Jump to content

Marcin13

Pasjonat
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Marcin13

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    inowroclaw

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

401 profile views
  1. Ja jechalem do Łukasza13 osobiście, ok 250 km w jedną stronę ale warto. Przy okazji szczelność dolotu sprawdziliśmy, program zrobił i lpg ustawił. Od tej pory minęło 11 miesięcy i żadnych błędów, logi lepsze niż na serii. Polecam
  2. Witajcie koledzy mam pytanie czy prawy IC z bex podejdzie do Passata B5 FL 1.8t AWT?
  3. Czarny jak diabli przy pierwszym logu to była wręcz zasłoną dymna... Przy późniejszych już o wiele wiele mniej dymił jak by wypalił już olej z dolotu.... Poradziłem żeby zdemontował wąż z turbo który idzie do pasa przedniego bo cały oklejony w syfie z oleju i kurzu niech sprawdzi czy nie jest pęknięty...
  4. Witajcie. Auto to świeży zakup kolegi. Niestety dosyć mocno dymi podczas przyśpieszania oraz nie jest zbyt żwawy. Do tej pory wymieniony wąż przed IC, stary był pęknięty. Poniżej podstawowe logi, bardzo proszę o analizę i nakierowanie co go boli. Widać że turbo nie osiąga zadanej wartości oraz na biegu jałowym przepływa zamiast wymaganych ok 250 pokazuje ok 400. Wydaje mi się że n75 może być do wymiany bo jego wartości stoją w miejscu. Statyczne: 001: http://vaglogi.pl/log-001_Df79ORP.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_pCv45.html 004 oraz 004 BS : http://vaglogi.pl/log-004_JoW42.html 013 : http://vaglogi.pl/log-013_Pt5zr8t.html Statyczne BS 000 : http://vaglogi.pl/log-000_36sx55t.html Dynamiczne: 001: http://vaglogi.pl/log-001_V7gwg.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_M1u7P.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_9hdbpy.html 007: http://vaglogi.pl/log-007_O77324l.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_Iu0E4n.html 010: http://vaglogi.pl/log-010_64h52.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_Ddmgc.html
  5. Ja bym pojechal do Radomska do kolegi z forum Łukasz13 pełna profeska za uczciwą cenę. P.S mniejszą niż to co podałeś
  6. Zobacz ofertę Kompletny prawy IC bex Szukam komplet tzn IC, z rurami, przewodami, uchwytem i kierownica w rozsądnej cenie. Dodający Marcin13 Wysłano 12.06.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  7. Szukam komplet tzn IC, z rurami, przewodami, uchwytem i kierownica w rozsądnej cenie.
  8. Jak w temacie jest szansa na takie spasowanie bez rzeźby?
  9. Jak to jest zamocowane? Nigdy czegoś takiego nie robiłem...
  10. Kolega jak kupywał nowe kierowniczki to gość w sklepie mówił że powinien do niego przyjechać z turbo na regulacje na maszynie za ok 200tys. Czy jeśli by zdemontował i zawiózł na taką regulacje to tam wyjdzie co jest nie tak z turbina?
  11. Jak na krótko podpinam gruszke to sztanga natychmiast idzie mocno w górę więc pompa jest raczej sprawna. Jakie wnioski? Co dalej robić by znaleźć przyczynę?
  12. Zrobiłem dziś jak pisałeś oto log: http://vaglogi.pl/log-011_zp058.html
  13. Muszę się przyjrzeć tym przewodom, czasem najprostsze metody okazują się skuteczne..
  14. Ale tez miałeś problem tylko na LPG?
  15. Ja też ale czasem jest sytuacja ze trzeba podczas zmiany pasa i d*pa....
×
×
  • Create New...