frezergt
Pasjonat-
Postów
59 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O frezergt
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
OOL
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia frezergt
4
Reputacja
-
sprawdzałem kilka razy ustawienie paska i łańcucha i zawsze wszystko zgadzało się ze znakami, spróbuję z podmianą czujnika, tylko z drugiej strony jak założyłem spowrotem stary napinacz to było 4cf
-
Siema, jakiś czas zmieniałem cały rozrząd gumowy i stalowy razem z naponaczem bez fazatora. Na starym napinaczu z nowym łańcuchem w gr 93 miałem 4cf, po zmianie na napinacz febi bez cewki mam wartość 11cf. Kilka razy sprawdzałem ustawienie całego rozrządu i wszystko jest dobrze złożone, ktoś może wie dlaczego tak się dzieje po zmianie napnacza
-
Mam takie amory z przodu i faktycznie od nowości pukały oddałem na gwarancji, dostałem nowe i po kilkuset kilometrach też zaczęły pukać
-
HFD 5 biegowa była montowana w bfb
-
to jest odpowietrzenie oparów z akumulatora, z prawej strony akumulatora masz otwór i tam wepnij tą rurke
-
Pisząc komplet chodziło mi o dwumas tarcza docisk łożysko
-
Mam dokładnie to samo, po wymianie kompletu na Sachs jest takie głuche nie synchroniczne pukanie po wciśnięciu pedału sprzęgła. Na 99% to dwumas tak puka
-
Tam jest oring na tej rurce
-
U mnie rts wytrzymał nie całe 30 tyś
-
Koledzy, czy ktoś wie po co są w tylnym zawieszeniu drążki kierownicze?
-
Zakładaj beru, rok temu założyłem i do tej pory żadnego problemu
-
U mnie też ta rurka jest tak zakończona, nie jest połączona ze zbiorniekm, do listwy wtryskowe idzie jedna rurka, więc te dwie idą z węgla, według etki z węgla wychodzą dwie rurki odpowietrzajace
-
ta wolna rurka to prawdopodobnie jakieś odpowietrzenie filtra z węglem aktywnym, jak leci z niej paliwo to wygląda na uszkodzony ten filtr
-
mam to samo, w sierpniu ubiegłego roku wymieniłem komplet dwumasa i sprzęgło na sachs kupione u dzika i po około 2 tys km zaczęło pukać przy wciśniętym pedale sprzęgła, ja stawiam na dwumase. jak się troche ociepli zrzucam skrzynie i się wyjaśni co puka. Dodam, że na starej dwumasie nie było takiego pukania
-
slaweg 22x3