
frezergt
Pasjonat-
Content Count
62 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
5About frezergt

Informacje
-
First name
Mariusz
-
Location
OOL
Car
-
Car model
A4 B7
-
Car body
Sedan
-
Year of production
2006
-
Engine
1.8 T
-
Engine code
BFB
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
PB
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
to jest odpowietrzenie oparów z akumulatora, z prawej strony akumulatora masz otwór i tam wepnij tą rurke
-
Tam jest oring na tej rurce
-
U mnie rts wytrzymał nie całe 30 tyś
-
Koledzy, czy ktoś wie po co są w tylnym zawieszeniu drążki kierownicze?
-
Zakładaj beru, rok temu założyłem i do tej pory żadnego problemu
-
U mnie też ta rurka jest tak zakończona, nie jest połączona ze zbiorniekm, do listwy wtryskowe idzie jedna rurka, więc te dwie idą z węgla, według etki z węgla wychodzą dwie rurki odpowietrzajace
-
ta wolna rurka to prawdopodobnie jakieś odpowietrzenie filtra z węglem aktywnym, jak leci z niej paliwo to wygląda na uszkodzony ten filtr
-
mam to samo, w sierpniu ubiegłego roku wymieniłem komplet dwumasa i sprzęgło na sachs kupione u dzika i po około 2 tys km zaczęło pukać przy wciśniętym pedale sprzęgła, ja stawiam na dwumase. jak się troche ociepli zrzucam skrzynie i się wyjaśni co puka. Dodam, że na starej dwumasie nie było takiego pukania
-
nie pasuje bo w środku została reszta urwanego korka, musisz jakoś wykręcić te resztki
-
np tutaj http://czesci.benepol.pl/sklep/szukaj.php numer WHT000316 narazie możesz prowizorke zrobić i wkręcić śrube m10 z podkładką gumową , tak zrobiłem u siebie zanim dostałem korek
-
Żadnych błędów nie ma, do 3 biegu jeszcze jakoś przyspiesza ale od 4 już bardzo ospale
-
podczas przyspieszania czuć, że w pewnym momencie jest spadek mocy i słychać taki jakby głuchy dźwięk upuszczanego powietrza i nie jest to gwizd turbiny