Skocz do zawartości

smart.bart

Pasjonat
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O smart.bart

Informacje

  • Imię
    Bart
  • Miasto
    ciągle w drodze

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia smart.bart

7

Reputacja

  1. już poszła trzy obroty nakrętki- jeszcze?
  2. coś mi się mocno wydaje, że rezultat powinien być odwrotny TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
  3. smart.bart

    Wymiana silnika

    AVJ , BFB, AMB, BEX, AWT- to ten sam słupek, jak zostawisz cały osprzęt to wchodzi plug& play
  4. Witam serdecznie kolegów, Wymieniłem turbo K03s (WG skrócony o trzy obroty), N75 i inne drobnostki. Wszystko ładnie wyczyszczone i doprowadzone do porządku ale coś szarpie i wyrzuca błędy wypadania zapłonów oraz doładowania. Proszę o przegląd logów. Od zera do odcinki na trzecim jedzie słabo ale płynnie, natomiast jak napompuje to przyspiesza jak szalony. Niestety po odpuszczeniu ostro szarpnie. W ogóle czuć, że jakoś nerwowo pracuje. Błędy: 16683 Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached- P0299- 002 Lower Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16727- Camshaft Position Sensor: Signal too High P0343- 001- Upper Limit Exceeded Po skasowaniu jest ok, bez błędów dopóki nie dam w palnik, wtedy się dławi i wypadają Cylinder Misfire Detected logi w dwóch próbach: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM i bonus jak się zbiera przy pompowaniu ciśnienia przy 3-5 tyś obr. TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Konfiguracja komponentów i mapa zrobiona dawno temu ale teraz po ostatnim remoncie takie niespodzianki wychodzą.
  5. I o takie odpowiedzi mi chodziło. Dziękuję! A wiąże się to z tym, że miałem po tuningu silnika wstawiony sensor od S3, czyli 040 i mi padł. Chciałem wstawić oryginalny jaki miałem w BFB, czyli 049 ale prócz średnicy chciałem się upewnić czy nie będzie podawał błędnych danych przepływu co skończy się niedopalaniem lub wypadaniem zapłonów.
  6. Pytanie prawie jak w temacie: czy sam sensor F00C2G2040 różni się faktycznie od F00C2G2049. Wiem, że jeden pochodzi z 06A906461L a drugi z 06A906461M czyli 1.8T np. BFB vs. 1.8T np. BAM Wiem, że przepływka się różni ale czy same sensory są inne? Inaczej "zliczają", inny opór dają?
  7. Chyba nie mówimy o tym samym? Wiesz czego szukamy w ogóle?
  8. A chcesz dobre foty? W wierszu gdzie miałoby być nie mogę skumać który to blok.
  9. Wsad z ECU ściągnięty kabelkiem mpps13, ten sam plik tylko różnie ściągnięty. Ja otwieram programem WinOLS ale nie wiem gdzie szukać
  10. A sprawdź proszę ten: 8E0909518AQ 0010
  11. Jak w temacie wymieniono, z wielką prośbą o szybki odczyt PIN-u 8E0909518AQ 0010.Bin
  12. Używany słupek 2500- 3000 + wymiana 1500- 2000 Używana głowica 1000- 1500 + wymiana + elementy montażowe i planowanie ok. 2000 Kompletny remont istniejącego z wymianą wszystkiego co się da 6000- 8000 Czas: tydzień Przy okazji zrób sprężarkę: 1200- 1800 DV, N75, =/- 500 Dla zabawy: Zmień intercooler na FMIC- 1000
  13. "bladzisz" ?!@#!$?@#%! WHAT? I wydasz ponad klocka aby zrobić fabryce lżej i trzy kucyki w gratisie. Jak robić to dobrze a nie po łebkach w stodole.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...