Jump to content

Marcin13

Pasjonat
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Marcin13

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    inowroclaw

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

350 profile views
  1. Jak to jest zamocowane? Nigdy czegoś takiego nie robiłem...
  2. Kolega jak kupywał nowe kierowniczki to gość w sklepie mówił że powinien do niego przyjechać z turbo na regulacje na maszynie za ok 200tys. Czy jeśli by zdemontował i zawiózł na taką regulacje to tam wyjdzie co jest nie tak z turbina?
  3. Jak na krótko podpinam gruszke to sztanga natychmiast idzie mocno w górę więc pompa jest raczej sprawna. Jakie wnioski? Co dalej robić by znaleźć przyczynę?
  4. Zrobiłem dziś jak pisałeś oto log: http://vaglogi.pl/log-011_zp058.html
  5. Muszę się przyjrzeć tym przewodom, czasem najprostsze metody okazują się skuteczne..
  6. Ale tez miałeś problem tylko na LPG?
  7. Ja też ale czasem jest sytuacja ze trzeba podczas zmiany pasa i d*pa....
  8. Jeszce inna kwestia.. Czy próbował ktoś przedłużać wężyk zasilania wielozaworu? Mam tzw. "butle do jazdy na wstecznym" i jak zostaje ok 13L gazu to przy bucie przerzuca na Pb. Wiem że najlepiej ja obrócić ale wtedy trzeba nowy otwór bezpieczeństwa wiercic( butla nie jest symetryczna) będzie tez problem z miedzią...
  9. Tuż po zamontowaniu LPG wymieniłem komplet cewek i dalej bylo to samo. Rok temu wymieniłem komplet wtryskiwaczy LPG bo 2 puszczaly na postoju gaz do kolektora a problem na zimnym nadal występuje. Dodam że po programie bardziej ale wiadomo że większe doładowanie to i bardziej to widać...
  10. Witajcie. Nurtuje mnie wypadanie zaplonu krótko po przełączeniu z Pb na LPG. Gdy jadę spokojnie nie ma problemu. Gdy depne mocniej silnik szarpie i zapisuje checka wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Po nagrzaniu nie ma problemu. Logi są ok. Problem występuje od dnia montażu LPG zwłaszcza zimową porą. Na PB nigdy nie było problemu, nawet na zimnym. Czy jest opcja że krzywo wkręcili dyszę lpg w kolektorze na 4 cylindra? Jaka może być przyczyna?
  11. Dziś nie mam vaga w pracy ale przed chwilą poszliśmy, podczepilismy gruche bezpośrednio do tego krućca przed serwem, sztanga natychmiast poszła mocno w górę,przejechaliśmy się na 3 biegu do 2.5tys obrotów i raczej bez poprawy. W Poniedziałek zrobimy w ten sam sposób loga 011 i wrzucę tu na forum. Jeśli na logu będzie lipa to rozumiem że turbo na stół? Jest u Nas w mieście firma co niby ma maszynę do regulacji turbo i może tam kolega zawiezie do sprawdzenia.
  12. Czyli mam się wpiac tuż przed serwem, tam gdzie są 2 wejścia podcisnieniowe z czego jeden zaslepiony?
  13. Wiem tylko tyle co widać na logach.... Ogólnie wolę swoje 1.8T nie ma tam takich cyrków
  14. Kolega mówi że przez kilka dni auto jakość dziwnie hałasowało. Jakby bardzo głośny szum turbo spod maski. Gdzieś czytał że ktoś miał podobnie i pomogła ponowne wgranie mapy. Czy jest opcja że coś w sterowniku się zje.... i stąd takie cyrki?? Trochę kasy już poszło a efektu brak...
  15. Po zakupie auta nie szło zrobić testu, kolega wymienił zaworek i wtedy na używanej poszło... Teraz nie idzie. Jak tylko odepne wtyczkę jest błąd zwarcia do masy n75 i nie da się go usunąć do momentu ponownego wpiecia wtyczki. Wychodzi na to ze kable są ok. Dobra załóżmy że sterowniki jest za stary i n75 działa prawidłowo. Co może być powodem przeładowania? Wężyki podcisnien są nowe, turbina była demontowana i mechanik wymieniał cały element z kierowniczkami zmiennej geometrii. Przed wymiana gruszka zacinala się i miała bardzo mały skok. Teraz działa płynnie i skok ma dość duży (sprawdzane ustami)
×
×
  • Create New...