Jump to content

artroskk

Pasjonat
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About artroskk

Informacje

  • First name
    Artur
  • Location
    Jawor

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

663 profile views

artroskk's Achievements

24

Reputation

  1. Wiem, że odkopuję kotleta, ale... Przecież ta kierownica na drugiej fotce, trójramienna która niby nie ma multifunkcji, ma przecież opcja dawania głośniej/ciszej i następna/poprzednia stacja?
  2. @Dev na 3 stronie napisałeś o komplecie AWX: tarcza, docisk, łożysko i dwumasa. Za 600 zł z wymianą? Rozumiem, że graty używane, bo na Allegro komplet bodaj 1300? Pytam, bo też szykuję się do wymiany w 1.8T BFB Quattro, 5b
  3. Tylko coś widzę, że zdjęcie się nawet nie załadowało... Ale potem na kompie z nim powalczę W razie czego, fotka powinna już trybić
  4. Odkopię trochę kotleta (najwyżej usuną), ale też rozkminiałem jak podłączyć te przewody, bo wszystkie wyglądają tak samo. U mnie jest akurat 1.8T Quattro, 4 króćce z regulatorem ciśnienia. Rozkminiłem po swojemu jak się nie pomylić Wiadomo, że tył filtra (od tylnej strony samochodu) ma mieć oznaczenia VL i RL, a przód filtra (od przedniej strony samochodu) to oznaczenia MOTOR + E. Wiadomo też, że strzałka ma być skierowana w stronę silnika (przodu samochodu). A co z wężami, które wyglądają tak samo? Posłużę się zdjęciem i jego "swojskim" opisem tak żeby zrozumieć. 1. wąż który idzie do góry nad filtrem - RL 2. wąż, który zawija się pod filtrem i idzie w dół, prawie dotyka tylnej strony filtra - VL 3. wąż, który idzie prosto do silnika - MOTOR 4. wąż, który idzie do silnika, ale zawija się też do tyłu filtra i niejako łączy się z drugim wężem - E Mam nadzieję, że ten prosty opis jakoś Wam pomoże, bo sam rozkminiałem trochę z tymi wężami, które wszystkie wyglądają tak samo. Niektórzy twierdzą, że nie da się inaczej podłączyć niż przewidziała to fabryka, ale były przypadki gdzie ludzie podłączali nieprawidłowo
  5. Cześć! Witam wszystkich wraz ze swoją piątą zabawką ze stajni Audi - B6 1.8T Quattro z LPG dłubniętą na ok. 240 KM W planach jest dać jej trochę serca i dzielić się tym w osobnym temacie, który zapewne niedługo powstanie!
×
×
  • Create New...