Jump to content

Marcin13

Pasjonat
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About Marcin13

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    inowroclaw

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

652 profile views
  1. Wężyki tez zostają oryginalne? Nie trzeba dawać dłuższych skoro trochę inne ułożenie tych końcówek?
  2. W sklepach nic nie mieli, kupiłem innej firmy u gazownika i narazie ok. Dzięki
  3. Witajcie. Odmę mam niby całą, lecz trójnik i zaworek cały delikatnie upaćkany w oleju. Dałem nowy trójnik z ASO i po jakimś czasie znów wszystko wilgotne. Logi są ok, żadnych błędów, korek podskakuje, wszystko drożne tylko ten oleisty nalot. Wasze są suche czy też się tam poci? Opaski mam bardzo mocno dociśnięte więc to nie ich wina...
  4. Witajcie zna ktoś symbol tego przewodu? Sączy po obu stronach i myślę że to on jest winowajca plamy pod silnikiem. Dziwne że cała ta górną magistrala od dołu jest troszkę wilgotna. Mam tam jakiś zamiennik i numerów nie ma tylko semperit czy jakoś tak.
  5. Dobra to olewam temat i daje w palnik dopiero na 3 hehe dzięki i pzdr
  6. Kolego są na tym forum specjaliści co robią po logach dynamicznych i cena oraz jakość jest więcej niż bardzo dobra.
  7. Ile Nm nie wiem, przepływ wzrósł na nowej turbinie i sportowym kacie do ok 168 g/s. Przed tem było 155 g /s. Śniegu 2 rok z rzędu w kujawsko pomorskim nie ma więc myślę tez nad wielosezonem może jakiś 215mm ale pisali gdzieś że jak coś do wszystkiego to do d....
  8. Witajcie czy poprawi się trakcja na mokrym po zmianie z 195/65/15 na 205/55/16? Zimowki mam świeże krisalp hp3. Chodzi 2 bieg ,na mokrym zrywa przyczepność gdy się wciśnie do dechy... Nie zależy mi na wyglądzie a komforcie i dobrym tłumieniu... Obecnie jest ok 190KM ale jak dzień się wydłuży to jadę na korektę softu bo po przeróbce na k03s trochę przeładowuje...
  9. Zobacz ofertę Katalizator 1.8T Sprawny 300zł Stan Bardzo Dobry. Nie było ani błędów ani stuków w kanale 020. Na przeglądach zawsze normy spełniał. Wysyłka kurierem w cenie. Cena 300,00 zł Dodający Marcin13 Wysłano 29.01.2020 Kategoria Audi A4 B6/B7
  10. Stan Bardzo Dobry. Nie było ani błędów ani stuków w kanale 020. Na przeglądach zawsze normy spełniał. Wysyłka kurierem w cenie.
  11. Mała poprawka. Tamten log na lpg był robiony na uszkodzonym czujniku temperatrury gazu. Po wymianie dziś robiłem i było tak: http://vaglogi.pl/log-002_033_JHICuWW.html Tak wygladało po obniżeniu od 10ms mnożnika do ok 0.8 http://vaglogi.pl/log-002_033_NFC7N7.html Finalnie powróciłem to ustawień przed moim grzebaniem. Kontrolnie zrobiłem loga na Pb i wyszło http://vaglogi.pl/log-002_033_qPtBZ.html Mega rozbieżności więc dzieki za zainteresowanie ale oddam w dobre ręce do polecanego warsztatu. Dzieki i pzdr
  12. Linie mnożnika poprawić na postoju? Dobra ustawie mniej więcej jak pisał Łukasz i zrobię loga. Żeby jechać do końca na lpg wystarczy tylko zmienić wartość obrotów do np. 7000? Autoadapcatcji qbox basic raczej nie obsługuje. Przyrosty mogą świadczyć o początkach końca reduktora? Ogólnie mam termin na koniec Stycznia w polecanym zakładzie z LPG forum. Wtryski mam teraz nowe barracuda 130 a reduktor ma ok 2.5 roku i ok 20 tyś nalotu. Szkoda że nie ma nikogo w kujawsko pomorskim z forum, chętnie bym podjechał na szkolenie i strojenie.
  13. Te wysokie korekty są tylko podczas maksymalnego obciążenia , tak jak w przypadku robienia logów. Podczas płynnej jazdy są ok. Poczytam trochę jak dodawać te kropki i popróbuje...
  14. Dodam logi jak to wygląda: Pb: http://vaglogi.pl/log-033_002_00s4M.html LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_piu3hh6.html LPG mam umówiony do strojenia na koniec Stycznia bo lokalni fachowcy stroją jak widać… Dziwne jest to że przy takim zalewaniu lpg korekty w 32 tylko +1,6%
×
×
  • Create New...