Jump to content

frezergt

Pasjonat
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

About frezergt

Informacje

  • First name
    Mariusz
  • Location
    OOL

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. to jest odpowietrzenie oparów z akumulatora, z prawej strony akumulatora masz otwór i tam wepnij tą rurke
  2. frezergt

    .

    Pisząc komplet chodziło mi o dwumas tarcza docisk łożysko
  3. frezergt

    .

    Mam dokładnie to samo, po wymianie kompletu na Sachs jest takie głuche nie synchroniczne pukanie po wciśnięciu pedału sprzęgła. Na 99% to dwumas tak puka
  4. Tam jest oring na tej rurce
  5. U mnie rts wytrzymał nie całe 30 tyś
  6. Koledzy, czy ktoś wie po co są w tylnym zawieszeniu drążki kierownicze?
  7. Zakładaj beru, rok temu założyłem i do tej pory żadnego problemu
  8. U mnie też ta rurka jest tak zakończona, nie jest połączona ze zbiorniekm, do listwy wtryskowe idzie jedna rurka, więc te dwie idą z węgla, według etki z węgla wychodzą dwie rurki odpowietrzajace
  9. ta wolna rurka to prawdopodobnie jakieś odpowietrzenie filtra z węglem aktywnym, jak leci z niej paliwo to wygląda na uszkodzony ten filtr
  10. mam to samo, w sierpniu ubiegłego roku wymieniłem komplet dwumasa i sprzęgło na sachs kupione u dzika i po około 2 tys km zaczęło pukać przy wciśniętym pedale sprzęgła, ja stawiam na dwumase. jak się troche ociepli zrzucam skrzynie i się wyjaśni co puka. Dodam, że na starej dwumasie nie było takiego pukania
  11. nie pasuje bo w środku została reszta urwanego korka, musisz jakoś wykręcić te resztki
  12. np tutaj http://czesci.benepol.pl/sklep/szukaj.php numer WHT000316 narazie możesz prowizorke zrobić i wkręcić śrube m10 z podkładką gumową , tak zrobiłem u siebie zanim dostałem korek
  13. Żadnych błędów nie ma, do 3 biegu jeszcze jakoś przyspiesza ale od 4 już bardzo ospale
  14. podczas przyspieszania czuć, że w pewnym momencie jest spadek mocy i słychać taki jakby głuchy dźwięk upuszczanego powietrza i nie jest to gwizd turbiny
×
×
  • Create New...