Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 alla RS2


s3ns

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

 

Nigdy nie było mi jakoś po drodze aby stworzyć ten wątek, auto zaliczało faile, to ja nie miałem czasu itd.

Jednak sadze że warto o nim chociaż po krótce wspomnieć, szczególnie teraz kiedy zaplanowałem tak na prawdę je sprzedać, więc jak nie zrobię tego teraz to już nigdy. Więc do rzeczy:

Audi A4 B6 Quattro 2.5T. Chyba jedyne w Europie a może tez na świecie b6 z 2.5T r5 pod maską.
Przy budowie nie szliśmy na skróty, wiele rzeczy było także wyzwaniem. Jednak efekt jest na prawdę fajny.

Baza to a4 b6 z silnikiem 1.8T, quattro. Auto miałem od 6 lat w swoich rękach, był to sprawdzony egzemplarz z bezwypadkową przeszłością. Wszędzie oryginalny lakier, nigdy nawet nie naprawiana po stłuczce.
Było wiele stage w między czasie, obecny jest na aucie od 7 tys km i około 2 lat. W aucie na dziś dzień:

-Silnik 07k 2,5 litra R5, z kutym walem korbowym, korbami i tlokami kutymi z 2.0 TFSI
-Skrzynia z Audi S5 4.2
-Tylny dyferencjał Audi S4 B7
-Relokacja filtru olejowego za pomoca adaptera IROZ z USA
-Pokrywa zaworowa IROZ z USA
-Turbo Holset HX35
-Masa nowych części w aucie, wszystkie węże, spinki, klamry, uszczelki nowe bo wszystko kupowane na zamowienie
-Wystrojony na EMU BLACK
-Felgi OZ letnie 19
-W środku czarny sufit, deska poflokowana, kierownica z A4 B7
-Dekory RS4 B7
-Sprzęgło z 3.0 tdi dwu-tarcz , koło zamachowe z A4 B8 2.0TDI
-Pompa paliwa bosch 044
-Układ hamulcowy RS4 B7 kompletny z przewodami wzmacnianymi HELLA
-Abs i esp działa
-Wtryski 5x1000
-Dokladka tył S4 B7 Custom
-Nowe lampy przód
-Tylne lampy folia
-Komputer pokładowy w Tablecie
-Kolektor wydechowy custom w bandażu
-Dolot przerobka na bazie z RS3 8V


W tamtym roku cala nowa, odnawiana blacharka za 10 tys, bez grama rdzy, położona ceramika, dokładki i relingi i wiele inych elementów malowane w czarny połysk alla shadow line.

Warte odnotowania jest to ze auto ma papiery na te przerobki, ma nadany nowy vin ze wzgledu na cofniecie silnika (stary byl na grodzi nabity).

Moc na kołach przy quattro 520 hp i 625NM.

Wybaczcie że niewiele zdjęć, muszę gdzieś więcej wygrzebać.

 

Pozdrawiam wszytkich. Gdyby ktoś był zainteresowany autem na pewno znajdzie ogłoszenie na otomoto, dla klubowiczy będzie spory rabat, chciałbym aby auto znalazło dobrego następce!

IMG_20210930_084402.jpg

IMG_20201114_140529.jpg

IMG_20201110_173045.jpg

IMG_20201114_140437.jpg

IMG_20201110_170609.jpg

IMG_20201110_173300.jpg

  • Pomoc techniczna 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś pięknego! :shock3:

Podziwiam za wytrwałość w dociągnięciu projektu do końca. Pochwal się jeszcze jak prezentuje się wewnątrz :cheesy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogromne brawa za poświęcenie i trud włożony w auto. Z pewnością masa serducha zostawione. Prosimy więcej zdjęć. :a4fan:

Jaka cena Cię interesuje za auto? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BartoszSoldier priv za chwilkę

Kilka kolejnych zdjęć wygrzebanych to tu to tam :) znajdzie się też jakieś wideo, postaram się jakoś wrzucić. 

dzięki za wszystkie pozytywne odpowiedzi :)

FB_IMG_1633762595906.jpg

IMG-20211009-WA0003.jpg

FB_IMG_1633762676351.jpg

FB_IMG_1633762705613.jpg

IMG-20211009-WA0002.jpg

IMG-20211009-WA0004.jpg

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest machina :)To są właśnie Mody :) Gratulacja dążenia do końca tego projektu :) Ja robiłem swap skrzyni i miałem dość :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi wrażenie to jakby powiedzieć za mało.... szacunek za determinację i stylizację (schludnie i przyjemnie dla oka), no i wydech. Podkreśla dźwięk, ale nie drze się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem wczoraj na olx to ogłoszenie, zobaczyłem ramki klubowe i przekopałem dział moje auto żeby znaleźć cokolwiek o tym projekcie ale poszedłem spać rozczarowany ;)  Gratulacje efektu oraz szacun za pracę i wytrwałość. Oby auto znalazło nabywcę, który będzie potrafił o nie dbać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, 

Bardzo mnie cieszy że auto podoba się wam. To prawda,  efekt jest konkretny ale też rozciągnięty w latach. 

Nie tworzyłem tego wątku bo muszę przyznać że nie wiedziałem czy to wszystko ostatecznie siądzie, auto było budowane łącznie w 3 miejscach, masa poblemów itd. Kilka nieprzespanych nocy na myśleniu co dalej. Byliśmy też kilka razy bliscy pojechania na stację aby kupić kilka litrów paliwa i spalić to wszystko w cholere 

Muszę też przyznać że opis modyfikacji, które zawarłem w 1 poście jest mocno niekompletny. Zapominam sam co zostało zrobione, przy okazji pw z jednym z was przypomniałem sobie że auto ma jeszcze np. 

- zawieszenie gwintowane Eibach Prostreet, 

- stabilizator przód/ tył rs4 b7

-przemieszczony akumulator do bagażnika

-nowe serwo, pompa wspomagania

-silnik jest dość mocno cofnięty do tyłu auta z racji użycia nowszych skrzyń z s5. Paski od osprzętu mogę wymienić wsadzając po prostu ręce do komory ;) jest tam z 10 cm do wentylatorów. 

- opony Michelin Super Sport 245/30/19 jak dobrze pamiętam. 

Pewnie masa innych rzeczy :decayed:

Jest też krótki filmik od kolegi Szymona który obecnie ma auto u siebie. 

Pozdr

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możecie nagrać jakiś normalny filmik, czyli normalne jazda telefon na licznik i jak to przyspiesza jak to jeździ najlepiej jadąc na Berlin:) Bo takie strzelanie marchewy z rury to nic nie wnosi do tematu (za przeproszeniem) można to zrobić na zwykłym 1.8:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...