Jump to content

DarekS4

Pasjonat
  • Content Count

    368
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47

1 Follower

About DarekS4

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Bielsko-Biała

Car

  • Car model
    S4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.7 V6 BiTurbo
  • Engine code
    AGB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja dodam od siebie żeby nie mierzyć swoją miarą. Jeżeli auto oddajesz tylko do mechanika a sam nie jesteś w stanie wykonać napraw to odpuść sobie. Ja mam inny pogląd ale u siebie na warsztacie robię sobie wszystko sam więc nie chce mierzyć tematu swoją miarą. Z punktu widzenia klienta detalicznego? Nie kupiłbym
  2. Zerknij sobie na jeden z moich tematów akurat wałkuje ASNa . Jak masz pewniaczka z katami w dobrym stanie to możesz zaryzykować. Ale naprawy nie będą tanie. Tak jak tass napisał rozrząd problematyczny i mało kto umie go ogarnąć.
  3. Nic nie trzeba czekac. To jest mit wyssany z palca. Niejednokrotnie na samochodach które miały zamontowany czujnik temp oleju i EGT widziałem że dojechanie do miejsca docelowego na spokojnie np 1-2 km wystarcza. Czas w jakim EGT spadło o kilkaset stopni przy mega spokojnej jeździe od butowania i tak samo temp oleju był dużo mniejszy od czasu zatrzymania się i czekania. Owszem jak juz dojeżdżasz pełnym ogniem na miejsce docelowe to inna sprawa. Ale wystarczy odpuścic ostatnie 2km i wszystko wychładza sie z automatu.
  4. Kupię płyty pod podwozie + nadkole Zobacz ogłoszenie Kupię te przednie duże płyty pod podwozie plastikowe lewą i prawą + prawe tylne nadkole a4 b6 Użytkownik DarekS4 Data 11.06.2021 Cena 1 zł Kategoria A4 B6/B7  
  5. Time Left: 25 days and 4 hours

    • Kupię
    • Używany

    Kupię te przednie duże płyty pod podwozie plastikowe lewą i prawą + prawe tylne nadkole a4 b6

    1.00 PLN

  6. 1,8T modzi się już od 20 lat i robi się go na dzień dzisiejszy z zamkniętymi oczami tak samo jak 1.9TDi To czy wgrał go mpps czy ryżowym Kessem czy innym ryżem za 100 300 czy 800 zł nie ma totalnie żadnego znaczenia. Jeżeli nie miał dużo rzeźby korekt poprawek i wie co z czym to normalne działanie.
  7. Aż dziwne że nit tu nie poruszył możliwie negatywnych skutków wywalenia katów w N/A
  8. U nas jest odwrotnie np. Chłopaki którzy pracują w Skoda Korczyk chwalą sobie bardzo. A Ci co pracowali w interwelm to się zwalniają. Mało tego, wielu klientów ze swoimi VW czy audi jeździ do skody bo mają lepsze ceny na wszystko. Czyli jest tak jaki pisze Mateo. Nie ma zasady.
  9. a DPF był czyszczony z powodu że był już zabetonowany ? Do sprawdzenia jakie wartości podaje czujnik ciśnienia. przeowdy itp też były czyszczone ?
  10. Zrób sobie adaptacje pozycji wszystkich silniczków climatronica . Nie równomierna temperatura z kratek może świadczyć że trzeba przetrzeć potencjometry
  11. ja dzisiaj wysłałem do regumu cały zestaw przód i tył a4 b6 quattro . Zobaczymy co to będzie
  12. Mam dużo lepiej a w moim temacie widać że na hamowni uciekło 60Nm ... Zrób logi pokaż błędy może coś pomożemy
  13. A ja się martwiłem o mojego ASNa Po pierwsze porównywać automat z tej epoki do manuala to nie na miejscu Dla porównania S6 C5 w manualu jest szybsze do setki o prawie 2 sec od automatu
×
×
  • Create New...