Jump to content

Marcin13

Pasjonat
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Marcin13

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    inowroclaw

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

437 profile views
  1. Jak w temacie, przydały by się logi 115 i 118.
  2. Zobacz ofertę Kupię zdrową turbosprężarkę k03 lub k03s. Jak w temacie, przydały by się logi 115 i 118. Dodający Marcin13 Wysłano 05.09.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  3. Masz jakieś logi 115 i 118 żeby zobaczyć jak turbo wstaję na takim sportowym?
  4. Mam AWT strojone na miejscu przez Łukasza13 więc softa nie będę już ruszał.. Dobra nie ma co na siłę się spinać i jak się rozwali to wtedy albo regeneracja albo regenerowane k03s z Turbo tec. Tak z ciekawości zdrowe k03 przy jakich obrotach osiągnie 1 bar a przy jakich k03s?
  5. Też tak mi się wydaje bo kat na przeglądach zawsze był ok i dbam o to by się nie zapchał dając w palnik Kurczę żeby była gwarancja że oddam moje k03 do regeneracji i będzie znaczna poprawa to bym się skusił. Tak z ciekawości regenerowane k03 przy jakiej wartości może wstać do 1 Bara?l
  6. Jeszcze jedna sprawa. Wstawiłbym sportowego kata gdybym widział że turbo odzyje ale to ok 900zl więc tak myślę żeby kupić samą puszkę z wybitym wkładem. Po zamontowaniu planuje zrobić logi 115 i 118 i jeśli będzie ok to do przeglądu zostawiam wydmuszkę jeśli mój stary kat będzie ok i logi nie będę dużo lepsze to chce zostawić stary i sprawdzać turbo...
  7. Trochę się obawiam że śruby nie puszcza i że nie dam rady. Dużo z tym roboty? Może te dźwięki na zimnym to właśnie wkład oderwany ale fakt bez ściągnięcia to wróżenie z kuli...
  8. Czy jeśli "piec" zdrowy jest szansa na przegląd bez kata? Dużo ludzi ma DP i jakoś jeździ, ciągle straszą tym że jak uruchomią CEPIK to nie będzie pobłażania bo wyniki z analizatora trafią bezpośrednio do bazy.
  9. Fakt mam jeszcze kata na pokładzie oraz na zimnym podczas mocniejszego przyspieszenia slychac jakby turbo ocieralo.... Po kilku minutach wszystko cichnie. Auto ma tak już 6 lat ( odkąd kupiłem tak było) i jeszcze się nie wysypało więc może gdzieś żeliwo pęknięte. Katalizotor bym chętnie wydłubał ale na każdym przeglądzie u Nas sprawdzają spaliny na Pb oraz LPG.
  10. Tak było tuż po programie który robił kolega z forum na seryjnym SMIC przy temp. ok 22 C http://vaglogi.pl/log-115_118_80LhkY.html Tak było na serii: http://vaglogi.pl/log-115_118_gq84v.html
  11. Witajcie. Do auta wpadł FMIC o wymiarach rdzenia 550x180x65. Ogólnie super bo przy dzisiejszej temperaturze nie jest już odczuwalny spadek mocy. Wydawało mi się że jednak czuć laga i porobiłem dziś logi przy temp. ok 32 C. Pb 115 i 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_EIE93.html 002 i 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_12v9i.html 003 i 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_fZLsN.html Lpg 115 i 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_1xemxc7.html 002 i 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_m4234DF.html 003 i 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_JwOi5.html Krótka trasa pod obciążeniem na LPG http://vaglogi.pl/log-115_118_SZIxbvq.html http://vaglogi.pl/log-033_118_0rWHdJS.htmz Można jakoś ożywić wstawanie turbiny czy lepiej zostawić jak jest i nie kombinować?
  12. Więc 180 będzie ok Swoją drogą Łukaszu po roku jazdy na Twoim programie muszę napisać BARDZO DOBRA ROBOTA. Dzięki i pzdr
  13. Witajcie podłączę się pod pytanie odnośnie IC. Mam ok 190KM i już dalszych upgrade nie przewiduje. Niestety w ciepłe dni auto słabnie po każdym przyspieszeniu. Ogólnie rano "dzik" po południu już nie. Miałem prawy zestaw z bexa ale mam Passata 1.8t AWT i nie pasowalo bez rzeźby wiec sprzedalem. Znalazłem warsztat który wstawi mi FMIC ale mówią żeby dać rdzeń 550x180x65, ja chciałem 550x140x65 żeby nie było wielkiego laga. Obecnie na serii turbo osiaga ok 1 bara przy 2900 rpm. Czy fakrycznie lepiej dac 180 i czy lag nie powiekszy sie za bardzo?
  14. Zobacz ofertę Kompletny prawy IC BEX Stan bardzo dobry, w zestawie wszystkie gumy, węże itp. Dodatkowo dolot do turbiny. Zestaw czysty i przepłukany benzyną ekstrakcyjną. Jedyny mankament to jeden urwany zaczep z kierownicy powietrza widoczne na ostatnim zdjęciu. Cena ostateczna moge wysłać na swój koszt po wpłacie na konto. Sprzedaje bo miałem montować do Passata ale inna podłuznica inny zderzak..... Cena 600,00 zł Dodający Marcin13 Wysłano 09.08.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  15. Stan bardzo dobry, w zestawie wszystkie gumy, węże itp. Dodatkowo dolot do turbiny. Zestaw czysty i przepłukany benzyną ekstrakcyjną. Jedyny mankament to jeden urwany zaczep z kierownicy powietrza widoczne na ostatnim zdjęciu. Cena ostateczna moge wysłać na swój koszt po wpłacie na konto. Sprzedaje bo miałem montować do Passata ale inna podłuznica inny zderzak.....
×
×
  • Create New...