Marcin13

Pasjonat
  • Zawartość

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Marcin13

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      inowroclaw

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AWT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    254 wyświetleń profilu
    1. Marcin13

      Wiem tylko tyle co widać na logach.... Ogólnie wolę swoje 1.8T nie ma tam takich cyrków
    2. Marcin13

      Kolega mówi że przez kilka dni auto jakość dziwnie hałasowało. Jakby bardzo głośny szum turbo spod maski. Gdzieś czytał że ktoś miał podobnie i pomogła ponowne wgranie mapy. Czy jest opcja że coś w sterowniku się zje.... i stąd takie cyrki?? Trochę kasy już poszło a efektu brak...
    3. Marcin13

      Po zakupie auta nie szło zrobić testu, kolega wymienił zaworek i wtedy na używanej poszło... Teraz nie idzie. Jak tylko odepne wtyczkę jest błąd zwarcia do masy n75 i nie da się go usunąć do momentu ponownego wpiecia wtyczki. Wychodzi na to ze kable są ok. Dobra załóżmy że sterowniki jest za stary i n75 działa prawidłowo. Co może być powodem przeładowania? Wężyki podcisnien są nowe, turbina była demontowana i mechanik wymieniał cały element z kierowniczkami zmiennej geometrii. Przed wymiana gruszka zacinala się i miała bardzo mały skok. Teraz działa płynnie i skok ma dość duży (sprawdzane ustami)
    4. Marcin13

      Ja mam 1.8T. Sprawa wygląda tak: 1) Na audi A4 AFN nie można wykonać testu BS. 2) Ten sam N75 przekładam do Passat B5 AFN - można wykonać test BS 3) Przekładam sprawny N75 z Passata do A4 - nie ma możliwości testu sztangi WSZYSTKO NA TYM SAMYM VAG COM A4 na 2 podmienionym N75 http://log.malonetuning.com/chart/240085#H8KLCADDjMKKw4BbAgNNwovDkQrCgzAMAMO%2FJcOPDcOow7BvSh%2FDqgw1w5A1wpLDhsOhw7bDtcOaCmPCj3fDh3kPT3nDjVwIwpPDisK%2BVXBDcE1mUcO%2Bw5LChQ4SFcOSaAR3KW9SQxM8MB7DnMKOw7vCicOLwoLCn8KfAsOlwrRaXyrDmV%2FDsMKPw6Bgw6whw64mdcOLbMONwo9TCCfCtzzDpifCjwAAAA%3D%3D Odpięta wtyczka n75 http://log.malonetuning.com/chart/240084#H8KLCAASwovDgFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA
    5. Marcin13

      Masz na myśli mapę w sterowniku? Bo jeśli chodzi o vaga to dziś sprawdzałem w innym tdi i tam bez problemu włączam test B.S na kanale 011
    6. Marcin13

      Panowie wczoraj przełożyłem zaworek n75 z tego wątku do innego 1.9TDi AFN i tam bez problemu można zrobić BS. na kanale 011. Czyli zaworek jakby sprawny. Jak kolega wymienił go u siebie to też można było wykonać BS. na kanale 011 a teraz już nie idzie i ciągle error... Gdzie szukać przyczyny tego że nie można wykonać testu sztangi???
    7. Marcin13

      Tak, postaram się dziś podmienić i zrobić loga.
    8. Marcin13

      Więc tak: Gdy kolega kupił auto to zaworek n75 był uszkodzony, wymienił, zrobiłem test (kanał 11bs.) i działało tzn. sztanga wykonywała bardzo mały ruch. Auto szarpało podczas przyśpieszania i oddał auto do mechanika. Ten rozebrał turbo i stwierdził że kierowniczka była popękana i wymienił na nowy cały ten pierścień z kierowniczkami. Teraz ruch sztangi jest duży i płynny ( sprawdzane ustami) lecz zaworek chyba padł,nie można uruchomić na kanale 11bs. Tak po mniej więcej wygląda.
    9. Marcin13

      Dokładnie chodziło o te 3 wężyki, napisałem w dolot żeby było szybciej. Mój vag dziala prawidlowo bo brat tez ma afn i tam bez problemu na kanale 011 można wykonać "test sztangi"
    10. Witajcie! Kolega ma problem z swoim A4. Otóż turbina jest po wymianie całego elementu z kierowniczkami zmiennej geometrii.Nie można wykonać testu sztangi na kanale 011, wyskakuje error. Czy to oznacza uszkodzony n75? Kupił drugi n 75 i chcieliśmy na krótko go sprawdzić tzn. podczepiliśmy tylko wtyczkę do "nowej używki", nie instalując go w dolot i również nie można przeprowadzić testu na kanale 011. Czy musi być wpięty w podciśnienia żeby go sprawdzić? Zrobiłem logi oto one: Logi 011 http://log.malonetuning.com/chart/239984#H8KLCAARw6fCvVsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Log 003 http://log.malonetuning.com/chart/239985#H8KLCADDjcOnwr1bAgNNwovDkQrCgzAMAMO%2FJcOPDcOow7BvSh%2FDqgw1w5A1wpLDhsOhw7bDtcOaCmPCj3fDh3kPT3nDjVwIwpPDisK%2BVXBDcE1mUcO%2Bw5LChQ4SFcOSaAR3KW9SQxM8MB7DnMKOw7vCicOLwoLCn8KfAsOlwrRaXyrDmV%2FDsMKPw6Bgw6whw64mdcOLbMONwo9TCCfCtzzDpifCjwAAAA%3D%3D
    11. Tylko kompletny zestaw gotowy do montażu.
    12. Zobacz ofertę Kompletny prawy IC bex cały zestaw kupię w dobrej cenie. Tylko kompletny zestaw gotowy do montażu. Dodający Marcin13 Wysłano 27.09.2018 Kategoria Kupię
    13. Witajcie. Kolega ma a4 AFN i twierdzi że podczas jazdy słychać uciekające doładowanie i auto słabnie. Jutro zrobię mu logi ale mam pytanie: Czy można sprawdzić w dieslu szczelność dolotu podobnie jak w 1.8t? Myślę żeby zaslepic TIP od strony filtra powietrza oraz końcówkę dolotu przed samym silnikiem, następnie odpiac przewód odmy z TIP-a i tam kompresorem podać ciśnienie ok 1 bar. Czy taki zabieg w dieslu wykaże nieszczelności?
    14. Marcin13

      Ja również polecam Łukasz13, jechałem do niego 250km i nie żałuje ani kilometra ani żadnej złotówki którą u niego zostawiłem