Skocz do zawartości

I Matt I

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O I Matt I

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Trójmiasto

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia I Matt I

  1. Nie jest trudny, demontaż to niecałe 2h, największy problem miałem z śrubami przy słupku C, robota na dwa dni bo przez noc klej sechł. Korzystałem z tego poradnika, zdjęcia nie działają ale wystarczyło to raz przeczytać.
  2. Dzięki, ciekawy jestem czy mam jeszcze oryginalny wałek, czy już ktoś wymieniał, ale to jeszcze trochę czasu minie, zanim się za to zabiorę
  3. To jakaś klątwa 😆 w podobnym czasie sporo osób ma ten problem, zobaczymy, na jaki czas to pomoże, najwyżej kupię nowszą kompletną nagrzewnicę z seata exeo.
  4. Ja przy tym straciłem cierpliwość i tą najgorzej umiejscowioną śrubkę pominąłem i wyrwałem silniczek. Na tych dwóch i tak się dobrze trzyma 😆 allegro.pl ALLEGRO.PL
  5. No szkoda, a tak blisko bym miał, szukam tylko w pomorskim, aby osobiście odebrać, na razie przez dłuższy czas nic nie ma.
  6. Wymiana przednich błotników na nowe, w lewym na dole przy mocowaniu było już miękko a prawy był uszkodzony i zrobił się otwór rewizyjny. Do tego zmiana kierunków na czarne ledowe statyczne. Zrobiłem też akcje czyszczenia/regeneracji wszystkich silniczków klap z użyciem Kontakt PR, nie działał ten najgorzej umiejscowiony czyli lewy V158 a reszta profilaktycznie. Audi na razie więcej stoi niż jeździ, na co dzień poruszam się czymś innym, a lista rzeczy do naprawy się powiększa, dlatego auto znowu powędrowało do garażu. Mam dwa większe problemy pierwszy to wytarty wałek rozrządu, a drugi to, że od początku, kiedy mam auto, od 50km/h w górę zaczyna mi coś wyć taki dziwny szum i terkotanie, robi się z biegiem czasu coraz głośniejsze. Najbardziej słychać je jak jadę przy barierkach, na lewarku zmiany biegów są duże drgania i miota nim we wszystkie strony, jak przycisnę lewarek na biegu to słychać wycie jeszcze bardziej. Naczytałem się, że mam tę wadliwą skrzynię GBA i teraz jestem na etapie poszukiwania swapu quattro.
  7. Jaki czujnik? Masz do wymiany moduł komfortu na złomie za 20zł dostaniesz.
  8. Zdejmij osłonę i sprawdź czy wężyk nie jest pęknięty. Odma zawsze wypuszcza niewielka ilość oleju. Długo nie zaglądałeś pod maskę?
  9. I Matt I

    Czujnik ??

    Czujnik uderzeniowy.
  10. Podjedź do kogoś na podnośnik, żeby wykluczyć skrzynie biegów, rozpędzisz się samochodem w powietrzu. Pod wpływem naprężeń to mogą być mocowania/poduszki amortyzatorów tylnych.
  11. Tak działa, ale nikt nie zagwarantuje, że nic się nie stanie po czasie, to już wiekowy głośnik jak zmienisz polaryzacje, membrana głośnika będzie pracowała w odwrotną stronę.
  12. Sprawdź czy jest sucho pod dywanem kierowcy, moduł komfortu może dostał wilgoci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...