Skocz do zawartości

lukasz2452

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz2452

Informacje

  • Imię
    łukasz
  • Miasto
    szczecinek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

420 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukasz2452

0

Reputacja

  1. Witam, szukam listew s line lub s4 do mojej b6. Może ktoś montował te zamienniki z neta i poleca jakąś firme? Czy dalej to taki badziew jest i odstaje?
  2. Chyba wiem co jest przyczyną. Ogólnie jak usunę błędy to auto chodzi dobrze do czasu aż przełączy się na LPG i wyskoczy błąd mieszanki. Dwa dni temu kasowalem błędy i wyłączyłem LPG i auto dwa dni na benzynie chodzi jak igła. Więc jadę chyba z tysieczny raz do gazownika papraka i niech robi.
  3. Aha skoro nie ma wpływu to zostawię to. Później się tym zajmę. Muszę coś zrobić z tą mocą bo tragedia. Zamówiłem nowe węże na dniach przyjdą będę wymieniał wszystkie. Jak nic nie da zrobie logi kabel zamówiłem już. Warto dodać za auto na LPG i Pb tak samo chu... chodzi.
  4. Witam, mam taki problem że auto od pewnego czasu raz ciągnie raz nie teraz zazwyczaj już przyspieszenie jest jak kamazem. Pacjent to bfb Q w LPG przez większość czasu miałem tylko błąd ubogiej mieszanki teraz doszedł błąd 016795 p0411 System wtórnego powietrza. Sprawdzałem węże. Wymieniłem odme i zawór odpowietrzajacy skrzynie korbową bo ewidentnie nie spełniały swojej funkcji. Dodatkowo nowy jest zawór n75 i dv. Sprawdzałem też gruche turbo chodzi elegancko. Teraz zastanawia mnie ten drugi błąd który który jeśli dobrze wyczytałem jest związany z układem sai czy może on mieć wpływ na te moje problemy z przyspieszeniem? Lepiej ja wywalić czy kupić nową? Kata mam normalnie.
  5. lukasz2452

    Pękniety blok

    Siema, taka sytuacja kapał mi płyn chłodniczy rozebralem okazało się że pękł mi blok. Mam w niej 1.8t bfb 163 skrzynie 6 i quattro muszę szukać silnika od bfb czy jakiś inny też pasuje? A drugie pytanie czy silnik który mam szukać musi być też z quattro i skrzyni 6 czy to nie ma znaczenia?
  6. Jaka to pasta? Miałem zamiar sylikonem dać.
  7. lukasz2452

    Zalane świece olejem.

    Siema, pare dni temu zauważyłem że podlewa mi dwie świece olejem pierwsze pomyślałem że to uszczelką pod klawiaturą chociaż ją wymieniałem. Po ściągnięciu uszczelki pod klawiaturą zauważyłem że to nie stąd podlewa tylko widzę po kanale na świece że to trochę niżej jakby na łączeniu bloku silnika. Tam też jest jakaś uszczelka? ps. jestem amatorem mechaniki.
  8. Lekko się zagrzeje to dosłownie trwa z 20 sec bo już jak ruszę i przejadę z 50m to jest ok. Jutro mam wolne to sobie wymienię uszczelkę. W zasadzie to sprzedaje samochód ale nie chcę nikomu szrotu sprzedać.
  9. świece mi zalewa bo uszczelka nie trzyma to pewne
  10. Ale jest możliwe że to przez to? i tylko na zimnym silniku?
  11. Witam, auto przy odpalaniu na zimnym silniku dzwinie mi się zachowuje. Jak dodaje gazu przy ruszaniu to samochód się dławi i gaśnie lub przy wciśnięciu pedału gazu do połowy nie rosną obroty odrazu tylko po chwili czyli np pokazuje 1500 obrotów naglę się odblokuje i wskakuje na 4 tys. Błędów żadnych komputer nie pokazuje. Sonde jedną mam nową drugą wyłączoną. Może to być przez zalane świece olejem?? Mam pękniętą odmę tam gdzie wchodzi do trójnika ale ładnie ją za izolowałem i dałem na opaskę.
  12. lukasz2452

    Problem z sondami

    Siema, od dłuższego czasu walczę z czekiem i sondami w aucie. Początkowo miałem 5 błędów które tyczyły się pierwszej i drugiej sondy teraz został mi jeszcze jeden. Sonde za katalizatorem mam wyłączoną a regulującą wymieniłem na oryginał z boscha. Już myślałem że się uporałem ale po 2 dniach wywaliło błąd: 17584 (p1176) - korekta lambda z prądem katalizatora - Osiągnięcie granicy regulacji sp nic ten błąd mi nie mówi więc może ktoś ma jakiś pomysł? jak nie to odpalam fleksa i tnę na złom Cytuj Edytuj
  13. lukasz2452

    Błąd sondy przed katem

    Siema, od dłuższego czasu walczę z czekiem i sondami w aucie. Początkowo miałem 5 błędów które tyczyły się pierwszej i drugiej sondy teraz został mi jeszcze jeden. Sonde za katalizatorem mam wyłączoną a regulującą wymieniłem na oryginał z boscha. Już myślałem że się uporałem ale po 2 dniach wywaliło błąd: 17584 (p1176) - korekta lambda z prądem katalizatora - Osiągnięcie granicy regulacji sp nic ten błąd mi nie mówi więc może ktoś ma jakiś pomysł? jak nie to odpalam fleksa i tnę na złom
  14. lukasz2452

    Wyłączenie sond,

    Zrobię tak ja mówicie jutro się umówię do mechanika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...