpiąć kompa zobaczyć czy są błędy Zrobić podstawowy pakiet diagnostyczny żeby zobaczyć w ogóle czy peryferia silnika jeszcze domagają. ....
  7. a z innej beczki masz usunięte fizycznie SAI ?
  8. Lubię jak ktoś pisze że opony nie bo coś tam coś tam ..... Proszę tylko zauważyć że guma to element który mocno pracuje i w zależności od warunków pogodowych obciążenia nie wspomnę o zmianie ciśnienia na wpływ temperatury może wpadać w szczególnych warunkach w wibracje .... Miałem już chyba set przypadków gdzie klient przyjeżdżał i mówił że koła na pewno nie i nagle po przełożeniu kół problem znaleziony .... A szczególnie w samochodach z dużymi oponami i profilami . Ja dopowiem że może to być też układ wydechowy Wtryski raczej proste do zdiagnozowania jak wyglądają luzy na półosiach przy moście ?
  9. Skrzynia dobry wybór też mam ten set u siebie . Cenowo już coraz gorzej i z dostępnością też Tak napęd ma podział 40:60 i fajnie zamiata d*pą. Ma to tez duży + bo obciążenie idzie na tył i skrzynia tak nie cierpi. Ja mam dyfer zrobiony z torsenem z audi V8 trzeba trochę go przerobić ale siada i działa. Proponuje zamówić sobie od JHMów dłuższą 6 na trasy ta skrzynia jest dosyć krótka ale uznasz sam. BTW jaki masz rozmiar opon na Avusach bo chce takie na lato założyć.
  10. Nie mam muszę go i tak wyjąć bo coś jest nie tak z tym wspomaganiem. Nowa pompa już wyje w niebogłosy i padło wspomaganie całkowicie. chcę to wyjąć cały wszystko jeszcze raz wyczyścić a najlepiej to bym zmodyfikował to wspomaganie na elektryczne. Po likwidacji SAI mam sporo miejsca w prawym rogu za zderzakiem.
  11. @Dev mam pytanie. Czy w takim razie jak mam w mojej b6 3,0 ASN magiel z B7 z servotronikiem ale nie wiem od której wersji silnikowej to to że miałem problemy z servotrokikiem i w końcu padł może być przez to że nie jest dla takiej wersji silnikowej ?
  12. Ja też reklamowałem 2x magneti i to faktycznie nie jest wyssane z palca. Dokładnie jak pompa pod obciążeniem spadnie poniżej tego co ma regulować regulator to ni ch**** A raz nawet kupiłem magneti mocniejszą bo zmieniałem regulator na 4bar i nawet ta mocniejsza się poddała.
  13. DarekS4

    B6 DIVISION

    mi padły oba . kupiłem potem z B7 przełożyłem pinout ale to samo. Już zaczynam się zastanawiać czy jak auto jest na gwincie i leży niżej to automatycznie potencjometr jest inaczej niż na seryjnym zawieszeniu i pomaga mu się popsuć.
  14. DarekS4

    B6 DIVISION

    Cześć. Nie miałem czasu szukać a może ktoś się orientuje czy pojawiły się jakieś sensowne czujniki poziomowania do bixenonu ?? od tamtej zimy wymienione dwa kmpl używanych i wszystko padło .... jeżdżę już prawie rok i zaczyna mnie to denerwować.
  15. jak jeździła na innym płynie niż Ty masz i zamiennie to wiem że będą problemy. Niby podobno , ktoś tam gadał że musi być dedykowany płyn pod dane wspomaganie. Ja po zmianie na servo + nowa pompa Vika czyszczenie układu nowy płyn Febi z czarnym korkiem mam to wszystko do remontu. Pompa wyje jak stara po 1 tys km. servo działa jak chce ale głównie to nie działa. W zbiorniczku pojawił się gnój nie wiadomo z kąd ..... jak na razie same problemy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...