Jump to content

Marcin13

Pasjonat
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About Marcin13

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    inowroclaw

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

831 profile views
  1. Zakręć lpg na butli, zostaw aż wypali się z przewodów i przełączy na pb, wtedy zgaś i za parę godzin sprawdź czy lepiej odpali.
  2. Dobra czyli trzeba nauczyc się z tym żyć. Dzięki i zostaje na obecnych oponach. Pzdr
  3. Sorry że odkopuje ale mam podobny problem z trakcją. Mam ok 225 KM oraz 325 Nm i na rocznych dunlopach 205 r16 na 2 biegu nie ma trakcji po wciśnięciu gazu w podłogę.. Myślałem nad 225 45 17 ale gdzieś pisali że też potrafi mielić... Jaki kapeć musiałby być żeby na 2 auto chciało mieć trakcje jak przed tuningiem? Oczywiście quatro nie wchodzi w grę to to passat nie a4 ;(
  4. Witajcie. Mam uszkodzone gwinty w obu mocowaniach. Czy mogę zastosować metalowe które mają lepsze gwinty?
  5. Zobacz ofertę Ramiona wycieraczek Aero Passat B5 FL Europejskie Ramiona pochodzą z Passata b5 fl wersja europejska. Pióra mają ok 7 miesięcy i gumy są w bardzo dobrym stanie. Wysyłka kurierska w cenie która jest ostateczna. Cena 130,00 zł Dodający Marcin13 Wysłano 22.03.2020 Kategoria Audi A4 B5
  6. Ramiona pochodzą z Passata b5 fl wersja europejska. Pióra mają ok 7 miesięcy i gumy są w bardzo dobrym stanie. Wysyłka kurierska w cenie która jest ostateczna.
  7. Mechanika wtedy sumienie ruszyło i za demontaz miski, wymianę filtrów i oleju wziął 100 zł.
  8. Tak jak Przemo pisze miska do ściągnięcia. Nie ufaj pomiarom ciśnienia. Dawno temu odstawilem auto do mechanika na czyszczenie smoka i miski. Z rana dzwonił i powiedział że wymyślam, sprawdził ciśnienie i jest ok, nie warto miski ruszać. Zaufałem.... 3 tygodnie później na autostradzie kontrolka oleju, dźwięk jak w dieslu i mega wibracje silnika. Auto na lawete i 500 zl w plecy. Jakimś cudem nic poważnego się nie stało mimo że dojechałem do zjazdu z autostrady kilka km na stukającym silniku. Po czyszczeniu smoka wszystko ucichło..
  9. Wężyki tez zostają oryginalne? Nie trzeba dawać dłuższych skoro trochę inne ułożenie tych końcówek?
  10. W sklepach nic nie mieli, kupiłem innej firmy u gazownika i narazie ok. Dzięki
  11. Witajcie. Odmę mam niby całą, lecz trójnik i zaworek cały delikatnie upaćkany w oleju. Dałem nowy trójnik z ASO i po jakimś czasie znów wszystko wilgotne. Logi są ok, żadnych błędów, korek podskakuje, wszystko drożne tylko ten oleisty nalot. Wasze są suche czy też się tam poci? Opaski mam bardzo mocno dociśnięte więc to nie ich wina...
  12. Witajcie zna ktoś symbol tego przewodu? Sączy po obu stronach i myślę że to on jest winowajca plamy pod silnikiem. Dziwne że cała ta górną magistrala od dołu jest troszkę wilgotna. Mam tam jakiś zamiennik i numerów nie ma tylko semperit czy jakoś tak.
  13. Dobra to olewam temat i daje w palnik dopiero na 3 hehe dzięki i pzdr
  14. Kolego są na tym forum specjaliści co robią po logach dynamicznych i cena oraz jakość jest więcej niż bardzo dobra.
  15. Ile Nm nie wiem, przepływ wzrósł na nowej turbinie i sportowym kacie do ok 168 g/s. Przed tem było 155 g /s. Śniegu 2 rok z rzędu w kujawsko pomorskim nie ma więc myślę tez nad wielosezonem może jakiś 215mm ale pisali gdzieś że jak coś do wszystkiego to do d....
×
×
  • Create New...