Jump to content

DarekS4

Pasjonat
  • Content Count

    284
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41

About DarekS4

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Bielsko-Biała

Car

  • Car model
    S4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.7 V6 BiTurbo
  • Engine code
    AGB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dokładnie o tym samym pomyślałem W drugą stronę można poczekać aż pompa zacznie niedomagać
  2. Rozumiem że to co się dzieje stało się zaraz po modyfikacji i strojeniu tak ? Czy wszystko było OK i nagle się popsuło ?
  3. DarekS4

    Nieszczelny dv

    Może regulacja boostu przez tunera jest nie do końca taka jak ma być. Kiedyś miałem klienta który miał problem po mapie z over boostem na 1.2 bara przy lekkim przyspieszaniu i tez myślał że mu spada doładowanie a problem był w drugą stronę bo miał przeładowanie a potem normowanie.
  4. Kupie A4 B5 Quattro limuzynę Może mieć padnięty napęd silnik lub lekko uszkodzona blacharka.
  5. Zobacz ofertę A4 b5 quattro limo uszkodzone kupię Kupie A4 B5 Quattro limuzynę Może mieć padnięty napęd silnik lub lekko uszkodzona blacharka. Dodający DarekS4 Wysłano
  6. Cześć mordeczki ... czy ktoś tu lata na jakimś fajnym zestawe H7 / H1 LEd ?? Ceny są różne i różni producenci. Szukam czegoś fajnego do BMW żonki. Zastanawiam się nad osramem chociaż nie wykluczam też budżetowej bosmy która ma dobre opnie. Ktoś może coś polecić ??
  7. Oczywiście problem występuje w oryginalnym ECM ? ... Czy ja wiem czy tajemna ... Każdy sobie rzepkę skrobie ... nikt tego nie ogarną w rok a swoje musiał poświęcić. Z tego co się orientuję to są organizowane treningi w chiptuningu. Najprędzej tam nauczysz się czegoś konkretnego. Bo fizycznie zobaczysz. Jeżeli temat ma się opierać na piratach wersjach demo i sprzęcie z ryżu to stary naprawdę ale to naprawdę radzę uważać albo odpuścić. Pcham ten wózek już 10lat i tez na początku wydawało mi się że starsi doświadczeni przesadzają bo młody chce się nauczyć że nie chcą nowych na
  8. Raczej powinni powiedzieć : Gdybyśmy umieli sprawdzić to może byśmy się do czegoś przyczepili. Zrób tak jak Jarek pisze ...
  9. ja lubie tu zaglądać ale niektóre tematy po przeczytaniu zamykam. OT. Apropo kupki ostatnio fajne porównanie słyszałem ...... Porównanie zasady działania EGR ..... To tak jakby się wysrać i trochę tego zjeść ....
  10. wyczyściłeś jarzma prowadzenie nasmarowałeś ? Taka mega podstawa
  11. Mogę ogarnąć strojenie... a na całość to termin początek roku.
  12. Jeżeli jest to bandaż z ryżu to może się tka zdarzyć ze się podpali to racja
  13. JEst to super rozwiązanie i robiłem w tym już 3 kolektory. Co do bandaża i jego nasiąkliwością olejem to nie do końca tak jest bo jeżeli nawet ci nasiąknie olejem to normalnie go płukasz chemią z wodą. Odpalasz furę i wygrzewasz. Po kilku godzina co się miało wypalić to się wypali a bandaż po pewnym czasie robi się jak skorupa. To się tyczy dobrych markowych bandaży. Przerobiłem temat w motorsporcie. Łącznie z zapłonem bandaża Co do Thermo schielda jest to za***iste rozwiązanie i już dawno praktykowany. W PL dosyć świerzy i praktykowany w projktach za grube bańki z ra
  14. wyczerpało cały temat Aktualnie kończę kolejny swap MK2 na 1,8T z 6gang w ośce i ja bym takiego auta nie chciał. owszem po highwayu od 3-4 biegu do góry jest kosa ale ze startu zapomnij. Kiedy ty będziesz walczyć z trakcją i ja znajdziesz to gość z trakcją będzie zapinał czwarty bieg
×
×
  • Create New...