Skocz do zawartości

frezergt

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O frezergt

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    OOL

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia frezergt

4

Reputacja

  1. sprawdzałem kilka razy ustawienie paska i łańcucha i zawsze wszystko zgadzało się ze znakami, spróbuję z podmianą czujnika, tylko z drugiej strony jak założyłem spowrotem stary napinacz to było 4cf
  2. Siema, jakiś czas zmieniałem cały rozrząd gumowy i stalowy razem z naponaczem bez fazatora. Na starym napinaczu z nowym łańcuchem w gr 93 miałem 4cf, po zmianie na napinacz febi bez cewki mam wartość 11cf. Kilka razy sprawdzałem ustawienie całego rozrządu i wszystko jest dobrze złożone, ktoś może wie dlaczego tak się dzieje po zmianie napnacza
  3. Mam takie amory z przodu i faktycznie od nowości pukały oddałem na gwarancji, dostałem nowe i po kilkuset kilometrach też zaczęły pukać
  4. HFD 5 biegowa była montowana w bfb
  5. to jest odpowietrzenie oparów z akumulatora, z prawej strony akumulatora masz otwór i tam wepnij tą rurke
  6. frezergt

    .

    Pisząc komplet chodziło mi o dwumas tarcza docisk łożysko
  7. frezergt

    .

    Mam dokładnie to samo, po wymianie kompletu na Sachs jest takie głuche nie synchroniczne pukanie po wciśnięciu pedału sprzęgła. Na 99% to dwumas tak puka
  8. Tam jest oring na tej rurce
  9. U mnie rts wytrzymał nie całe 30 tyś
  10. Koledzy, czy ktoś wie po co są w tylnym zawieszeniu drążki kierownicze?
  11. frezergt

    Jakie cewki do 1.8T

    Zakładaj beru, rok temu założyłem i do tej pory żadnego problemu
  12. U mnie też ta rurka jest tak zakończona, nie jest połączona ze zbiorniekm, do listwy wtryskowe idzie jedna rurka, więc te dwie idą z węgla, według etki z węgla wychodzą dwie rurki odpowietrzajace
  13. ta wolna rurka to prawdopodobnie jakieś odpowietrzenie filtra z węglem aktywnym, jak leci z niej paliwo to wygląda na uszkodzony ten filtr
  14. mam to samo, w sierpniu ubiegłego roku wymieniłem komplet dwumasa i sprzęgło na sachs kupione u dzika i po około 2 tys km zaczęło pukać przy wciśniętym pedale sprzęgła, ja stawiam na dwumase. jak się troche ociepli zrzucam skrzynie i się wyjaśni co puka. Dodam, że na starej dwumasie nie było takiego pukania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...