camel669
Pasjonat-
Postów
48 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O camel669
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Tomaszów Mazowiecki
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia camel669
1
Reputacja
-
camel669 obserwuje zawartość Tylne zawieszenie A4B6 FWD , Szarpana praca 1.8 t BFB po wymianie świec . i Jaki filtr paliwa do 1.8T?
-
Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić rozmiar tarcz przód i tył. WAUZZZ8E66A087260
-
Dev czy mógłbyś i mi sprawdzić? Vin: WAUZZZ8E66A087260
-
ok jutro z rana podepne kompa, przejadę się i sprawdze
-
Na postoju nic.
-
Witam, jak w temacie moją B7 boli a bardziej mnie to że mi coś mruga, poza tym nie daje to żadnych objawów. Mianowicie : Podczas jazdy 5 i 6 bieg, przy zwiększaniu prędkości zauważyłem, że jak tylko obroty miną magiczne 3500 mruga kontrolka ładowania, gdy obroty spadają z wartosci powyzej 3,5tys to też zamruga na dokładnie tym samym poziomie 3,5 tyś nawet jak noga zdjęta z gazu. Czy ktoś ma pomysł co to może oznaczać, w czym tkwi problem ?
-
Tak. W moim przypadku okazał sie winny przewód od ukladu chłodzenia wpięty do parownika. Przewód za nagrzewnicą był zagięty tak że dosyć mocno ograniczał przepływ wody i gaz przy dużym obciążeniu zamarzał
-
Na zwrot raczej czy wymiane raczej nie ma co liczyć bo minął prawie miesiąc od zakupu no i jakby nie było jest używany. Spróbuje zrobić tak jak mówisz z tym odpięciem wtyczki i zobaczymy jaki da efekt.
-
To co wywalać ten napinacz FAI i zakładać nowy ?
-
Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
-
A co tam u Ciebie się zadziało ?
-
Jasna sprawa. Tylko, że u mnie jest obsuwa z robotą, wyjazd mi się do czwartku wydlużył nawet nie mam jak kompa podłączyć i nic nie było sprawdzane. Jedyne co poszło na niekorzyść to następnego dnia na zimnym check się zapalił. W piątek jestem umowiony z mechanikiem więc dam znać
-
Ok. Wyjeżdżam jutro ale jak uda mi się załatwić kompa i zrobić rano to wrzucę, jak nie to dopiero piątek/sobota.
-
Dzisiaj po raz 4 sprawdzany był rozrząd przez 3go mechanika. Zegarem sprawdzane wyszło że wydechowy był w porządku ale wcięcia z przodu wskazywały że wałek ssący byl przwstawiony o 1 ząbek. Więc już bez ściągania pokrywy zaworów zdeliśmy pasek z przódu i przestawiliśmy o 1 ząbek. Silnik zaczął równo pracować, auto jakby odzyskało troche mocy. Checka i starego błędu już nie wywala. Wywala za to nowy... P0012 jakieś rady ?
-
-
Dzisiaj jeszcze raz sprawdzony rozrząd, mam zdjecia jako dowód Na filmiku praca napinacza na zimnym, według mechanika dziwnie sie zachowuje(sory za jakość) Pomiar 93 bez wtyczki i logi z jazdy zrobią jak złożą do kupy Kwestia czujnika jakiej firmy i jak z tym kasowaniem jeszcze dopytam. video-1594284668.mp4