Skocz do zawartości

slawko912

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slawko912

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Łódz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

786 wyświetleń profilu

Osiągnięcia slawko912

0

Reputacja

  1. Witam czy dalo radę ten waz wykręcić bez odkręcania turbiny?
  2. U mnie tez inny w zamienniku i też nie pamiętam a cienkie
  3. U mnie niestety w zamieniku był inny rozmiar uszczelki i nie pamiętam jaki a znow cieknie?
  4. Witam czy udało się komuś poznać rozmiar oringu tego krućca?
  5. Filtr był na 4 krućce i na taki zmieniłem jest knechta więc kupilem specjalnie drogi narazie auto zaczęło znów dobrze odpalać może wina była zapowietrzenie gdzies układu paliwa
  6. Witam po wymianie filtra paliwa na 4 króćce po paru miesiącach po przekręceniu stacyjki słychać często stukanie ewidentnie z filtra paliwa i długo wtedy odpala czy wie ktoś co to może być?
  7. Czy jest to średnica mierzona na oryginalny króćcu czy zamienniku?
  8. Lanigista Ale jeśli nawet cześć oleju w torsenie została to mimo wszystko podejrzewam że jest uszkodzone coś najprawdopodobniej w torsenie a jeśli by się w jakis sposob wymieniło calkowicie olej w torsenie to pewnie i tak to haczenie by występowało. Ciekaw jestem czy dwusiarczek molibdenu tej skrzyni z torsenem by nie zaszkodził
  9. Olej wymirnialem tylko w Skrzyni mam manualna, trochę się objawy zmniejszyły w dyfrze tez planuje wymienić i chyba bez wymiany torsena na skręconych kolach pozostanie jazda bez gazu. Bo ceramizer czy inne tego typu rzeczy do tej skrzyni to tyko pogorszą sprawę
  10. Ja mam w 1.8t ten sam dzwiek a pompa i łańcuch są pewnie takie same jak 1.6 wydaje mi się ze gdy go kupiłem już ten dzwiek był. Zrobiłem tak 17 tys km i nic się nie zmienilo. Przebieg mam 217tys km też miałem zwalać miskę ale jak widać każdy z tym jeździ i nic się nie dzieje. Męczy ucho to i ciekawe czy ktoś rozgryzie co jest przyczyną tego dźwięku czy pompa czy łańcuch czy napinacz?
  11. U mnie w b6 quattro jest problem gdy przy skręconych kolach na zakręcie przy wolnej jeździe doda się więcej gazu wtedy słychać i czuć jakby tryby o siebie haczyly. Ciekaw jestem czy to może być wina dyfra czy czegoś innego
  12. Jeśli sprawa gosciurnr się nie rozwiązała to problem z odpalaniem i długim kreceniem jest najprawdopodobniej od czujnika położenia wału korbowego po 200 tys km przebiegu większość przestaje działac.
  13. slawko912

    pompa oleju

    VID_20200310_134952.mp4 U mnie dzwiek podobny jak u bastos. Tylko ciekaw jestem czy dzwiek to wina pompy czy napinacza czy też łańcucha VID_20200310_134952.mp4 wymienił ktoś już coś z tego oprócz wszystkiego jak bastos? VID_20200310_134952.mp4
  14. Witam dolewał ktoś dodatku do oleju do skrzyni manualnej quattro?
  15. Moj silnik to 1.8t bfb. podpinam się do tematu bo też mam ten dzwiek który nie jest od paska rozrzadu bo ewidentnie z miski olejowej który słychać głownie na wolnych obrotach i jak się silnik rozgrzeje co może być przyczyną VID_20200310_134952.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...